Spring naar bijdragen

Aankoop nieuwe pc


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

En dan zat die Tom me beetje een computer van 800 euro an te smeren:P

dit was toch een goeie game pc?

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152
  • Reacties 70
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Nee, helemaal niet. Hij heeft toevallig het geluk dat hij een Dell kan inkopen voor 2/3e van de prijs. Dat gaat jou niet lukken. Mocht je toch een Dell willen aanschaffen omdat je het gevoel hebt dat dat beter/goedkoper is, ga gerust je gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  152
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

owhhh,, excuses. had ik wel gelezen , mar denk niet over nagedacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 152

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik vroeg me een beetje af of dit een goede videokaart is voor deze prijsklasse : http://tweakers.net/pricewatch/229535/xfx-radeon-hd-4870-1024mb-ddr5-xxx.html#tab:info

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Is zeker een goede videokaart, maar waarom kies je de 1GB versie? Ga je op een zeer hoge resolutie spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dat ben ik wel van plan, liefst 1680×1050 of 1.920×1.080.

Kan ik hiermee echt de beste spellen aan op goede kwaliteit en goede snelheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Voor die resoluties is 512mb genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, maar als ik de kaart toch koop, wat heeft dat voor voordelen tegenover een 512 MB?

Wat voor spellen kan ik beter spelen? Betere resolutie? Betere snelheden?

Kan je me uitleggen wat het verschil is en wat de beste kaart is in die prijsklasse? Want ik wil een goede kaart, waar je lekker mee kan gamen (hoge kwaliteit, hoge snelheid en hoge resolutie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee geen voordelen, het enige is voor als je nog hogere resoluties speelt, 1GB betere prestaties neerzet dan de 512 MB versie, maar op zo'n resolutie speel je niet, dus hoef je je geen zorgen over te maken.

Maar de HD 4870 is een goede kaart.

Je kan anders ook nog even kijken naar de HD 4890 of 260 GTX 216 core. Zit allemaal rond die prijsklasse, hiermee kun je zeker de nieuwste games spelen op een goede fps.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Die 2 zijn gelijk wel een stuk duurder.

Zijn deze het?

HD 4890 : http://tweakers.net/pricewatch/241751/xfx-radeon-hd-4890-1gb-ddr5-pci-e.html#tab:prices

260 GTX 216 core : http://tweakers.net/pricewatch/242061/evga-geforce-gtx-260-core-216.html#tab:prices

Kan ik met die HD 4870 ook alle nieuwe spellen spelen of is dat toch beduidend minder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kunt met beide videokaarten alle games aan op hoge kwaliteit. De HD 4890 en de 260 GTX 216 zullen dit langer volhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, dankje!

Toch zit ik een beetje te twijfelen. Nog meer geld aan een videokaart uitgeven, vind ik dat het wel waard? Want zitten er werkelijk voordelen aan? En voor hoelang zal de HD 4870 het dan volhouden?

Ik wil het beste van het beste, maar wel voor een lage prijs als je snapt wat ik bedoel.. ik ben niet van plan om meer uit te geven dan die HD 4870. Zo ongelovelijk fanatiek ben ik niet in het gamen, maar wil wel gewoon goede kwaliteit en niet om de minuut een lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zijn inderdaad net iets duurder dan de HD 4870, maar dan ook wat beter, als je echt strikt 120 euro wilt uitgeven, is de HD 4870 zeker de oplossing, als je ietsje over je budget heen gaat, heb je voor 40 euro meer een HD 4890 of GTX 260 Core 216.

/edit:

bij de HD 4870 krijg je zeker geen lagg om de minuut. Als je nou wat reviews hierover zoekt, zie je in verschillende benchmarks dat die de kaart zeer goed presteert op de resoluties die jij wilt spelen. Met een FPS waarbij je niet lagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, nogmaals allemaal bedankt! Ik zou haast zeggen; wat moet ik zonder jullie?!  ;D

In die prijsklasse is de HD 4870 dus echt het beste? Kan ik ook bijvoorbeeld, COD op de hoogste kwaliteit spelen enzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ja je kan elke CoD spelen op high

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

cod4 en WaW haal je makkelijk op de hoogste kwaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Kijk dat moeten we hebben!

Ik ga dinsdag nog even praten met degene waar ik hem bestel + de pc.

Ik leg hem dit even voor, en dan zie ik het vanzelf wel!

Echt fijn dat ik nu gewoon bijna alles op high kan spelen (als ik de pc+kaart heb)

Iedereen die me heeft geholpen, HEEL ERG BEDANKT!

Jullie horen nog of die komt en hoe het allemaal werkt!

O0


Post Merge: juli 20, 2009, 12:02:51 am

Toch nog een laatste vraag. Kan ik de HD 4870 en de HD 4350 met elkaar combineren? Zo ja, heeft dat voordelen?

Nog even voor de mensen die willen weten wat het nou wordt.

Computerkast: Inspiron 545 MiniTower met zwarte omlijsting

Processor: Intel® Core™2 Duo Processor E8400 (3,00 GHz, 1.333 MHz, 6 MB cache)

Besturingssysteem: Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 32 Bit - Nederlands

Beeldscherm: 21,5-inch S2209W Full HD-breedbeeldscherm - Europees (zwart, 1.920 x 1.080)

Geheugen: 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2-geheugen [4 x 1.024]

Harde Schijf: 640 GB SATA-harde schijf (7.200 rpm)

Videokaart: 1. 512MB ATI® Radeon™ HD 4350 graphics card (Standaard)

                2. Radeon HD 4870 1024MB DDR5 XXX (Aankoop)

DVD-speler: Dvd+/-rw-station (cd/dvd lezen/schrijven)

Toetsenbord: Dell USB-multimediatoetsenbord (zwart) - VS/Europa

Muis: Dell optische USB-muis met schuifwiel en 2 knoppen - zwart

Geluidskaart: Geïntegreerde 7.1-kanaals high-definitionaudio

Card reader: 19-in-1 Media Card reader 

Volgens mij kan hier wel een tijdje vooruit en kan ik hiermee goed gamen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

1 ding met 'windows vist 32 bits' gebruik je maar 3.2gb van je geheugen. Het is dus slimmer om een 64bits te bestellen of te downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Toch nog een laatste vraag. Kan ik de HD 4870 en de HD 4350 met elkaar combineren? Zo ja, heeft dat voordelen?

Nee zie ook dit overzicht:

CF_combo_chart.jpg

Je kan dus geen HD 4870 en HD 4350 in crossfire zetten, dat zal ook niet heel veel helpen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat helpt niet eens iets, want de snelste kaart past zich een heel stuk aan aan de langzaamste kaart, wat zou betekenen dat je zo'n beetje met twee HD4350's zou zitten opgescheept. Ik hoef je niet te vertellen dat dat heel wat langzamer is dan één HD4870.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, alweer bedankt!

Ik heb vandaag nog is gesproken met iemand van mijn werk, hij zegt: Je kan die videokaart wel kopen, maar dan heb je een andere voeding nodig. Er zit namelijk normaal een voeding in van 350W, het moet minimaal 500W zijn. Anders brand alles door.

Waarschijnlijk wordt het ook geen Inspiron i.v.m. inkoopprijs. Het wordt zeer waarschijnlijk een Optiplex, met een videokaart. Als ik binnen mijn budget blijf zal ik dan ook de HD 4890 erbij bestellen. Zij kunnen namelijk een Pc bestellen die ze helemaal zelf inelkaar gesleutelt hebben en daar ga ik een beetje bij helpen. Het zullen waarschijnlijk dezelfde onderdelen zijn, maar dan een HD 4890 + andere voeding in een Optiplex.

Zal niet veel voordelen hebben, of toch wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik vind dat we hier niet veel over kunnen zeggen, omdat we totaal geen zicht hebben op een prijs voor jou of wat je wel en niet kunt/gaat nemen. Over de voeding had diegene absoluut gelijk, 350W is veel te weinig voor een mid/high-end videokaart als deze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, morgen ga ik hem uitzoeken dus dan laat ik het wel even weten wat het wordt.

Ik hoop dat het ongeveer deze wordt, maarja..  ;D

in iedergeval, bedankt voor jullie hulp! alweer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Voor een HD4890 raad ik trouwens wel een 520W of meer voeding aan, dan heb je nog een stukje over voor eventueel overclocken of veroudering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  54
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja, maar als het een HD4870 wordt, moet dat toch als nog? Ik ga sws mijn spullen niet overclocken, ik weet niet eens hoe het werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 54

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...