Spring naar bijdragen

xsnews traag (adsl)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo

ik download altijd met xsnews

dat gaat meestal met bijna 2 mb/s maar ooit maar 0,5 mb/s. nu zei mijn oom iets over dat ik geen adsl heb en dat ik dus een kabel met de rest van de straat deel en het daarom ooit zo langzaam gaat. weet iemand hier meer over??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 299
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Natuurlijk deel je je kabel met de hele straat. Internet gaat 9 van de 10 keer via telefoonkabel. Heb even op de site van xsnews gekeken en op het forum staat een probleem met lage snelheden. Voornaamste probleem is dat de poorten niet openstaan. Ik ga ervan uit dat je ze wel heb openstaat poort: 443 of 563 als het goed is. Verander dit is in 444 of 564.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...