Spring naar bijdragen

probleem afspelen films, volgorde hoofdstukken


hanx

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

De laatste weken heb ik problemen met afspelen van gebrande films. Gebrand met DvdShrink. Afspelen op de computer gaat goed, maar op de dvd-recorder via de tv niet: vaak is de volgorde helemaal verkeerd of komt de melding: niet compatible.

Wat te doen?

hanx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Wat voor dvd speler heb je? Je hebt het als ik het goed heb in dvd formaat gebrand. Ik bedoel een formaat die elke dvd speler kan afspelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het is een Philips DVDR3460H. Het afspelen lukt ook niet bij anderen via hun dvd-speler, en wel via hun computer.

Als ik dezelfde dvd brand met Nero gaat het wel goed, maar ik vind DVDShrink zo handig!

Heb hem al opnieuw geïnstalleerd, maar weer hetzelfde probleem. Wil graag weten wat er aan de hand is.

Dit waren VTS-bestanden zoals ik ze al heel vaak heb gebrand. Dvd's van een maand geleden kan ik gewoon afspelen op de dvd-recorder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hoi,

Want vind je zo onhandig aan nero?

Het gaat toch om de kwaliteit?

gr stefjuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik gebruik graag DvdShrink omdat je dan alleen de hoofdfilm kunt kiezen. Maar inmiddels denk ik te weten waar het probleem zit. Op mijn oude pc had ik nooit een probleem met Shrink, en daar stond Nero 7 op. Op de nieuwe pc stond Nero 8. Deze heb ik vervangen door Nero 7, en nu lijkt het goed te gaan.

Hartelijk dank voor jullie reacties!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...