Spring naar bijdragen

DVD branden met windows DVD Maker gaat prima... alleen de ondertiteling ?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik ben even in de war hier, films branden gaat prima en ik krijg ze allemaal mooi gebrand, ik heb alleen geen idee hoe ik ondertiteling bij een bestand brand , of wat ik ook maar moet doen om het erbij te krijgen. Ik snap ook niet hoe ik ondertiteling op de computer onder een film moet zetten dus ik zou graag een breed uiteengezet antwoord willen. Ik heb BSplayer gedownload wat aan werd geraden, het probleem is alleen als ik ondertiteling download en het vervolgens extract naar een map dan zijn het bestanden die, als ik erop druk niks doen pictogrammen hebben als blanke pagina's. Zoals ik al zei werk ik met windows dvd maker en de films gaan prima, alleen hoe ik de ondertiteling eronder krijg snap ik niet,mijn gedownloade films die ik dus succesvol brand zijn trouwens AVI-bestanden. groetjes Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  275
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Je kan beter vlc media player gebruiken, vindt ik naar eigen mening beter.

Dus als je je ondertiteling onder je film wil krijgen op je pc stop je de film en het ondertiteling bestand in eenzelfde map en geef je de film de zelfde naam als de ondertiteling.

Om films te branden kan je gemakkelijk convertxtodvd gebruiken, hier kan je gemakkelijk het ondertiteling bestand in zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 275

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Je kan beter vlc media player gebruiken, vindt ik naar eigen mening beter.

Dus als je je ondertiteling onder je film wil krijgen op je pc stop je de film en het ondertiteling bestand in eenzelfde map en geef je de film de zelfde naam als de ondertiteling.

Om films te branden kan je gemakkelijk convertxtodvd gebruiken, hier kan je gemakkelijk het ondertiteling bestand in zetten.

Kan je met dat convertxtodvd ook allemaal menus enzo kiezen want dat vind ik enorm leuk aan windows dvd maker, ik heb graag een leuk overzichtelijk menu omdat ik vaak 6 films brand op 1 disc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  275
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ja, kijk maar in de handleiding er zijn veel verschillende soorten menu's waar uit je kan kiezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 275

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

oke alles werkt nu best wel oke, ondertiteling werkt enzo op bs Player en als het zo makkelijk is met dat programma van jou dan doe ik dat gewoon, nog 1 probleempje, de ondertiteling loopt op ongeveer 1,5 seconde niet synchroon volgens mij... hoe corrigeer ik dat blijvende dat ik dus zonder synchroonlagg brand op een dvd ? thnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nog 1 probleempje, de ondertiteling loopt op ongeveer 1,5 seconde niet synchroon volgens mij... hoe corrigeer ik dat blijvende dat ik dus zonder synchroonlagg brand op een dvd ? thnx

Volg even deze handleiding:

http://www.weethet.nl/dutch/video_syncsubtitles.php

en 6 films of 1 DVD? Ik neem dan aan dat het .avi bestanden zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

6 was stom ik kwam er later achter dat ik net 2 films op een dvd schijfje kan krijgen, maar idd het zijn avi-bestanden, hoe laat ik die werken via subsync ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je kan beter op www.sub-search.com een ondertitel zoeken die bij je film bestand past. Zo hoef je niet te spitten in subtitle workshop oid. Mocht je niets kunnen vinden, moet je de ondertitels vertragen met subsynch of subtitle workshop.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik snap nu hoe ik moet werken met subsync, thnx for alle info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mooimooi, dan doen we er een slotje op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...