Spring naar bijdragen

psychonauts


Gast gabberterreur

Aanbevolen reactie

Gast opelmantagek

hoi mensen ik heb het volgende spel gedownload \"psychonauts\"voor de pc. naar de eerste savegame beland je dus in het 2e level waar je eerst 20 borden moet kapot slaan die uit de grond komen binnen een minuut dan gaat er een poort open zodat je weer verder kan, dan moet je gelijk een groene kluis kapot slaan en daar zitten dan foto\'s in die die gaat bekijken maar als ik dan voor exit kies om de inhoud van die kluis weer te verlaten start mijn pc opeens opnieuw op en eenmaal opnieuw opgestart krijg ik de melding dat mijn pc is herstelt van een ernstige fout en of ik dat wil versturen naar microsoft bla bla bla je kent het wel. het spel wat ik gedownload heb bestaat uit 5 cd\'s die ik zo kon branden met alcohol 120% instaleren en is ook gewoon te spelen zonder dat ik er een crack voor nodig heb.

zijn er meer die dit probleem hebben?? kan ik het spel ook gewoon doorspelen als ik die kluis niet open,of is er een oplossing voor dit probleem?

gr. opelmantagek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

hey

het ligt waarschijnlijk aan je driver

je moet die software installeren van je videokaart

(is die al geinstalleerd?

zo ja, dan zou ik nogmaals proberen

het kan ook zijn dat je hem moet updaten)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat is gek, Me Pa speelt die game ook en ik moest hem cracken. Probeer eens de crack van GCW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

oowjah, het kan ook aan de crack liggen

k zou zeggen

-probeer eerst andere crack (dan zou hij het wel moeten doen)

-zo niet, dan moet jeh nog ff van video driver doen!

maar met crack lukt het je denk k wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

ik heb gewoon de standaard videokaart erin zitten maar welke precies weet ik niet. de pc is een goed half jaar oud dus ik neem aan dat er ook een redelijke videokaart al in zit. heb nog even nagekeken of er geen crack bij zat maar die is er inderdaad niet bij. hij vraagt wel om de cd als ik het spel opstart en als ik dan cd 1 erin doe dan doet die het ook gewoon. waar kan ik die crack downloaden??

het is wel een gaaf spel dus wil hem graag verder spelen

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

helaas met de crack blijft het zelfde probleem :( heb even wat screenshots gemaakt misschien kunnen jullie daar wat mee.

a11ed.png

a29ls.png

a331sb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

je advies heeft niet mogen baten :( maar ik heb de foutmelding eens verstuurd en dan opend deze site :)

http://oca.microsoft.com/nl/response.aspx?SGD=1b4eef39-7e43-4b06-a3c6-d183a5478a18&SID=271

de microsoft update vind geen updates voor mijn computer

maar wat moet ik nou precies doen met die site van nvidia corporation?? :blink:

durf niet echt nvidia te verwijderen en daar wat anders te downloaden,wie kan mij even goed uitleggen hoe ik dit het beste kan aanpakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

ik heb die software gedownload van nvidia en geinstaleerd zonder dat ik eerst wat heb verwijderd,maar dat is dus gewoon voor beeldscherm instellingen enzo dus het probleem is er niet mee opgelost :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...