Spring naar bijdragen

virussen krijgen door websites??


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

hallo ik ben vaak op het internet actief maar nou denk ik elke keer dat er virussen op me pc zitten ikheb norton en die zegt dat alles wat schadlijk kon zijn is verwijderd. maar laast hoorde ik dat er ook virussen zijn die niet detecteerbaar zijn voor de een virusscanner. kan iemand mij vertellen hoe hoog de kant is om ze te krijgen. O ja kan je je via cookies terugzien op welke site je hebt gezeten?

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Reacties 24
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ja dat klopt, er zijn virussen die ''FUD'' zijn zoals ze dat mooi noemen, dit betekent letterlijk '' Fully undetected'' Vaak worden ze op een gegeven moment wel een keer ontdekt door een virus scanner en zullen de virus scanners zoals Norton geupdate worden tegen die virussen.

Kom je snel aan zo'n virus of is de kans groot? Dat ligt er totaal aan, hoe is je download gedrag, download je alles wat los en vast zit, lees je de comments bij een upload van iemand?

op websites zoals warez-bb worden vaak applicaties geupload met daarin keyloggers verborgen.

Die houden simpelweg bij wat je typt en dat word doorgestuurd naar de maker van de keylogger.

Hou goed in de gaten wat je download, en scan regelmatig je PC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Lijkt me zo een goed tip Releases lees goed de comments en let op wat je download.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

gelukkig doe ik dat ook en ik heb ook norton die vaak update en heeft iemand al gehoord van dat configure virus dat vandaag een aanval zal plegen???? (ik denk zelf dat het nep is of een 1 april grap)  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Klopt dit is een 1 april grap, dus niks te vrezen jongens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Yup als bekende anti-virs namen worden genoemd bij een 'grote' virus aanval via de mail is het meestal een hoax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

gelukkig kan ik weer zonder zorgen op internet en downloaden O0  maar het heeft tog al 8 miljoen pc's besmet  :o en elke keer als windows met een oplossing kwam paste het virus zich aan zodat het geen zin had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ja maar dat virus bestaat helemaal niet, dus die 8 miljoen is ook niet waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

OMG :o :o :o het bestaat niet! mmmm dan moet rtl ontbijtnieuws tog maar opletten wat waar en niet-waar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Uh maar je weet wel dat het 1 april is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

O nee ben beetgenomen. (kan me zelf wel voor me kop slaan)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Op CNN staat dat het nep is dus  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dit virus is zeker niet nep, het is misschien wel nep dat het op 1April iets doet (Het zal ook heus wel wat doen, het doet altijd wat) maar niemand kan nu nog beweren dat het nep is, ze beginnen niet met de hele wereld al in october met miljoenen uitgeven en computers kapot maken om daarna grapje!! te zeggen.

Veel mensen (miljoenen) zijn sinds die tijd aangevallen met dezelfde symptonen op waarschijnlijk dezelfde manier. Er is dus sowieso een naar virus. Voor de rest is het allemaal niet duidelijk (vandaar dat je ook veel geld krijgt als je het kan verduidelijken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

goh, en dan maar denken dat pc's je vriend zijn :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  275
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dit virus is zeker niet nep, het is misschien wel nep dat het op 1April iets doet (Het zal ook heus wel wat doen, het doet altijd wat) maar niemand kan nu nog beweren dat het nep is, ze beginnen niet met de hele wereld al in october met miljoenen uitgeven en computers kapot maken om daarna grapje!! te zeggen.

Veel mensen (miljoenen) zijn sinds die tijd aangevallen met dezelfde symptonen op waarschijnlijk dezelfde manier. Er is dus sowieso een naar virus. Voor de rest is het allemaal niet duidelijk (vandaar dat je ook veel geld krijgt als je het kan verduidelijken)

Lees dan maar dit: http://www.security.nl/artikel/28196/1/Geen_uitbraak_Conficker_worm_op_1_april.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 275

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dit virus is zeker niet nep, het is misschien wel nep dat het op 1April iets doet (Het zal ook heus wel wat doen, het doet altijd wat) maar niemand kan nu nog beweren dat het nep is, ze beginnen niet met de hele wereld al in october met miljoenen uitgeven en computers kapot maken om daarna grapje!! te zeggen.

Veel mensen (miljoenen) zijn sinds die tijd aangevallen met dezelfde symptonen op waarschijnlijk dezelfde manier. Er is dus sowieso een naar virus. Voor de rest is het allemaal niet duidelijk (vandaar dat je ook veel geld krijgt als je het kan verduidelijken)

Lees dan maar dit: http://www.security.nl/artikel/28196/1/Geen_uitbraak_Conficker_worm_op_1_april.html

Je hoeft er niet in te geloven, je moet altijd zorgen dat je veilig bent, dan ben je het nu ook. Zelf geloof ik er wel in, maar ik heb er geen last van ik heb linux, dus ik heb het virus bij mezelf er niet op en dus ook niet kunnen zien.

Maar het is wel makkelijk om rond 1april te zeggen dat het een grap is, maar over een paar maanden is het er een jaar, dus dat wordt niet gedaan voor 1april. En waarom denk je dat heel veel mensen/bedrijven anders al dat geld weggeven, niet omdat het een complot is om de gebruiker te foppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

mysterisch rond virussen en het internet

Edit: me virrus scanner (norton) die schakeld zich steeds maar uit maar nu wil me oom een gratis virrusscanner erop zette namelijk: avg. maar nu heb ijk een vraag is die wel goed en werkt die wel handig?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja, ik heb hem ook. nog nooit ergens last van gehad. Ik zou daarnaast ook malwarebytes downloaden, die zou je om de 3 maanden ofzo een keertje laten scannen of als je een keer last hebt van malware.

edit: zorg wel dat je norton eerst goed verwijdert voordat je avg installeert want 2 virusscanner tegelijkertijd zorgt alleen maar voor meer mot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ja ik ga ook malware downloaden en ik heb norton helemaal goed verwijderd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan kun je nu avg downloaden en helemaal updaten, heb je ook een goed firewall?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ja dat heb ik ook ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb ook AVG alleen dat wil niet updaten, hoe kan dat??? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welke versie van AVG heb je ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

AVG8 staat er maar verder weet ik niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  60
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Open de gebruikersinterface van AVG, klik op "Help" en daar op "Info AVG". Dan zou je een beeld moeten krijgen met de programmaversie en de virusdatabaseversie. Zet die twee getallen hier even neer in een volgend bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 60

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Micahamoum

    Gast Micahamoum

    Geplaatst

    https://1x-bet-india.com
    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.
  • Recente prestatie

    • latu heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...