Spring naar bijdragen

downloden met abc 2.6.8


Gast cheetah

Aanbevolen reactie

Ik heb helemaal geen verstand van hoe ik global settings en preference moet zetten, kan iemand mij daar bij helpen, ik schrok vanmorgen toen ik vanmorgen een mail las dat het volgens mij met het downloden niet goed ging, het mailtje was in het engels, ik hem hem weg gegooid, maar het zat mij niet lekker, ik dacht misschien staat er wel iets niet goed met downloaden. ik ben echt een leek, kan iemand mij iets wijzer maken, groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

.... sorry maar ik volg je niet helemaal.... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  69
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

probeer je probleem is iets beter uit te leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 69

ik gebruik allang ABC bittorent, maar vanmorgen kreeg ik een mail in het engels, en aangezien ik niet goed engels kan, behgreep ik eruit dat er iets met het downloaden was, maar deze mail zat wel bij mijn spam emails, ik heb hem weg gegooid, maar het zat me gewoon niet lekker, dus ik dacht misschien staat er wel iets niet goed bij mijn downloadprogramma, ik downlod met bittorent abc 2.6.8. mijn global uploadsettings heb ik zo staan, max upload 5, maximum overall

uploadrate when downloading 5, maximum overall uploadrate when no downloading 5, o H, 30 min, upload until UL/DL ratio 100%, is dit goed of moet het veranderd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...