Spring naar bijdragen

[Wii] The Legend of Zelda : Axis of Shadows


koen12345678

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

weet iemand iets ofer de nieuwe zelda game "The Legend of Zelda : Axis of Shadows"

ik heb een paar dingetjes gevonden van de laatste E3

The-legend-of-zelda-wii-E32009.jpg

een een stukje op internet

engels:

Untitled Wii game (Wii: 2010)

Promo artwork from E3 2009In April 2008, Miyamoto stated that "the Zelda team is forming again to work on new games".[50] Miyamoto clarified in July that the Zelda team has been working on a new Zelda game for the Wii.[51] Issue 37 of the British Official Nintendo Magazine points out that "the teams [are] still in the planning stages" and that "we wouldn't expect to see or hear anything more until the E3 event next summer at the earliest" and that "even that may be optimistic". The magazine says that "we WILL know something in 2009 [about the title]".[52] However, a title for the new game was not announced at E3 2009, though limited information was given: the new Zelda game would appear in 2010 at the earliest, and would perhaps use Wii MotionPlus. New concept art shows an adult Link standing back to back with a mysterious figure holding only a shield looking back. Another notable point about the picture is that Link isn't holding a sword. Shigeru Miyamoto pointed this out during an interview, but when he was asked if Link was going to lose his Master Sword, he laughed and said he couldn't say anything yet. IGN noted similarities in appearance between the mysterious female creature behind Link and the Master Sword, speculating that the figure may be a personification of the sword.[53] Miyamoto specifically explained that the team was still experimenting with different gameplay and dungeon designs, and prefered to spend time focusing on the game instead of creating a demo or video to show.[54]

The creators maintain that the series has a set timeline, however due to debates over the available information the timeline continues to be disputed. Miyamoto stated in a 2003 interview that there is a master document detailing the timeline.[55] Eiji Aonuma has also stated in a July 2007 video interview that there is such a document on his PC, and that this document is considered confidential.[56] According to this interview, development of a Zelda title can commence without the team knowing in advance where exactly the title will fit into the timeline; but by the time the title is finished, its placement in the timeline will be determined.

nederlands heel slecht vertaald sorry voor dat:

Untitled Wii game (Wii: 2010)

 

Promo artwork van E3 2009In april 2008, Miyamoto verklaarde dat "het Zelda team is die weer te werken aan nieuwe spellen." [50] Miyamoto verduidelijkt in juli dat het Zelda team is bezig aan een nieuwe Zelda game voor de Wii. [51 ] Issue 37 van de Britse Official Nintendo Magazine wijst erop dat "de teams [zijn] nog in de planning Stadium" en dat "we niet verwachten om te zien of horen niets meer totdat de E3 evenement volgende zomer bij de eerste" en dat "zelfs dat kan worden optimistisch". Het blad zegt dat "wij weten wat in 2009 [over de titel]". [52] Er is echter een titel voor het nieuwe spel was niet aangekondigd op E3 2009, maar beperkte informatie is gegeven: de nieuwe Zelda game zou verschijnen in 2010 bij de eerste, en misschien gebruik Wii MotionPlus. Nieuw concept kunst toont een volwassen Link permanente back to back met een mysterieuze figuur bedrijf alleen een schild op zoek terug. Een ander opmerkelijk punt is het beeld dat Link is niet houden van een zwaard. Shigeru Miyamoto heeft dit tijdens een interview, maar toen hij werd gevraagd of Link ging verliezen zijn Master Sword, hij lachte en zei dat hij niet kon zeggen nog niet. IGN opgemerkt gelijkenis in uiterlijk tussen de mysterieuze vrouwelijke schepsel achter Link en de Master Sword, speculeren dat het cijfer kan een personificatie van het zwaard. [53] Miyamoto uitdrukkelijk verklaard dat het team nog te experimenteren met verschillende gameplay en kerker ontwerpen, en de voorkeur te besteden tijd gericht op het spel in plaats van het creëren van een demo of video aan te tonen. [54]

De makers beweren dat de serie is een reeks tijdlijn echter te wijten aan de debatten over de beschikbare informatie de tijdlijn nog steeds betwist. Miyamoto heeft in een interview dat 2003 is er een master-document waarin de tijdbalk. [55] Eiji Aonuma heeft ook in juli 2007 een video-interview dat er sprake is van een dergelijk document op zijn pc, en dat dit document als vertrouwelijk wordt beschouwd. [56 ] Volgens dit interview, de ontwikkeling van een Zelda titel kan beginnen zonder dat het team weet van tevoren precies waar de titel zal passen in de tijdlijn, maar tegen de tijd dat de titel is voltooid, zijn positie in de tijdbalk wordt bepaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nee, Nintendo heeft nog weinig losgelaten over de nieuwe Zelda.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 299

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nee ik denk niet dat het filmpje van Legend of Zelda is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Het is belangrijk om even te vertellen welk programma u gebruikt om de bestanden mee te downloaden. Doet u dat met Spotnet zelf of met Grabit, want beide programma's willen nogal veelvuldig verzaken in het compleet binnen halen van content. Als u een programma als SABnzbd gebruikt hebt u de minste problemen om alle content te downloaden. U kan bijv. wat ik eerder al aangaf een NZB bestand aanklikken op bijv. clubnzb.com door de spot (omschrijving) te openen en dan te klikken op de blauwe knop met de tekst Download. Het NZB bestand wordt dan in uw browser opgeslagen in een mapje (Downloads) wat u zelf kan instellen in uw Browser instellingen. U kan ook instellen met welk programma het NZB bestand geopend moet worden door op het NZB-bestand te gaan staan met uw muispijl en dan rechtsklikken en vervolgens "openen met" en dan aanklikken en aanvinken dit bestand altijd openen met deze App. Als je dan voortaan ergens een NZB bestandje hebt gedownload hoef je dat alleen nog maar dubbel te klikken met de muis en wordt het programma geopend en gaat ook direct beginnen met downloaden.

    Marcel1962

    Geplaatst

    Beste, bedankt voor je reactie, ik zal trachten wat meer informatie te geven. Ik heb nu een aantal download sites op mijn computer, waaronder Spotnet, Spotlite en Newslazer. Ook heb ik 3 betaalde newsgroepen, Grabit, Usesnet en XS news, als ik bij Spotnet een bestand opzoek dan zie ik wel de link naar de NZB alleen kan ik deze nergens vinden. Ik zal zoals je voorstelde de handleidingen doornemen, maar misschien kan je me ook nog wat verder op weg helpen, zodat ik toch wat meer bestanden kan gaan vinden.

    Drifter

    Geplaatst

    In de 1e plaats van harte welkom op Duken.nl @Marcel1962. Om te kunnen helpen met probleemvragen is er toch wat meer informatie nodig, want uw uitleg geeft het idee dat u geen of nauwelijks ervaring hebt met het downloaden van Nieuwsgroepen. Het hebben van een account bij een Newsserver en zoeken naar NZB bestanden op bepaalde community's is onvoldoende om iets daadwerkelijk binnen te kunnen halen. Welk programma gebruikt u om de NZB bestanden mee te downloaden (SABnzbd, NZBget, Grabit of Spotnet) . Op Duken.nl staan verschillende Handleidingen (SABnzbd), (NZBget), (Spotnet) die eerst eens gelezen moeten worden om te weten wat je precies moet doen om een NZB-bestand te kunnen downloaden. U noemt Spotnet en Spotlite, maar hebt u het dan over de software versies of over de website indexer die dezelfde beschikbare inhoud laat zien zoals nzbserver.com. De software versies van Spotnet en Spotlite moeten handmatig geupdate (bijgewerkt) worden, want anders krijgt u nooit de nieuwe downloads te zien die dagelijks worden geupload. Als u een NZB hebt gevonden die uw wil downloaden moet dat bestand opgeslagen worden in een mapje dat makkelijk terug te vinden is. Na het opslaan van het NZB-bestand moet dat bestand geupload worden in het programma wat je gebruikt om te downloaden (bijv. SABnzbd of NZBget). Kortom laat even weten wat uw huidige ervaring is of neem even de tijd om wat handleidingen door te lezen en als er dan nog vragen zijn stel die dan gerust.
  • Recente prestatie

    • selflezz heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...