Spring naar bijdragen

Help: mijn computer start niet meer op


VXL

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

heej, ik had een programma gedownload van demonoid, omdat ik i.p.v alleen een c-schijf ook een d-schijf erbij wou, maar nou was hij bezig, en er stond bij dat je je computer niet uit mocht doen, maar mijn computer liep vast. Dus ik kon niet anders.

Nou krijg ik dus mijn computer niet meer opgestard hij zegt: Interrupted Operation: Insert the Recovery CD or othe Recovery Media and reboo your PC...

Ik heb mijn computer wel nodig, maar het lukt me niet, ik heb het geprobeerd met een gebrande cd van windows xp professional die ik van iemand heb gekregen, maar die werkt niet.

Hoe kan ik dit oplossen.


Post Merge: juni 20, 2009, 02:39:20 pm

Weet niemand het :'(

Ik heb mijn computer echt nu nodig.

Het is een dell dimension 3000 met windows xp sp3 erop. Ik heb het programma paragon partition manager v9 gebruikt. Dat is dus het programma, die mijn computer heeft laten crashen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hmm dat is niet zo goed nieuws.

Betekent dus dat je alles opnieuw moet installeren dmv je recovery cd die je van Dell zou moeten hebben gekregen.

Maar dan verlies je wel alles (documenten, programma's etc.)

Weet je zeker dat je niet snel even via veilige modus wat belangrijke documenten kan back-uppen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nouja het probleem is juist, dat ik geen recovery cd heb, tenminste die kan ik nergens vinden, want in de doos zitten nog wel 2 andere cd's van driver info en van een stom programma.

Maar ik zou niet weten hoe ik in de veilige modus moet komen, voor zover ik weet kan ik alleen bij help(f2) en iets anders(f12) komen. Dus aan de bestanden kan ik verder niet zoveel meer doen denk ik.

Maar weet iemand misschien een download, waarmee ik m'n computer weer aan kan krijgen. Want ik heb al wat van die dingen geprobeerd van demonoid, als ik recovery cd intoetste, maar tot nu toe is het nog niet gelukt.

Dus het zou mooi zijn als iemand een goeie download weet, want ik weet verder ook niemand bij mij in de buurt die zo'n cd heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hier staan links tussen van verschillende Dell Recovery CD's:

http://oem.windowsreinstall.com/dell/index.htm

Hoop dat je er wat aan hebt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nee daar heb ik jammergenoeg niet zoveel aan, als ik op "Dell PC windows XP  Pro Recovery CD Process" klik, krijg ik een scherm met allemaal reclame en ergens nog info over xp pro. Alleen nergens een download link van een recovery cd ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Mja, een beetje beter op je spullen passen helpt af en toe ook wel. Dat soort cd's mag je gewoon niet kwijtraken. Goed, gebeurd is gebeurd en het enige wat je dan nog kunt doen, is formatteren en herinstalleren of nog proberen de installatie te redden door een reparatie te proberen of anders nog een deel van je bestanden te redden (niet Program Files en Mijn Documenten) door een installatie over de bestaande installatie heen te gooien. Je kunt kiezen uit de volgende downloads, ik zou voor de tweede gaan.

Torrent voor Professional NL, staat geen instructieset gespecificeerd. Ik zou echter de volgende nemen.

Torrent voor Professional NL, inclusief SP3. Ook weer geen instructieset gespecificeerd, wel een goede download.

Torrent voor Professional ENG, 64-bits.

Torrent voor XP Home ENG met SP2. Geen instructieset gespecificeerd, maar ik neem aan dat dit een 32-bits versie is.

Torrent voor XP Home NL met SP2. Hetzelfde idee als de vorige.

En nog een twijfelgevalletje i.v.m. virussen:

Torrent voor XP Professional NL SP2, geen instructieset gespecificeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Heej tom, ik ben die cd niet kwijtgeraakt, ik heb het gewoon niet bij mijn computer gekregen, want ik bewaar altijd alles netjes in de doos op zolder. Dus dat is het niet, maar ik zal die tweede download wel even proberen. Is dat dan wel een goeie boot-cd, want ik kan verder helemaal niks anders, dan f2 en f10

Maar zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik een cd zo brand dat hij hem tijdens het opstarten opent. En moet ik dan ook nog wat aan de instellingen doen van f10 ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Bij een Dell zit altijd een recovery-cd, zeker als je hem online hebt besteld. Maar goed, dat maakt niet uit, want je hebt hem niet. Branden kan met ImageBurn, dan kun je van de cd af booten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oké wat vaag, ik zal nog wel even kijken, maar ik dacht dat er misschien zo'n extra partitie opzit, waar dan een soort systeemherstel op zit, maar ik heb laatsten alle partities verwijdert en opnieuw gemaakt dus die is als die er was waarschijn lijk al weg.

Maar maakt het wat uit dat ik een rw cd gebruik? want ik heb geen gewone cd meer.

Ps. die download is mega traag, maarja ik wacht er wel gewoon op, ik kan er verder toch niet veel aandoen. Hij is nu ong. op 2,6 %


Post Merge: juni 20, 2009, 08:30:01 pm

Heej,

Zoals het nu staat lijkt het of het gaat lukkent een asus cd op een dell pc nog wel, ik heb allemaal troep ingetoetst en er staat nou recovering now...

Dus het is even afwachten of het lukt, ik hoop het echt. Anders moet ik weer naar de winkel en ben ik weer allemaal geld kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als het niet lukt, gooi je gewoon die installatie die je nu aan het downloaden bent eroverheen. Dat werkt zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Ik dacht dat het wel moet lukken, maar hij staat nou al een hele tijd op "Recovering now. . ."

en daaronder een knipperend _ , en nu weet ik niet of hij doorgaat en of hij wel wat doet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, en nu? Als het niet blijkt te werken, lekker formatteren en helemaal opnieuw opbouwen met die download.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nou het werkt vast niet meer, maar hoe kan ik hem dan formateren, want ik kan niet bij mijn partities ofzo komen volgens mij, en die download gaat nog steeds heel traag maar die laat ik morgen wel de hele dag aan staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat kun je doen als je gaat installeren of via de Rechtermuisknop op C:\ > Formatteren... Ik raad je echter aan om nog wel even te proberen om de installatie te repareren met de gebrande cd die je straks hebt, wellicht biedt dat nog uitkomst. Zo niet, kun je hem vlak voor de installatie vanaf cd formatteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

oké dan ga ik dus gewoon wachten tot de download binnen is, hij is nu nog maar op 31,3 %.

Maar dat rechtermuisknop op c:/formater, kan toch niet? dan moet ik hem eerst opgestart hebben volgens mij? nouja maakt verder ook niet uit, want ik kan hem volgens jou gewoon met de cd formatteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nee, inderdaad. Je kunt niet meer opstarten, dus werkt dat ook niet meer. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Nee, als ik op zou kunnen starten was het al lang klaar geweest :D


Post Merge: juni 21, 2009, 11:17:20 am

Ik snap het niet helemaal, bij ImgBurn moet ik dan gewoon het winrar bestandje als image branden. Want ik kan nergens een .iso bestandje vinden volgens mij.

Edit: Het branden is me al gelukt, en ik ben al voorbij de partities, hij is nu c schijf aan het formatteren dus ik ben wel al mijn bestanden kwijt, maar hij doet het als het goed is straks wel weer.


Post Merge: juni 21, 2009, 01:48:13 pm

Eindelijk zit ik weer op mijn eigen gewone pc. Maar ik weet niet meer wat ik er allemaal op had staan, maar ik begin even met een virusscanner.

Weet iemand een goeie virusscanner die ik er op kan zetten, want ik had eerst een virusscanner van avg met crack. Alleen ik heb geen zin om weer virussen binnen te halen, met illegale software. Dus het zou mooi zijn als iemand mij even een tip geeft wat ik het beste kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • HenrySkype heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...