Spring naar bijdragen

Het forum: jullie mening


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Beste members,

Graag willen wij van jullie horen wat jullie van het forum vinden.

Wat kan er beter, wat is er goed.

Wat zouden jullie nog graag willen zien op het forum?

Alle tips en ideeen zijn welkom!

Groeten het Duken Team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Reacties 38
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik vind dat het forum zo prima is! Het zou misschien leuk zijn om een ander kleurenschema ofzo te gebruiken voor wat afwisseling!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  567
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Het forum is goed zo. Mooi overzicht met de boards. Alles is makkelijk te vinden. Niet veel aan te veranderen.

De kleur kan het beste zo gehouden worden, als je teveel met kleuren wisselt wordt het onoverzichtelijk, of het moeten al rustige kleuren zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 567

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Deze kleur staat ook een beetje voor professionaliteit. Als je met teveel kleuren gaat smijten, krijg je inderdaad onoverzichtelijkheid. We zijn wel een beetje bezig met het aanpassen van de boards, zoals jullie gezien hebben. Als jullie daar nog negatieve kanten (of juist positieve waar je niet zo snel aan denkt) van hebben, horen we het graag. Dan kunnen we nog wat optimaliseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat ook erg handig is, is het reageren op elkaars berichten. Met bijvoorbeeld een bevestiging dat het klopt of helemaal niet. Heb ff een website gezocht waar ze dat doen, zoals bij deze. Klik je op reacties, daar kun je reageren op elkaars berichten.

Ik weet niet of het technisch gezien haalbaar is, maar het zou wel heel erg fijn zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Misschien een "opgelost knop"

dus wanneer iemands probleem is opgelost, dat ze op die knop klikken, en dat dit bij de naam te zien is

dus bijvoorbeeld:

[opgelost]sims 3

En de oplossing in de laatste post.

Maar voor de rest, zou ik niks veranderen, en inderdaad wit zou ik behouden, want ik leer bij HTML als je met onverzadigde kleuren gaat werken dat het zeer onproffesioneel uit ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Mee eens CanCan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Misschien een "opgelost knop"

dus wanneer iemands probleem is opgelost, dat ze op die knop klikken, en dat dit bij de naam te zien is

dus bijvoorbeeld:

[opgelost]sims 3

En de oplossing in de laatste post.

Hiermee zijn we al in ontwikkeling en zal waarschijnlijk in versie 2.0 van dit forum komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

En wanneer kunnen we die verwachten?? Dan kunnen we zo'n aftelmachine op de homepage zetten ofzo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Nou dat duurt nog even mensen :)

Versie 2.0 van SMF forum moet nog uitkomen en daarna moet de boel worden omgebouwd. Maar ik ben blij toe te horen dat men verder erg tevreden is met het huidige forum O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik wacht nu alvast met smart op de update  O0  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k

  • Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Ik wacht natuurlijk ook met smart erop. En ik ben nu al erg tevreden met de hele site! Toppie gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 2,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

site is zeer goed de kleuren beginnen alleen een beetje te vervelen maar dat boeit niet zo veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

kijk hier kunnen wij iets mee :)

ja qua kleur moeten we denk ik niet te veel veranderen. Je moet een bepaalde huisstijl maken en dat is dit voor duken.nl

Vaak zijn veel thema's te kleurrijk of onduidelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

misschien is het een idee dat je uit een paar thema,s kan kiezen en dat die we nu hebben gewoon de standaard is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ik wacht ook op die update en het forum is goed zoals die nu is. ga zo door!!!!!  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.203
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

misschien is het een idee dat je uit een paar thema,s kan kiezen en dat die we nu hebben gewoon de standaard is

Dat bestaat al volgens mij ?

Want je kan zelf voor een thema kiezen.

Moet je naar profiel en dan Foruminstellingen of Forumafstellingen ik weet niet hoe het heet :P

Inderdaad die opgelost knop klinkt goed O0.

Wat ook misschien kan is een "Thanks" knop en dan kan je zien hoevaak een member is bedankt. Dan kunnen ook andere leden zien hoe goed je bezig bent ;) Het kan ook natuurlijk worden misbruikt dat is het nadeel.

Verder vindt ik dit Forum geweldig O0.

Ik zit hier al bijna 2 jaar en ik vind het nog steeds geweldig hier.

Ik vindt het wel een leuk Thema. En ik vindt dat dit forum makkelijk te gebruiken is.

Misschien een nieuwe Moderator ^^ :P

Ik weet dat Impy druk bezig is met scripten maar is Impy de enige die aan het script werkt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,2k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Min of meer, eerst moet SMF2.0 uitkomen, getest worden en allerlei plugins geïntegreerd worden. Daar zal onder andere een oplos knop en nog vele mooiere opties bijzitten. We houden jullie op de hoogte  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

De ontwikkelingen staan niet stil.

We zijn volop aan het testen met nieuwe systemen als smf 2.0, dit testen doen wij om zodra de officiele release er is wij gelijk over kunnen stappen met alle nieuwe futures erin.

Daarvoor willen wij graag weten wat jullie wensen zijn op het forum.

Wat mis je hier nog op het forum?

Wat hebben andere fora wel wat wij (nog) niet hebben?

Hoe kunnen wij ons verbeteren met het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

misschien dat je deze topic's iets aan kunt passen in de titel

- Downloaden met Bittorrent

  Voor al jullie vragen omtrent het populaire Bittorrent. 

-  Downloaden met Peer-2-Peer

  Tips of vragen over b.v Emule, Ares, Shareaza, Bearshare en Limewire

voor een aantal mensen is het vaak niet duidelijk in welk topic ze nu precies moeten zijn voor utorrent. (zelf heb ik dit ook wel eens)

utorrent is een bittorrentprogramma maar toch ook peer to peer??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Ikzelf heb af en toe wat problemen met de zoekfunctie.

Soms krijg ik namelijk de mededeling dat ik specifieker moet zoeken en dat ik langere woorden moet gebruiken, maar de woorden die ik zoek zijn dan gewoon niet langer. Bijvoorbeeld "ea sports nhl 2008". Misschien dat het een andere manier is om mij duidelijk te maken dat er gewoon niets over te vinden is in het forum, maar dat lijkt me niet  :)

Verder... superforum met hulpvaardige mensen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ja daar heb ik ook last van, DukeN kan je dat misschien wijzigen? Ik zocht op "Sims 3" maar dat deed 'ie ook al niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Aaai goed dat jullie t melden. Ik zal er even naar kijken. De zoekdatabase dient dan even een schopje te krijgen. ( Wat je wel moet weten is dat je zoekt in het venster waar je zit. Dus als je hierboven zoekt naar "sims 3" zoekt hij in dit topic.

Als je in de root van het forum staat en je zoekt naar sims 3 is het wel goed. Misschien dat dat onduidelijk is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

als ik zoek, doe ik dat altijd in het beginscherm van het forum, dus daar zou het dan niet aan moeten liggen, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb er wel eens last mee, maar als hij zegt dat je te weinig woorden gebruikt moet je gewoon overnieuw zoeken, net zo lang totdat hij het wel doet. Dat kan twee, drie keer duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • HenrySkype heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...