Spring naar bijdragen

traasje


Gast ocram

Aanbevolen reactie

Beste mensen,

Sorry dat wij zo opeens offline zijn gegaan.

Er is na een erg kort overleg besloten dat wij niet tegen de druk van de overheid kunnen.

Daarom is deze site nu TORRENTVRIJ.

Je hoeft niet te komen vragen waarom je torrent het niet doet, DEZE ZIJN ER NIET MEER.

OOK ZIJN ALLE RATIO\'S OP 0 GEZET

Er zijn nu geen gegevens meer over jullie op deze site die schadelijk kunnen zijn. Ze kunnen zien dat je lid bent hier, meer is er niet meer.

Dit is best drastisch, ik weet het, maar het is noodzakelijk.

Als de politie een bende autostelers oppakken is het toch ook terecht....ondanks het hun hobby is :-) (bron www.traasje.nl)

:evil: gvd, ik vond dat juist zo\'n goede site, stonden veel leuke programma\'s op, bijna alle dvd hadden nl sub, maar nu :(. Ik word ook niet goed van \"Brein\" ze lopen alles voor iedereen te verpesten :s, mensen moeten het toch zelf weten. ik vind dit allemaal erg jammer.

@duken, die link naar traasje kan ook wel weg bij links, er komen wss toch geen torrents meer op die site :(

edit: deze sites zijn ook uit de lucht :

Gollumtorrents - een .org site

DikkeDonder - thuis server

torrentpassion (.org site)

NL-experience - . com site

TastyTorrents - .org site

LucWare - .org site

WhiskeyPlace - .org site

DesignTorrents - .org site

Watzkeburt (.nl site)

borrelnootje (.net site)

C\'tjes (ip adres)

witchtracker (.org site)

Strontvlieg

Spingiestt (.org en .com)

Van het weekend uit de lucht: torrent.mika4u (.nl site)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 59
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Tja.... het is triest. MAAR ALS GVD DAT BRIEN NIET OPTIEFT kunnen wij ook gewoon downloaden. Maar het waren altijd wel goede sites. ;) Nu weer andere sites zoeken.

groetjes computas :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Tja... wat moet ik zeggen... Is inderdaad vervelend dat ze offline gaan maar waar er 1 offline gaat komen er straks 2 bij.

Maar brein doet ook gewoon hun werk dus ach... Wat alleen niemand lijkt te begrijpen is dat de techniek in de wereld veranderd en dat het offline gooien van websites geen zin heeft. De providers maken reclame over het sneller downloaden van muziek etc...wat blijkt, downloaden mag ook. Wat niet uploaden... het ligt allemaal zo krom. :blink:

Maar goed dat komt iedereen straks wel achter. Het internet word alleen maar sneller en het duurt niet lang meer of het downloaden van een dvd duurt niet langer als 5 minuten. Dus als brein eens verder kijkt als het offline gooien van website van hobbyisten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik vind dit echt zware shit, (piep) Brein, had ik eindelijk een goeie torrent site, gebeurt dit, naja nu moet ik voortaan me torrents maar weer op www.piratebay.org zoeken :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ocram schreef:

Spingiestt (.org en .com)

Bovenstaande tracker is niet uit de lucht gehaald, maar is gaan samenwerken met de http://www.torrent-boost.com/ tracker.

Is alleen afwachten hoelang het duurt voordat deze ook offline gaat.... :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik ben zelf vaste bezoeker van LiquidTorrent...vanwege het grote en diverse aanbod wat ze daar hebben.

Torrent-Boost is naar mijn mening te klein, en er word te weinig geseed, wat weer lange downloadtijden tot gevolg heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

Sinds de fusie van torrentboost en die andere site is het echt al een stuk drukker, dus meer seeders/leechers wat voor hogere snelheden zorgt.

Liquidtorrent ben ik nu ook lid van, maar ik vind het zo iritant dat alles daar in het nederlands moet, en ze hebben ook vrij klein aanbod van xvids (veel meer dvd) waar mijn voorkeur in het algemeen naar uit gaat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hmm, ik was net ff op www.nu.nl aan lezen, zag ik dit ;);)

AMSTERDAM - Alle waarschuwingen en spotjes tegen piraterij ten spijt, het blijkt dat je als thuisgebruiker weinig te vrezen hebt van Stichting Brein en de BSA. Dat stelt het computermaandblad PCM, dat onderzoek deed naar illegale software. Volgens het tijdschrift wordt er praktisch geen actie gevoerd tegen consumenten die illegale software gebruiken.

De Business Software Alliance (BSA) onderneemt wel harde actie tegen de illegaal opererende zakelijke gebruiker en Stichting Brein werpt zich op tegen het illegale aanbod van entertainmentsoftware voor consumenten, maar er is niemand die actie onderneemt tegen het illegaal gebruik van consumentensoftware, zo schrijft PCM.

Een andere conclusie is dat de grens tussen illegale en legale software soms maar moeilijk te trekken is. De regels op dit gebied laten zich op meerdere manieren interpreteren, waardoor het in de praktijk vaak onduidelijk is wat nu wel en niet mag. Bovendien blijken illegale versies vaak zo goed nagemaakt dat niet meer te zien is of het een legale of een illegale versie betreft.

Hoge prijs

Een belangrijke reden voor consumenten om illegale software te gebruiken is de hoge prijs van de softwarepakketten. PCM denkt dat als de prijzen zouden zakken, steeds meer mensen hun software legaal zouden kopen.

----------------

je kan het ook anders bekijken, die brein enzo richt zich nu vooral op de aanbieders, maar voor hetzelfde geld gaan ze zich richten op de consumenten, en dan is heel nederland de lul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

die torrentsites moeten het net doen als vele andere sites, de server nie meer in nederland hosten maar in het buitenland dan mag het weer wel :) dan kunnen ze de site nie uit de lucht halen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

omg... dat is wel heel snel... :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • 2 weken later...

gelukkig traasje is niet gestopt:

Wegens een hardwarematig probleem zijn wij genoodzaakt om de server nog tijdelijk offline te laten.

Sorry, wij kunnen hier niets aan doen voor de rest.

begin volgende week zal de tracker weer up en running zijn.

Staff Tracker.Traasje.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Update : traasje is weer online maar de torrents staan er voorlopig nog niet op, ik denk dat ze nog steeds een server in het buitenland aan het zoeken zijn, want dat IP adres (website) komt gewoon uit nederland...

Vanwege een hardwarematige crash zijn de torrents tijdelijk offline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...