Spring naar bijdragen

PC upgrade


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

Ik vind dat ik best een redelijke pc heb maar ik zou graag hem even een flinke boost geven. Ik zal hier even een lijstje zetten met mijn precieze onderdelen.

Ik weet dat mijn videokaart niet super is maar die wil ik ook niet nu gaan aanpassen maar aan het einden van het jaar met dx 11 een ati 4870 ofzo maar dat komt later.

Ik zou iniedergeval mijn ram geheugen willen uitbreiden en mischien en vaste schijf of extern daar ben ik nog niet helemaal over uit ;) En wat een van de gene vind dat mischien nog een boost nodig heeft.

gr stefjuh ps de meeste zijn wel in mijn onderschrift te vinden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zal eerst even het topic verplaatsen want dit is alleen voor volledige nieuwe systemen, niet voor nieuwe onderdelen maar ok.

In ieder geval een HD 4870 ondersteund geen DX 11 dus daar heb je niks aan als die later koopt. Als je gaat wachten moet je een nieuwe DX 11 videokaart kopen, alleen hoe duur die worden, wat voor sloten die gaan krijgen enzovoort is nog niet heel veel over bekend.

Waarom zou je meer dan 4GB werkgeheugen willen aanschaffen, dat helpt weinig tot niks. 4GB is meer dan zat..

Verder is systeem gewoon nog goed genoeg, je videokaart zou misschien nog een boost kunnen krijgen, en als je wilt kan je extra harde schijf kopen, maar dat is het. Meer kan je niet veel doen, anders moet je flink wat onderdelen gaan vervangen, en dan kan je beter kijken naar een nieuw systeem omdat je anders alleen maar geld aan het uitgeven bent en het tenslotte allemaal bij elkaar wel een nieuw systeem kon zijn, die meer prestaties heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  841
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ok ik begrijp het ik zal wel tegen de tijd dat ik een nieuwe videokaart ga kopen een nieuw topic openen iniedergeval bedankt! O0

gr stefjuh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 841

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Of vragen of dit topic open mag..

In ieder geval wil je dus niet meer een extra HDD kopen? Of laat je het gewoon hierbij?

/edit:

ik lees net een paar berichten, het zal allemaal rond 2010 gaan komen bron. Ook zegt ATI de release dicht bij de release van Windows 7 zal gaan liggen, dus wordt nog wel even wachten.

Gok 2010.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...