Spring naar bijdragen

Game laptop


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wil mijn een nieuwe laptop gaan aanschaffen maar ik wil er ook degelijk me kunnen gamen, wie heeft er tips waar ik die kan aanschaffen en wat is de max qua videokaarten in een laptop?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat is je budget?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

budjet is wel een beetje variabel maar wil eigenlijk rond de 1500 max uitgeven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat is prima te doen, voor zover je een notebook als gaming-machine kunt uitvoeren. Een goede videokaart in een desktop is veel goedkoper en sneller dan die in een notebook. Met het budget wat je hebt, kun je naar een 9600GT of misschien nog wat hoger, afhankelijk van wat voor beeldschermformaat en resolutie je wilt hebben. Hoe lager de resolutie, hoe hoger het fps, maar het beeld is dan uiteraard wel wat kleiner dan mogelijk is.

Ik heb dus twee vragen voor je: hoe groot mag de notebook ongeveer zijn (15.4" , 17" bijvoorbeeld) en wil je liever een hogere resolutie met minder fps/kwaliteit ingame of een lagere resolutie met hogere fps/kwaliteit ingame?

Edit: 4900e bericht. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je echt heel erg optimaal wilt gamen zou ik jou plaats met zo'n budget een MSI GT735-038 kopen. 

Hij kost rond de 1300 €

info:

MSI GT735-038: 17 inch aan hardcore gaming power

Is gamen voor u geen hobby, maar een levensstijl? Dan gaan uw dromen in vervulling met de MSI GT735-038. Dankzij het 17-inch breedbeeldscherm en de ATI Mobility Radeon HD3850 met 512 MB aan DDR3-videogeheugen ervaart u grafisch geweld van ongekende klasse. Ook films bekijkt u in de hoogst mogelijke kwaliteit met de Blu-ray-drive. De adembenemende animaties brute beelden worden vergezeld van High Definition-audio uit 4 speakers en een ingebouwde subwoofer. Zo gaat u helemaal op in uw favoriete films en games. Zit u verlegen om extra performance? Zonder uw vingers van het toestenbord af te halen activeert u de MSI Turbo Drive Engine. Met deze automatische overclock-functie zorgt de MSI GT735-038 voor nog meer power zodat al uw favoriete games soepel draaien.

Speciale dingen : Blue ray lezer, overclock knop, enz...

Meer info vind je hier : http://www.laptopshop.be/product/67697/msi-gt735-038.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hier kunt u zelf de laptop "samenstellen" o.a. de processor, videokaart etc.

http://www.laptopplus.nl/product-details/15-inch-gaming-laptop-met-1gb-videokaart/3757/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat is allebei niet zo heel veel... XXODD is wel betrouwbaar, vaak zitten er ook goede videokaarten in de wat hogere machines van dat merk. Alsnog, zo lang we nog niet weten hoe groot het scherm mag zijn en welke van de twee mogelijkheden je belangrijker vindt, kunnen we geen uitspraak doen over de notebook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dat is allebei niet zo heel veel... XXODD is wel betrouwbaar, vaak zitten er ook goede videokaarten in de wat hogere machines van dat merk. Alsnog, zo lang we nog niet weten hoe groot het scherm mag zijn en welke van de twee mogelijkheden je belangrijker vindt, kunnen we geen uitspraak doen over de notebook.

Ik wil een 17 ich en 1280 -1040 lijkt me wel ok

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Als ik jou was zou ik bij 17'' zeker voor 1680*1050 gaan en eventueel 1920*1200 / 1920*1080

1280*xxxx is toch echt bagger op 17''.

Hou rekening met het gewicht van de laptop en de draagbaarheid, dus de grote van de laptop zelf.

Sommige game laptops wegen al gauw 4 kilo, daar komt dan nog is een oplader bij etc etc. Dan heb je een behoorlijk zware tas moet ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gewicht is geen probleem ,waar het om gaat is dat ik wel alle vette spellen er gewoon op kan gamen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat gaat wel, maar hoe hoger je dan de resolutie neemt, des te minder vloeiend de spellen zullen draaien. Ik raad een resolutie van 1440x900 of maximaal 1680x1050 aan bij die schermgrootte, zodat je GPU niet volledig door de grond gaat bij GTA4 of gelijken. Ik heb op www.xxodd.nl even dit samengesteld:

XXODD XNi570tu 17â€

Intel Core 2 Duo P8400 (2,26GHz, 1066Mhz, 3Mb) PO Inclusief Game-pack!

nVidia GeForce 9800m GS 1GB GDDR3

4GB DDR3 1066MHz geheugen (2x 2GB)

320GB SATA harde schijf 7200RPM (16Mb cache)

DVD-CD +/- brander

Intel 5100AGN 300Mbps WLAN (2 antennes)

Windows Vista Home Premium (64 bit)

2 jaar carry-in garantie

€1568

Op zich best wel een goed notebookje voor dat geld. Onthoud echter wel dat je aan een desktop met gelijke prestaties ongeveer 700 euro kwijt bent; een stuk minder dus. Voor 1500 euro heb je echter een dijk van een pc staan, als je wilt een Core i7 bak met één of twee GTX280's. Dat is toch wel ff een stukje beter dan dit notebookje. Nog een andere, veel beter betaalbare optie vind je hier in de vorm van een Acer Travelmate 7730G-654G50MN. Die notebook komt in games tot 70-80% van de prestaties van de XXODD, maar is wel meer dan de helft goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Ik heb zelf ook een half jaar geleden terug een laptop gekocht waarop je echt wel lekker op kan gamen.

Maar achteraf gezien doe ik dat bijna nooit, het gamed voor geen meter.

Je polsen zitten rot op het toetsenbord. Te klein scherm. Daarom ga ik binnenkort voor een i7 systeem als het goed op me rug groeit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...