Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Aankoop nieuwe pc

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

En dan zat die Tom me beetje een computer van 800 euro an te smeren:P

dit was toch een goeie game pc?

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 70
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Nee, helemaal niet. Hij heeft toevallig het geluk dat hij een Dell kan inkopen voor 2/3e van de prijs. Dat gaat jou niet lukken. Mocht je toch een Dell willen aanschaffen omdat je het gevoel hebt dat dat beter/goedkoper is, ga gerust je gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  152
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

owhhh,, excuses. had ik wel gelezen , mar denk niet over nagedacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  54
  • Actief:  Nooit

Ik vroeg me een beetje af of dit een goede videokaart is voor deze prijsklasse : http://tweakers.net/pricewatch/229535/xfx-radeon-hd-4870-1024mb-ddr5-xxx.html#tab:info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Is zeker een goede videokaart, maar waarom kies je de 1GB versie? Ga je op een zeer hoge resolutie spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ben ik wel van plan, liefst 1680×1050 of 1.920×1.080.

Kan ik hiermee echt de beste spellen aan op goede kwaliteit en goede snelheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Voor die resoluties is 512mb genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, maar als ik de kaart toch koop, wat heeft dat voor voordelen tegenover een 512 MB?

Wat voor spellen kan ik beter spelen? Betere resolutie? Betere snelheden?

Kan je me uitleggen wat het verschil is en wat de beste kaart is in die prijsklasse? Want ik wil een goede kaart, waar je lekker mee kan gamen (hoge kwaliteit, hoge snelheid en hoge resolutie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nee geen voordelen, het enige is voor als je nog hogere resoluties speelt, 1GB betere prestaties neerzet dan de 512 MB versie, maar op zo'n resolutie speel je niet, dus hoef je je geen zorgen over te maken.

Maar de HD 4870 is een goede kaart.

Je kan anders ook nog even kijken naar de HD 4890 of 260 GTX 216 core. Zit allemaal rond die prijsklasse, hiermee kun je zeker de nieuwste games spelen op een goede fps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 2 zijn gelijk wel een stuk duurder.

Zijn deze het?

HD 4890 : http://tweakers.net/pricewatch/241751/xfx-radeon-hd-4890-1gb-ddr5-pci-e.html#tab:prices

260 GTX 216 core : http://tweakers.net/pricewatch/242061/evga-geforce-gtx-260-core-216.html#tab:prices

Kan ik met die HD 4870 ook alle nieuwe spellen spelen of is dat toch beduidend minder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Je kunt met beide videokaarten alle games aan op hoge kwaliteit. De HD 4890 en de 260 GTX 216 zullen dit langer volhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, dankje!

Toch zit ik een beetje te twijfelen. Nog meer geld aan een videokaart uitgeven, vind ik dat het wel waard? Want zitten er werkelijk voordelen aan? En voor hoelang zal de HD 4870 het dan volhouden?

Ik wil het beste van het beste, maar wel voor een lage prijs als je snapt wat ik bedoel.. ik ben niet van plan om meer uit te geven dan die HD 4870. Zo ongelovelijk fanatiek ben ik niet in het gamen, maar wil wel gewoon goede kwaliteit en niet om de minuut een lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zijn inderdaad net iets duurder dan de HD 4870, maar dan ook wat beter, als je echt strikt 120 euro wilt uitgeven, is de HD 4870 zeker de oplossing, als je ietsje over je budget heen gaat, heb je voor 40 euro meer een HD 4890 of GTX 260 Core 216.

/edit:

bij de HD 4870 krijg je zeker geen lagg om de minuut. Als je nou wat reviews hierover zoekt, zie je in verschillende benchmarks dat die de kaart zeer goed presteert op de resoluties die jij wilt spelen. Met een FPS waarbij je niet lagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, nogmaals allemaal bedankt! Ik zou haast zeggen; wat moet ik zonder jullie?!  ;D

In die prijsklasse is de HD 4870 dus echt het beste? Kan ik ook bijvoorbeeld, COD op de hoogste kwaliteit spelen enzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

ja je kan elke CoD spelen op high

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

cod4 en WaW haal je makkelijk op de hoogste kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk dat moeten we hebben!

Ik ga dinsdag nog even praten met degene waar ik hem bestel + de pc.

Ik leg hem dit even voor, en dan zie ik het vanzelf wel!

Echt fijn dat ik nu gewoon bijna alles op high kan spelen (als ik de pc+kaart heb)

Iedereen die me heeft geholpen, HEEL ERG BEDANKT!

Jullie horen nog of die komt en hoe het allemaal werkt!

O0

Post Merge: juli 20, 2009, 12:02:51 am

Toch nog een laatste vraag. Kan ik de HD 4870 en de HD 4350 met elkaar combineren? Zo ja, heeft dat voordelen?

Nog even voor de mensen die willen weten wat het nou wordt.

Computerkast: Inspiron 545 MiniTower met zwarte omlijsting

Processor: Intel® Core™2 Duo Processor E8400 (3,00 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache)

Besturingssysteem: Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 32 Bit - Nederlands

Beeldscherm: 21,5-inch S2209W Full HD-breedbeeldscherm - Europees (zwart, 1.920 x 1.080)

Geheugen: 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2-geheugen [4 x 1.024]

Harde Schijf: 640 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)

Videokaart: 1. 512MB ATI® Radeon™ HD 4350 graphics card (Standaard)

2. Radeon HD 4870 1024MB DDR5 XXX (Aankoop)

DVD-speler: Dvd+/-rw-station (cd/dvd lezen/schrijven)

Toetsenbord: Dell USB-multimediatoetsenbord (zwart) - VS/Europa

Muis: Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart

Geluidskaart: Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definitionaudio

Card reader: 19-in-1 Media Card reader 

Volgens mij kan hier wel een tijdje vooruit en kan ik hiermee goed gamen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

1 ding met 'windows vist 32 bits' gebruik je maar 3.2gb van je geheugen. Het is dus slimmer om een 64bits te bestellen of te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Toch nog een laatste vraag. Kan ik de HD 4870 en de HD 4350 met elkaar combineren? Zo ja, heeft dat voordelen?

Nee zie ook dit overzicht:

CF_combo_chart.jpg

Je kan dus geen HD 4870 en HD 4350 in crossfire zetten, dat zal ook niet heel veel helpen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat helpt niet eens iets, want de snelste kaart past zich een heel stuk aan aan de langzaamste kaart, wat zou betekenen dat je zo'n beetje met twee HD4350's zou zitten opgescheept. Ik hoef je niet te vertellen dat dat heel wat langzamer is dan één HD4870.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, alweer bedankt!

Ik heb vandaag nog is gesproken met iemand van mijn werk, hij zegt: Je kan die videokaart wel kopen, maar dan heb je een andere voeding nodig. Er zit namelijk normaal een voeding in van 350W, het moet minimaal 500W zijn. Anders brand alles door.

Waarschijnlijk wordt het ook geen Inspiron i.v.m. inkoopprijs. Het wordt zeer waarschijnlijk een Optiplex, met een videokaart. Als ik binnen mijn budget blijf zal ik dan ook de HD 4890 erbij bestellen. Zij kunnen namelijk een Pc bestellen die ze helemaal zelf inelkaar gesleutelt hebben en daar ga ik een beetje bij helpen. Het zullen waarschijnlijk dezelfde onderdelen zijn, maar dan een HD 4890 + andere voeding in een Optiplex.

Zal niet veel voordelen hebben, of toch wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik vind dat we hier niet veel over kunnen zeggen, omdat we totaal geen zicht hebben op een prijs voor jou of wat je wel en niet kunt/gaat nemen. Over de voeding had diegene absoluut gelijk, 350W is veel te weinig voor een mid/high-end videokaart als deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, morgen ga ik hem uitzoeken dus dan laat ik het wel even weten wat het wordt.

Ik hoop dat het ongeveer deze wordt, maarja..  ;D

in iedergeval, bedankt voor jullie hulp! alweer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Voor een HD4890 raad ik trouwens wel een 520W of meer voeding aan, dan heb je nog een stukje over voor eventueel overclocken of veroudering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar als het een HD4870 wordt, moet dat toch als nog? Ik ga sws mijn spullen niet overclocken, ik weet niet eens hoe het werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Kan Ik Veilig Zonder Antivirus Op Mijn Computer Werken? Gebruiker: Mark83 Hey allemaal! Ik vraag me af of het echt nodig is om antivirussoftware te gebruiken op mijn computer. Ik surf best veilig en download alleen van betrouwbare sites. Kan ik echt zonder of is dat vragen om problemen? Expert: TechGuru99 Hey Mark! Goede vraag. Het is een veelbesproken onderwerp, dus laat me je daar een beetje in begeleiden. Ten eerste, ja, in theorie kun je zonder antivirussoftware werken, vooral als je inderdaad voorzichtig bent. Maar hier zijn een paar dingen om te overwegen: Veiligheid op het internet: Zelfs de meest ervaren gebruikers kunnen een fout maken. Een link klikken die op het eerste gezicht veilig lijkt, kan je zomaar naar een schadelijke site leiden. Ook via e-mail worden vaak virussen verspreid. Updates: Zeker, je kunt je systeem en programma’s up-to-date houden. Maar sommige malware kan sneller zijn dan jij en kwetsbaarheden gebruiken nog voordat ze gepatcht zijn. Back-ups: Maak altijd een back-up van belangrijke bestanden. Als er iets gebeurt, ben je beter voorbereid. Alternatieven: Sommige mensen vertrouwen op ingebouwde beveiligingssystemen zoals Windows Defender, en dat kan heel goed werken. Maar het is niet onfeilbaar. Kortom, als je echt op de hoogte bent van wat je doet en actief je computer beveiligd, kun je zonder antivirus. Maar als je zeker wilt zijn, kan een goede antivirus je een extra laag van bescherming bieden. Beter safe than sorry, toch? Gebruiker: LisaP Ik vind het eigenlijk best eng zonder antivirus. Het lijkt wel alsof er elke dag nieuwe virussen zijn. Ik gebruik altijd Avast en dat voelt gewoon veiliger! Gebruiker: JeroenK @LisaP, ja, ik snap dat je je zorgen maakt. Maar zoals TechGuru99 zegt, je moet ook gewoon opletten met wat je doet. Ik heb zelf geen antivirus en surf al jaren zonder problemen, maar ik ben altijd voorzichtig. Gebruiker: Marietje34 Ik vroeg me eigenlijk af: wat als je inloggegevens of persoonlijke info verliest? Kan antivirus dat ook beschermen? Of moet ik daar iets anders voor doen? Expert: TechGuru99 @Marietje34, goeie vraag! Antivirussoftware kan je helpen bij het detecteren van keyloggers en andere malware die je inloggegevens kunnen stelen. Maar voor extra veiligheid kun je ook twee-factor-authenticatie inschakelen waar mogelijk. Dat maakt het een stuk moeilijker voor iedereen om toegang te krijgen tot je accounts, zelfs als ze je wachtwoord weten. Gebruiker: TomM @Mark83, ik heb best wel eens gehoord dat sommige antivirusprogramma’s je computer kunnen vertragen. Is dat echt zo? Of ligt dat aan de instellingen? Gebruiker: EmilyW @TomM, ja, dat heb ik ook ervaren! Soms zijn ze echt een belasting voor je systeem. Ik heb gehoord dat lichtgewicht opties zoals Malwarebytes beter zijn voor snelle machines. Gebruiker: SamR Het blijft een persoonlijke keuze, denk ik. Ik gebruik geen antivirus, maar ik heb wel firewall aanstaan en check alles voor ik het download. En nog een tip: pas op met gratis software. Vrijwel altijd zitten er verborgen gevaren bij! Gebruiker: LisaP @SamR, helemaal mee eens! Gewoon gezond verstand gebruiken helpt zo veel. Maar ik vind antivirus eigenlijk wel een soort verzekering. Het kost niet veel en kan je toch die extra gemoedsrust geven. Gebruiker: Mark83 Bedankt voor alle reacties, mensen! Ik ga er nog eens goed over nadenken. Misschien toch maar een basis antivirus installeren voor de zekerheid. Gebruiker: JeroenK @Mark83, dat klinkt als een goed plan! Je kunt altijd later beslissen om te stoppen of een ander systeem te proberen. Succes! Expert: TechGuru99 Iedereen, bedankt voor de bijdrage! Vergeet niet: kennis is macht! Blijf jezelf informeren en je kunt veilig werken, met of zonder antivirus. Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Wat zijn jouw beste streaming tips voor beginners? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben net begonnen met streamen en ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen. Er zijn zoveel opties! Wat zijn jullie beste tips voor beginners? Welke series of films moet ik echt zien? Laat maar komen! FilmNerd101 Hey SmurfFan88! Leuk dat je begint met streamen! Er zijn echt een paar dingen waar je op kunt letten. Kies een platform: Kijk eerst waar je toegang toe hebt, zoals Netflix, Disney+, of Amazon Prime. Ze hebben allemaal verschillende aanbod. Series of films?: Als je gewoon iets korts wilt, zijn series perfect. Start bijvoorbeeld met "Stranger Things" op Netflix. Het is spannend, leuk en je bent zo weer een paar seizoenen verder. Voor films is "Soul" op Disney+ een aanrader. Heel mooi verhaal! Genres verkennen: Probeer verschillende genres uit! Van komedie tot thrillers, er is voor ieder wat wils. Een aanrader is de serie "The Queen’s Gambit" als je van drama houdt. Bekijk trailers: Voor je iets kijkt, check even de trailer. Zo weet je of het iets voor jou is! Beoordelingen: Kijk gerust op websites als IMDb of Rotten Tomatoes voor beoordelingen. Dat helpt je om een idee te krijgen van wat populair is. Als je nog meer vragen hebt, laat het weten! Happy streaming! ChickWithBooks Leuke tips, FilmNerd101! Ik wil graag nog toevoegen dat je soms ook documentaires moet proberen. Ze zijn super interessant en leerzaam. "Our Planet" op Netflix is echt prachtig. EbookLezer Hey, ik ben niet zo’n fan van Netflix, maar Amazon Prime heeft vaak toffe films. Ik heb laatst "The Tomorrow War" gekeken en dat was gewoon episch. Alsof je een blockbuster in je woonkamer hebt! SmurfFan88 Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga zeker die trailers checken. En ik hou ook wel van documentaires, ChickWithBooks! TechieTom Ik kwam erachter dat sommige platforms gratis proefperiodes hebben. Zo kun je kijken of iets je bevalt! Dat is een goede manier om te beginnen en niet meteen je portemonnee te legen. ChickWithBooks Ja, goede tip, TechieTom! Zo heb ik Disney+ ook geprobeerd en nu ben ik hooked! FilmNerd101 Oh, dat is echt slim! Gratis proefperiodes zijn ideaal om verschillende platforms te testen. En vergeet niet om je favorieten op te slaan, zodat je ze later makkelijk kunt vinden! EbookLezer Zou het niet leuk zijn om een kijklijst ofzo te maken met allemaal aanraders? Dan kan iedereen bijdragen! SmurfFan88 Wat een leuk idee, EbookLezer! We kunnen allemaal onze must-sees delen in een lijstje. Ik ga erover nadenken en iets maken! ChickWithBooks Ja, laten we dat doen! Dan hebben we echt een ‘streaming-bijbel’ voor beginners. TechieTom Ik ben er voor! Laten we die lijst maken. Het is zo fijn om tips van anderen te krijgen. We kunnen een excell ofzo gebruiken! FilmNerd101 Laten we ‘m opzetten! Wordt een super community ding! SmurfFan88 Jaaa! Ik ga een nieuwe post maken voor de kijklijst. Bedankt voor alle tips, iedereen! Dit wordt super leuk! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Wat zijn DDL-links eigenlijk en hoe werken ze? RetroDL Hey allemaal, ik ben nieuw hier en heb een vraag. Wat zijn DDL-links eigenlijk en hoe werken ze? Ik hoor er veel over, maar snap het niet helemaal. Kan iemand het uitleggen in simpele woorden? Bedankt! ExpertJoe Hey RetroDL! Welkom op het forum! DDL-links, dat staat voor Direct Download Links. Het idee is dat je met zo’n link direct een bestand kunt downloaden, zonder dat je naar een andere pagina hoeft te gaan of in een wachtrij moet staan. Stel je voor dat je een film of een game wilt downloaden. Normaal moet je misschien een paar klikken maken, meestal met advertenties en zo, maar met een DDL-link krijg je gewoon een link die je meteen kunt aanklikken. Hoe het werkt? Als je op een DDL-link klikt, gaat je browser het bestand ophalen van de server waar het opgeslagen ligt. Het is dus heel rechttoe rechtaan en vaak sneller dan bij andere downloadmethoden. Zorg er wel voor dat je oplettend bent met waar je DDL-links vandaan haalt. Soms zijn ze niet legaal of kunnen ze virussen bevatten. Het is altijd goed om betrouwbare bronnen te gebruiken! Hopelijk helpt dit je verder! DannyMIRC Dank voor de uitleg, ExpertJoe! Dus het is eigenlijk gewoon makkelijker dan andere manieren van downloaden? Dat klinkt chill. En hoe weet je of zo’n link veilig is? RetroDL Thanks! Dit maakt het al iets duidelijker. Maar hoe kun je bijvoorbeeld zien of zo’n DDL-link legaal is? Zijn er hints waar je op moet letten? ExpertJoe Goeie vragen, Danny en RetroDL! Een veilige DDL-link komt vaak van bekende platforms of forums met een goede reputatie. Kijk naar de reacties van andere gebruikers en check of ze zeggen dat de link werkt en veilig is. Als je twijfelt, kun je ook een virusscanner gebruiken voordat je het bestand opent. NinaVibes Wow, interessant! Ik had nooit echt nagedacht over veiligheid. Goede tips! Bedankt, ExpertJoe! TechGuru Helemaal mee eens, Nina! Een tip die ik altijd gebruik, is om eerst de site zelf te scannen met een tool zoals VirusTotal. Zo weet je zeker dat je niet per ongeluk iets binnenhaalt wat niet goed is. RetroDL Dat is echt handig, TechGuru! Wat nog meer kun je doen als je twijfelt over een DDL-link? DannyMIRC Vergeet niet om ook de comments op de downloadpagina te lezen. Soms melden mensen meteen of de link goed of slecht is. Altijd handig! NinaVibes Precies, Danny! Ik kijk altijd naar de reacties, vooral als ik iets voor het eerst download. Dan weet ik dat ik niet de enige ben. HardcoreGamer Ik vind DDL-links geweldig, vooral voor large bestanden zoals games. Maar je moet altijd oppassen, zoals allemaal al zeggen. Blijf veilig en geniet! Moderator Ik zie dat dit topic goed gaat! Vergeet niet om jullie tips te blijven delen, en laten we het veilig houden hier op het forum. Hebben jullie nog andere vragen? RetroDL Bedankt voor alle info, iedereen! Dit helpt echt! Als ik meer vragen heb, kom ik weer terug. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• KevUtjungskeee heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...