Spring naar bijdragen

Paint Shop (Pro)


Gast mehdi

Aanbevolen reactie

Gast MightyMarco

Heey allen!

Mijn moeder wordt binnen kort 50 jaar B) ja zo oud al :laugh: ik wou oa een mooi kaartje voor haar maken, weet iemand waar ik Paint Shop (enventueel Pro) kan downloaden?

Je zou me er heel erg mee helpen!!

Bvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast smartass

ik heb hem met p2p program gedownload (edonkey2000), gewoon paint shop pro intype en het programma vind vast wel iets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast darkne0n

Weet iemand iets van een handleiding voor paintshop zodat je foto\'s vet mooi kan maken enz. ik bak er niets van :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast MightyMarco

ircspy vind bij mij niks ja alleen offline bots, heb ik niks aan zijn bijna tot nooit up-to-date, en p2p gebruik ik zowieso niet, heeft niemand een torrent voor mij voor Paint Shop Pro?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast MightyMarco

ImpY schreef:

hmm ik kan alleen redelijk met photoshop overweg :)

ik bewerk daar al me plaatjes in enz

ImpY zou je me kunnen helpen met PSP ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

MightyMarco schreef:

ImpY schreef:

hmm ik kan alleen redelijk met photoshop overweg :)

ik bewerk daar al me plaatjes in enz

ImpY zou je me kunnen helpen met PSP ?

met PSP heb ik minder ervaring maar kan een poging wagen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

misschien moet je even de andere topics hierover lezen :)

in het kort samengevat, ze waren bang voor brein dus hebben ze website uit de lucht gehaald. Toen hadden ze nieuwe website (http://82.192.81.14/) maar daar zijn nu was problemen, als het goed is is hij in de loop v/d week weer online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...