Spring naar bijdragen

Game laptop.


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik wil graag een nieuwe game laptop (want me laptop die ik nu heb heet een GMA X3100 en die trekt bijna niks). En dan heb ik hier en daar wat rondgekeken maar dan kom je voor een game laptop al gauw boven de 1000 euro uit. Maar ik wil een laptop die eigenlijk gta 4 kan afspelen redlijk kan afspelen. Ik hoef dan niet gta 4 op super hoger kwaliteit te spelen. Ik wil ongeveer ca. 900 euro uitgeven. Ik weet al bijna voor 65% dat moeilijk gaat worden om er 1'te vinden ,maar ik kan het altijd proberen. Een vriend van mij had een Acer 7730, en die had op srtest.com gekeken en die kan gta 4 aan en ik heb gekeken en die kon ik kopen voor ongeveer 700 euro. Dus misschien is er hoop. Ik weet zelf niet zo veel af van CPU/GPU en dergelijke dus als misschien nog duidelijk kan worden uitgelegd dan heel graag! Ik wil de laptop gewoon zo heel kopen dus NIET ik elkaar zetten. Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.

MVG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Reacties 25
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Deze MSI is dan misschien wel wat voor jouw.

ik zou ook hier even kijken:

http://tweakers.net/reviews/1272/3/tweakers-punt-net-notebook-best-buy-guide-juni-2009-pagina-3.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Deze MSI is dan misschien wel wat voor jouw.

Sorry JFK maar je "MSI-linkje" geeft een 404 pagina niet gevonden scherm aan. Maar wel bedankt voor je antwoord  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hmm raar, gister deed die het nog..

in ieder geval, deze bedoelde ik: http://tweakers.net/pricewatch/221012/msi-gx620-057nl.html#tab:prices

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hmm raar, gister deed die het nog..

in ieder geval, deze bedoelde ik: http://tweakers.net/pricewatch/221012/msi-gx620-057nl.html#tab:prices

En deze laptop is een "goekope" (om het maar ff zo te noemen) game laptop die wel in iedergeval gta 4 aankan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hmm raar, gister deed die het nog..

in ieder geval, deze bedoelde ik: http://tweakers.net/pricewatch/221012/msi-gx620-057nl.html#tab:prices

En deze laptop is een "goekope" (om het maar ff zo te noemen) game laptop die wel in iedergeval gta 4 aankan?

In het begin deed GTA 4 het niet bij me, maar toen moest ik een msi update laten lopen en hij update mijn BIOS en daarna kon ik zelf met gemiddeld 23 fps alles op high spelen.

Maar heb je niet liever een GX720 (als mij) die is 17 "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hmm raar, gister deed die het nog..

in ieder geval, deze bedoelde ik: http://tweakers.net/pricewatch/221012/msi-gx620-057nl.html#tab:prices

En deze laptop is een "goekope" (om het maar ff zo te noemen) game laptop die wel in iedergeval gta 4 aankan?

In het begin deed GTA 4 het niet bij me, maar toen moest ik een msi update laten lopen en hij update mijn BIOS en daarna kon ik zelf met gemiddeld 23 fps alles op high spelen.

Maar heb je niet liever een GX720 (als mij) die is 17 "

Maar hoe duur is die? En werkt die als het om gamen gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Maar hoe duur is die? En werkt die als het om gamen gaat?

Zo'n 950 euro bij Azerty, en ja het is een goede game laptop. Zoals je leest, zeg Cédric dat je dus GTA IV op High kunt spelen met een redelijke FPS op 17", lijkt mij goed genoeg voor dat geld.

review:

http://www.digitgeek.com/msi-gx720-review/

uitgebreide review:

http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=902

GX720 is de opvolger van de GX620

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oke, ik wist wel dat er goed game laptops waren die ondet de 1000 euro zitten. Super bedankt!

Nu nog alleen het geld ervoor hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

GX720 is de opvolger van de GX620

O? Voor zover ik weet is de GX720 gewoon de grotere versie van de GX620 en zijn ze op hetzelfde tijdstip gereleased. Azerty levert hem trouwens bijna niet, de wachttijd is erg lang. Van daar even deze link. Ik zou trouwens de GX620 nemen: dezelfde specs met een 15.4" scherm i.p.v. een 17" en veel goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

GX720 is de opvolger van de GX620

O? Voor zover ik weet is de GX720 gewoon de grotere versie van de GX620 en zijn ze op hetzelfde tijdstip gereleased. Azerty levert hem trouwens bijna niet, de wachttijd is erg lang. Van daar even deze link. Ik zou trouwens de GX620 nemen: dezelfde specs met een 15.4" scherm i.p.v. een 17" en veel goedkoper.

Dus een GX620 heeft de zelfe videokaart, CPU, RAM, Harddrive enzovoort (dus die kan in theorie ook gta 4 aan?) als de GX720 alleen heeft de GX720 een iets groter scherm? Want als dat zo is neem ik natuurlijk liever de GX620  :) O, ja als dat zo is (dus dat die de zelfde videokaart enzo heeft kan iemand me dan een link geven waar ik hem dan kan bestellen?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dezelfde versie van de GX620 is de laatste tijd blijkbaar sterk in prijs gestegen. Daarom heb ik even ééntje met een P7350 i.p.v. een P8400 en een DVD Brander i.p.v. een Blu-ray Lezer/DVD Brander combo genomen. Die is zo'n 100 euro goedkoper dan de GX720.

http://tweakers.net/pricewatch/242897/msi-gx620-410nl.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dezelfde versie van de GX620 is de laatste tijd blijkbaar sterk in prijs gestegen. Daarom heb ik even ééntje met een P7350 i.p.v. een P8400 en een DVD Brander i.p.v. een Blu-ray Lezer/DVD Brander combo genomen. Die is zo'n 100 euro goedkoper dan de GX720.

http://tweakers.net/pricewatch/242897/msi-gx620-410nl.html

Dankje, nog goedkoper. En ook 1'tje die een gta 4 kan afspelen. Maar die goedkopere (dus die je nu hebt gekozen) heeft geen verdere invloed hetr het spelen van games hoop ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wel iets, maar dat is geen 100 euro waard. Sowieso moet je voor het goed kunnen spelen van spellen niet bij een notebook zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar ik koop het liefst een laptop die gta iv aankan. Kan deze het dan wel nu aan als ik die laptop koop? Want ik wil graag een laptop die gta iv aankan want dan weet ik dat ik meerder games erop kan spelen. Dus kan deze gta iv aan?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja. GTA 4 is echter niet een geweldige vergelijking hoor, zoek maar even benchmarks van de 9600M GT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

oke, dan bestel ik die gewoon. Moet ik wel eerst het geld hebben maar dat is zo gedaan. Dan bestel ik hem bij Dunnet.nl (http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00682019&src=TWK).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Prima keuze, die is goed zat. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

GX720 is de opvolger van de GX620

O? Voor zover ik weet is de GX720 gewoon de grotere versie van de GX620 en zijn ze op hetzelfde tijdstip gereleased. Azerty levert hem trouwens bijna niet, de wachttijd is erg lang. Van daar even deze link. Ik zou trouwens de GX620 nemen: dezelfde specs met een 15.4" scherm i.p.v. een 17" en veel goedkoper.

ik las per ongeluk GX620 ipv GX600 ;) foutje :P

The new MSI GX720 Gaming laptop is the follow up to the MSI GX600 Extreme Edition which was released about 9 months back with a bang. It packs much more power and is very much suited to become a desktop replacement for all the frag happy gamers looking for a good offering in a decent budget. The specs of the new MSI GX720 are almost top of the line with some slight letdowns but overall it offers a good package in an affordable price.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik kwam deze nog tegen: http://www.speurders.nl/overzicht/msi-gx620-409nl-gx620-409nl-49853397.html?fh_view_size=40&fh_start_index=80&q=MSI

Maar is die nou beter dan die ik al had gekozen (ik heb deze gekozen: http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00682019&src=TWK )

Kan ik op die van speuders.nl ook goed gta 4 afdraaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dat is toch net dezelfde ?  :-[    :2funny:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dat is toch net dezelfde ?  :-[    :2funny:

Ja maar die van speuders.nl is € 766,29. Die van Dunnet is € 879,00. Dan denk ik zelf van dat die van Speuders minder goed is dan die van Dunnet (want meestal is goedkoper minder beter dan een duurdere). En ik wil het vragen voor de zekerheid. Dus weet iemand het zeker dat die van Speuders.nl net zo goed is/beter is dan die van Dunnet.

Op Speuders zag ik nog een winkel die verkoopt hem ook: http://www.zercom.eu/index.php?p=35&c=14&f=1&h=9&s=1&a=127311 volgens mij is het dezelfe maar dan goedkoper. Is deze ook goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Het verschil zit hem in de naam. Je vergelijkt nu de NL409 met de NL410. De specificaties zijn gigantisch verschillend. De 409 kan ik voor 750 krijgen, de 410 voor 880. Speurders is trouwens geen winkel, dat is net zoiets als marktplaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar is de NL409 dan minder goed gta 4 aan dan de NL410?

http://www.zercom.eu/index.php?p=35&c=14&f=1&h=9&s=1&a=127311 Of deze: http://www.4launch.nl/shop/product/076802/-notebook-gx620-409nl-15-4---p7350--320gb/beslist

Dit zijn alle 2 NL409 maar zijn die (zo) slechter dan NL410?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ja, die NL409 is veel minder dan de NL410. Denk bijvoorbeeld alleen al aan de resolutie: 1680x1050 om 1280x800...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...