Spring naar bijdragen

Films op ipod touch zetten


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo.

Ik heb een probleempje ik heb een film gedownload & uitgepakt. Nu heb ik dus allemaal bestandjes van IFO en VOB. Nu heb ik speciaal een programma gedownload Videora Ipod touch converter, maar die kan die IFO niet converten? Die vob dingetjes wel maar dan krijg ik 1 filmpje van 16 seconden en allemaal losse delen. Terwijl die van IFO als ik hem afspeel op de computer het gewoon helemaal doet. Hoe moet ik hem nou converten en hoe maak ik er 1 film van?

Ik ben nu een andere film aan het converten gewoon vanaf een dvd dat gaat wel goed.. alleen die is ook in 4 delen. Kan je daar ook 1 geheel van maken? 

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Groetjes Gwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  55
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

gebruik Videora iPod touch Converter en zet ze dan gewoon in je itunes lijst, daarna synchroniseren met je touch !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 55

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Jaa dat probeer ik maar ik krijg een error als ik een IFO bestand wil converteren..

En ik krijg allemaal losse delen en niet 1 hele film!

Ik heb nu een dvd van mezelf erop die is nu in 4 delen.. Iemand een idee hoe ik die aan elkaar krijg? En op mijn laptop staat er automatisch ondertiteling onder en als ik hem bij itunes afspeel niet.. Weet iemand hoe ik de ondertiteling er bij kan krijgen, want dat heeft ie dus niet meegeconverteerd.. :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

  • Bijdragen:  55
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Eerst en vooral je IFO bestand converteren naar avi, ondertitels zoeken samenvoegen met AVIAddXSub en dan converteren met Videora iPod touch Converter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 55

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Okee ik zal het proberen! Maar als je in de film een menu waar je ondertitels kan kiezen komt die dan niet automatisch op je ipod?


Post Merge: juli 11, 2009, 04:10:27 pm

Weet iemand misschien een gratis converteer programma die ook IFO bestanden naar mp4 ( ipod ) converteert.. want ik heb er al een aantal geprobeerd maar die kunnen geen IFO bestanden converteren  :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...