Spring naar bijdragen

Problemen na installatie windows 7


Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Ik heb net windows 7 op mijn laptop geinstalleerd, ik heb er 2 problemen mee:

1: Ik kan geen draadloze verbinding maken met mijn draadloze netwerk(voer pass in, geeft daarna aan dat hij geen verbinding kan maken; dit had ik ook toen ik een paar dagen geleden windows vista installeerde)

2: Een harde schijf is weg, er zit in de laptop een 160GB harde schijf waarvan je op het scherm 2x70GB zag, sinds ik windows 7 heb geinstalleerd geeft hij nog maar 1 van de 2 aan(eerst C: + D:, nu alleen nog C:)

Bvd,

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  240
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ehm als het goed is moet je driver instaleren voor je internet als het goed is heb je daar een cd van of je moet even naar de site gaan van je moederboard dat moest bij mij trouwens wel.

van je hardeschijven weet ik niet zo veel van meschien weet daar iemand anders wat op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 240

  • Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Als je moet gewoon de drivers opzoeken van je netwerkkaart, als je weet wat de naam is van de netwerkkaart post dat dan hier even. Als je het niet weet moet je even everest downloaden, daarmee kun je gelijk zien wat je in je pc heb zitten.

Hier home edition 2.20: http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml

Hier ultimate edition 5.02: http://everest-ultimate-edition.nl.malavida.com/d565-gratis-downloaden-windows

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 772

Heb het voor mijn laptop gedownload, heb gekeken wat geupdate moest worden(dmv driveragent ofzow), die gaf iets aan bij mijn netwerkadapter en harde schijf en een paar andere dingen, maar toen ik het wilde updaten gaf hij aan dat ik 30 euro moest dokken, dus heb het op het internet opgezocht(weet de naam niet precies meer, zoek ik morgen op) voor updates voor mijn netwerkadapter(niet gevonden) en mijn harde schijf(wel gevonden en geinstalleerd, maar doet het nog steeds niet)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Kan je voor probleem 2 even doen:

Start (vista logo) -> Rechter muisknop op computer  -> Beheren (in geval van UAC doorgaan klikken) -> Schijfbeheer

Maak daar even een screenshot van, als het goed is ziet er iets als zo uit:

vq1ngl.jpg

Directe link: http://i35.tinypic.com/vq1ngl.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

@Fredpascal: Heb je raad opgevolgd en heb daardoor de harde schijf terug, heel erg bedankt.

Over het probleem met het internet: dit is de info van de netwerkadapter:

   Beschrijving  . . . . . . . . . : Intel® PRO/Wireless 3945ABG Network Connection

   Fabrikant . . . . . . . . . . . : Intel Corporation

   Provider  . . . . . . . . . . . : Microsoft

   Versie  . . . . . . . . . . . . : 12.4.1.4

   Naam van informatiebestand  . . : C:\Windows\INF\netw5v32.inf

   Datum van informatiebestand . . : Monday, July 13, 2009  8:46:31 PM

   Sectienaam  . . . . . . . . . . : Install_MPCIEX_GEN_3945_ABG_VISTA_MOW1

   Hardware-id . . . . . . . . . . : pci\ven_8086&dev_4222&subsys_10008086

   Vlaggen voor instantiestatus . .: 0x180200a

   Statuscode van Apparaatbeheer . : 0

   IfType  . . . . . . . . . . . . : 71

   Type fysieke media  . . . . . . : 9

Heb al naar drivers gezocht, kwam hier uit:http://downloadcenter.intel.com/SearchResult.aspx?lang=eng&ProductFamily=Wireless+Networking&ProductLine=Intel%c2%ae+WiFi+Products&ProductProduct=Intel%c2%ae+PRO%2fWireless+3945ABG+Network+Connection

Daar staan er besturingssystmen bij, maar windows 7 niet, welke moet ik kiezen, of moet ik naar een andere site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Je kan die van Vista installeren, dit werkt meestal wel omdat de makers van Windows 7, er voor hebben gezzorgd dat drivers van Vista het op Windows 7 ook doet. (niet altijd het geval overigens).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2,6k

Ik heb hem geupdate, maar hij doet het nog steeds niet, ik heb dit probleem ook wel eens eerder gehad, toen heeft een kennis(werkt als technicus bij een ziekenhuis) het verholpen, toen had hij het over dat het "kanaal" niet goed was, weet iemand wat dit precies inhoudt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...