Spring naar bijdragen

kernel32.dll


Gast milan987987

Aanbevolen reactie

  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
Gast smartass

ik had daar een poos geleden ook last van

eerst kon ik windows media player niet meer openen,

daarna kon ik helemaal geen muziek meer luisteren, ook niet met winamp enz

en daarna kon ik eigenlijk helemaal niks meer openen,

er kwam de hele tijd diezelfde foutmelding

uiteindelijk heb ik de computer maar geformatteerd, want het is dus een fout in het besturingsysteem, toen ik windows opnieuw had geinstalleerd werkte alles weer normaal

greetz smartass

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Jelmobelmo

oh nee!bedanklt voor het reageren.

maar heel Windows opnieuw te instaleren!

Deze PC is van mijn ouders en staan dat vast niet toe!:(

is er heel miss een update voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Jelmobelmo

in deze pc zitten fouten.

ik kan hem bv niet normaal afsluiten. er komt allemaal gedoe over microsoft framework!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ik heb als bestand de file toegevoegt (bron = http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?kernel32)gewoon even backup maken van je oude kernel32 en dan deze in de map plaatsen (zal wel system32 ofzo zijn ?)ik hoop dat hij werkt, ik heb geen ervaring met die site :P suc7 [file name=kernel32.zip size=224091]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/files/kernel32.zip[/file]als er veel fouten in je pc zitten moet je eens een bug repair ding downloade, bug doctor ofzo, heeft mij ook erg geholpen (moet je wel ff serial hale enzo)je pc scannen op spyware/virussen wil ook nog weleens helpen

[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

kun je geen systeemherstel doen, bij mij werkt dat altijd prima... je kan ook de installatiecd erin doen, via die cd opstarten en ik d8 dat je hem zo ook kon repareren, maar dat wijst zichzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast darkne0n

tom6309 schreef:

kun je geen systeemherstel doen, bij mij werkt dat altijd prima... je kan ook de installatiecd erin doen, via die cd opstarten en ik d8 dat je hem zo ook kon repareren, maar dat wijst zichzelf.

wist je dat, als je systeem herstel doet, dat dan ook automatisch al je virussen worden teruggezet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast darkne0n

moet je nou wel weer net een virusscanner hebbe die ze in quarantaine stouwt :laugh: mja, t was maar een weetje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...