Spring naar bijdragen

Verwijder probleempje


Gast cemy

Aanbevolen reactie

  • Reacties 28
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

merk je aan helemaal niks dat ie draait? dan moet je em gewoon lekker laten staan en de map waar het proggie instaat ff scannen zodat je zeker weet dat er geen virus inzit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

nee het is een progje van 3 mb en het is geen virus of andere shit maar het wil gewoon niet weg, ik gebruik het met geen enkel programma (bt enz), echt vaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Volgens mij is dit bestandje een bestand van Windows (98 + Millenium), vandaar dat je het niet kunt verwijderen.....

Ik heb op Google gezocht, en daaruit blijkt dus dat dit om een Windows eigen bestand gaat.

Maar ik vraag me af wat dit bestandje dan op je bureaublad doet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

@thijs, het klopt het was een nodig om een laptop met win98 aan de gang te krijgen,dus moest ik dat ff downen, maar ik heb het niet gebruikt dus ik wil het weg gooien.

Nee idd ik kan het niet verplaatsen, ik krijg dan de zelfde melding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...