breuk Geplaatst September 15, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 15, 2009 Hey, ik download veel films en brand die normaal gewoon op een dvd, nooit problemen. Maar nu heb ik sinds kort een externe hardeschijf, deze sluit ik aan op mn home cinema en speel zo muziek en avi en mpeg bestanden af. Nu wil ik graag een video ts map op mijn hardeschijf zetten en deze afspelen (dan hoef ik niet te branden) maar dit werkt niet, iemand enig idee hoe dit moet? bvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Releases Geplaatst September 15, 2009 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst September 15, 2009 Dit werk waarschijnlijk niet omdat het apparaat waar je hem op aansluit dat niet ondersteund. Ik raad je aan eens te Googlen op - WD TV - Popcornhour - Xtreamer media player - Asus O Play Dit zijn een aantal alternatieven waar je jou externe hardeschijf op aan kan sluiten en zo direct in principe alles mee kan afspelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
breuk Geplaatst September 15, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/15/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 15, 2009 ok bedankt groet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Jeroen Geplaatst Oktober 19, 2009 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Oktober 19, 2009 Volgende keer graag zelf een topicje aanmaken. Je moet VLC-player hebben. Die kun je downloaden op www.videolan.org. Vervolgens Klik je met je rechtermuisknop op de map 'video-ts', en klik je op 'toevoegen aan vlc-player'. Dan speelt hij hem als DVD af. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie