Spring naar bijdragen

Volgorde van the sims 2?


Gast rimaro

Aanbevolen reactie

Ik heb the sims 2 origineel gekocht, later studentenleven ook nog. En gister heb ik \'t uitbreidingspakket \'the sims 2 gaan het maken\' gedownload en geinstalleerd. Maar nu vraag ik me af of ik nog gewoon \'the sims 2 nachtleven\' een uitbreidingspakket dat dus nog vóór \'the sims 2 gaan het maken\' komt, of ik die nu nog kan installeren? Of moet je \'t helemaal in de goede volgorde installeren? :pinch:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 22
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Je kan sims nachtleven gewoon installeren. Kan ook geen kwaad. Het uitbreidings pakket draait dan ook netjes mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ze raden je Nachtleven alleen aan om dat je dan meer spullen huizen enz. hebt maar EA troggelt je geld daar bij af! :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

EJay schreef:

Ze raden je Nachtleven alleen aan om dat je dan meer spullen huizen enz. hebt maar EA troggelt je geld daar bij af! :silly:

Daarom download ik ze sinds gister ook. :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

k maar je hebt wel die crack voor sims nachtleven??

zoja, als het goed is is het een .exe bestand. plaats dit bestand in de map C;/program files/maxis/sims 2/....

als het goed is krijg je nu wel de melding om het bestandje te vervangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ja ik heb die crack, teminste... Dat denk ik. :P Er zit namelijk geen .exe bestandje tussen. :huh: Alleen maar een mdf en mds bestandje. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

goed om te horen alleen jammer dat je niet meer weet wat je heb gedaan dan hadden we weer een mooie oplossing voor dit probleem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...