Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

counter-strike

Gast piwi10
 Delen

Aanbevolen reactie

Hallo . ik had een vraagje, sinds een tijdje mogen wij uw naam als clan naam gebruiken voor het spel counterstrike. wij zoeken oa naar nieuwe leden dus als er mensen zijn die ook willen joinen kunnen jullie een kans wagen ik weet niet of deze topic mag maar als het niet is mag je hem weer verweideren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 149
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.873
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Ze hebben een url. Namelijk http://cs.duken.nl :)

Ik wil zelf ook wel een keertje meedoen. Niet echt als clanlid. Daarvoor speel ik teweinig maar om eens met jullie een servertje te pwnen :silly:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej ja, we spele nal een hele poos, nog niet zo lang onder de clannaam Duken dus zijn onder die naam nog niet geregistreed bij ClanBase.

we hebben een aantal zeer goede spelers in dus ik schat de skill op mid/ miss high

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Duken heb je een eige server?? Zo ja van welke CS?

Als het van CS source is zou ik graag het IP willen weten :woohoo:

Heb zin om te Ownen en Pownen :pinch: :pinch: :pinch: :pinch:

Owja nog een goeie server waar ik altijd in speel voor source

IP: 212.69.36.86:27031

alleen office !

Office 4 Life

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is voor counterstrike 1.6, een redelijk goede server, altijd lage ping mr toch wel lagg, weet iemand hoe i kdat kan verhelpen

btw ip :82.75.16.34:27016

Kom mr ff langs :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martijnn schreef:

Citaat
Is het cs of css? Ben namelijk van plan binnekort hl2/css te gaan kopen.

dat pakketje heb ik ook gekocht css vind ik persoonlijk beter dan cs gekeken naar de graphics. zeker een aanrader ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de laatste tijd ook aan het proberen eigen map te maken mr lukt niet echt het omzetten naar de juiste file ofzo mr weet iemadn nog een mooie map is altijd welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kenny schreef:

Citaat
Martijnn schreef:

Citaat
Is het cs of css? Ben namelijk van plan binnekort hl2/css te gaan kopen.

dat pakketje heb ik ook gekocht css vind ik persoonlijk beter dan cs gekeken naar de graphics. zeker een aanrader ;)

Helemaal mee eens ! Verveeld nooit :ohmy:

Jij hebt ook CSS? moet je echt is een keer langskomen in EWA Office.

IP: 212.69.36.86:27031

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo .. ik heb wel een voorstel mr dan zouden we eerst toestemming moeten vragen aan duken. er zijn veel online gamers die andre games spelen, en ik hebn al een paar keer gelezen om daar een clan voor te maken, als we nou van duken.nl (de clan) als we daar nou ee nclan maken voor al de games.

mr daar zijn een paar dingen voor nodig

De site zou moeten worden uitgebreid

daar voor is nodig

1 of 2 scripters

1 of 2 designers voor de site

voor elke game zijn dus admins nodig , voor het geval er een server is en clan leaders voor de game

dan stel ik voor om er twee per game te doen

en dan wil ik graag reacties over welke games er zoude moeten komen bij de clan

groeten dennis.. duken graag reactie of dit mag,

dus laat maar weten of je geintreseerd bent

laat maar een reactie achter voor wat je wel geintreseerd bent dan praten we op msn wel verder , als het allemaal mag van duken

De games die al op het lijstje staan:

Counter-strike 1.6

Counter-strike Condition-Zero

Counter-strike Source

Batle-Field 2

Webdesign:

Impy

Admins :

Batle-Field 2:

Impy

Darkneon

Counter-strike Source

Mathijs

vrije plek

Counter-strike 1.6

Dutchd

Mighty Marco

Counter-strike Condition Zero

Lucky-Strike

lege plek

als er geen verdere mensen kmoen voor de andere plekken worden of een paar games weggehaald of word het met 1 admin gedaan.

we hebben ook nog steeds een scripter nodig .. dus laat wat van je horen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou wel admin willen zijn dan voor een CounterStrike Source server :blink:

Voor webdesign enzo ben ik nog een beetje te jong (11 jaar) :P

Maar admin snap ik wel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej ik. wat weet je zoal dan van admin zijn, heb je een server en wat . zo niet hoe kunnen we aan een server komen,, bedenk dat ff,

Impy als je webdisign gaat doen, werk je dan alleen of met een ander hoe wil je dat doen, en voor de spellen kan je natuurlijk clan leader worden en admin als er een server komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.873
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Leuk idee dutch.

Je mag DukeN.NL natuurlijk als clan naam gebruiken. Zou erg leuk zijn! Ik ben zelf ook van CS-S en BF2.

Een site opzetten kan je het beste doen met een CMS systeem als mambo / joombla. Daar draait duken ook op. Werkt primas met modules.

Helaas heb ik zelf geen tijd om zo een website op te zetten en te onderhouden. Ook het admin worden is mij te veel. Ik ben een fun player en jump dan wel met regelmaat een servertje binnen.

Maar hoe bedoel je dat er 2 scripters nodig zijn? Voor de website?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er zijn er niet 2 nodig . maar vroeger maakte ik wel eens fun sitjes en vond ik het wel leuker om met zen 2en te werken. het is natuurlijk niet nodig maar als er iemand is die liever met zijn 2en werkt zodat het tijd bespaart of iets dergelijks .

Zo bedoel ik dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dutchd schreef:

Citaat
Heej ik. wat weet je zoal dan van admin zijn, heb je een server en wat . zo niet hoe kunnen we aan een server komen,, bedenk dat ff,

Impy als je webdisign gaat doen, werk je dan alleen of met een ander hoe wil je dat doen, en voor de spellen kan je natuurlijk clan leader worden en admin als er een server komt

hey,

om sites te maken is beter met zn 2en met meer weet je meer dan in je eentje

enne ik heb een domein servertje draaien thuis daar zouden we een gameserver bij kunnen zetten alleen weet ik niet precies hoe dat werkt dus daar zou ik hulp bij moeten hebben :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast darkne0n

Ik weet eerlijk gezegt niet zo heel veel van admin, ik begrijp de basic dingen, maar nix van servers en gedoe, ik ben meer van in-game dingen die admins doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke jullie staan er tussen er zijn nog een plaar plaatsen vrij . scripten en clan leader en als member ben je natuurlijk altijd welcome

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Mathijss

Maar uhm ik ben IK alleen heb een nickchange gehad als je dat misschien even kan vervangen? Zet daar dan Mathijss neer. Maar is het nou de bedoeling dat er verschillende SERVERS voor verschillende games komen? Kost toch geld een server?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb een server staan thuis en daar ken ik/iemand gameserver van maken.

de specs van de server zijn goed genoeg om 3 tot 4 games op te draaien :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Is Temu echt betrouwbaar of niet? Gebruiker: Mark123 Bericht: Hey allemaal! Ik heb laatst van Temu gehoord en vraag me af of het echt betrouwbaar is. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil niet m’n geld verloren zien gaan. Dank alvast! Expert: LisaTechie Bericht: Hoi Mark123! Goede vraag! Temu is een online marktplaats waar je van alles kunt kopen, van kleding tot elektronica, vaak voor super lage prijzen. Het is gestart in de VS, maar verstuurt wereldwijd. Hier zijn een paar dingen om te overwegen als je twijfelt over de betrouwbaarheid: Prijs en Kwaliteit: De prijzen zijn heel aantrekkelijk, maar dat kan ook beteken dat de kwaliteit soms minder is. Daarom is het belangrijk om reviews van producten te lezen. Veel mensen delen hun ervaringen online! Verzending: De levertijden kunnen langer zijn dan bij andere webshops. Het is handig om dat in je achterhoofd te houden, vooral als je iets snel nodig hebt. Meestal duurt het tussen de 2 tot 4 weken. Klantenservice: Als er iets misgaat met je bestelling, kan het wat tijd kosten voordat je reactie krijgt van de klantenservice. Er zijn verhalen waarin mensen het moeilijk vonden om hun geld terug te krijgen. Dus, begrijp goed dat je soms geduld moet hebben. Betalingsmethoden: Temu biedt verschillende veilige betalingsmethoden aan zoals PayPal, wat je kunt gebruiken voor extra bescherming. Algemene Ervaringen: Veel gebruikers melden dat ze tevreden zijn met hun aankopen, vooral als ze weten wat ze kunnen verwachten qua kwaliteit en levertijd. Maar er zijn ook mensen die minder geluk hebben gehad. Het is een kwestie van voorzichtigheid! Dus, voordat je iets koopt, doe je research, lees reviews en zorg dat je niet meer uitgeeft dan je je kunt veroorloven te verliezen. Succes! Reacties: Gebruiker: Sarah88 Bericht: Bedankt voor de uitleg, Lisa! Ik heb ook wel eens gehoord van Temu, maar zag dat sommige mensen echt slechte ervaringen hebben gehad. Heb je zelf al wat gekocht? Gebruiker: Bart878 Bericht: Ik heb een paar keer wat besteld en ’t was eigenlijk best wel goed. Kan wel even duren voordat je het krijgt, maar als je er rekening mee houdt, is het prima. Ik kocht een hoodie en die was echt lekker warm! Gebruiker: Mark123 Bericht: Dat klinkt goed, Bart! En Lisa, dank voor de tips. Ik ga eens wat reviews bekijken voordat ik iets bestel. Maar kan je ook gewoon je geld terugkrijgen als het product niet bevalt? Expert: LisaTechie Bericht: Goede vraag, Mark123! Bij Temu kun je meestal binnen 30 dagen je spullen retourneren, maar dat hangt af van het type product. Zorg ervoor dat je de retourvoorwaarden goed leest. Gebruiker: Emma90 Bericht: Ah, dat wist ik niet! Ik heb een keer een telefoonaccessoire besteld en het was echt niet wat ik had verwacht. De kleuren waren helemaal anders. Dus, goed om voorzichtig te zijn! Gebruiker: JeroenK Bericht: Ik bestel eigenlijk nooit bij onbekende sites, maar misschien moet ik het toch eens proberen. Heb ook gehoord dat ze goede aanbiedingen hebben. Iemand al iets gecheckt van hun nieuwe technologie gadgets? Gebruiker: Sarah88 Bericht: Jeroen, ik heb een smartwatch besteld voor een vriendin. Was echt goedkoop! Maar het duurt even. Moet je zeker mee rekening houden. Maar dat moet je soms met al die goedkopere sites. Gebruiker: Bart878 Bericht: Klopt, Jeroen! Die gadgets hebben soms leuke aanbiedingen, maar focus wel op de reviews. Het helpt je om een betere keuze te maken. En inderdaad, niet te snel bestellen. Gebruiker: Mark123 Bericht: Bedankt voor alle info, mensen! Ik voel me beter voorbereid. Ga vanavond even wat producten vergelijken. Fingers crossed dat het goed gaat! Gebruiker: LisaTechie Bericht: Succes, Mark123! Laat ons weten hoe het gaat! En als je twijfelt of vraagt, hier zijn we voor! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: De Switch 2 van Nintendo Gebruiker: GamingFan92 Hey allemaal! Heeft iemand al ervaringen met de Switch 2? Is het echt zo veel beter dan de originele? En waarom heeft Nintendo zo’n veilige aanpak gekozen? Expert: TechTijger Hey GamingFan92! Goede vraag! De Switch 2 is in veel opzichten een krachtigere versie van de originele Switch. Wat je moet weten is dat Nintendo doorgaans bekend staat om zijn innovatieve benadering, zoals met de Wii en DS. Dit keer hebben ze gekozen voor een meer vertrouwde aanpak om geen grote fouten te maken. De hardware is beter, wat betekent dat games er mooier uitzien en sneller draaien. Dus als je fan bent van de originele Switch, zul je die soepelheid zeker waarderen! Maar zoals je al zei, het voelt niet echt vernieuwend aan. Jongere gamers kunnen misschien teleurgesteld zijn omdat er geen baanbrekende nieuwe functies zijn. Waarom de veilige keuze? Het ligt simpelweg aan hun laatste flops. De Wii U was niet zo succesvol en ze willen echt geen nieuwe flop riskeren. De focus ligt nu op betrouwbaarheid en het aanbieden van hun klassiekers zoals Mario en Zelda, die goed verkopen. Voor veel gamers zijn deze titels waarom ze wachten op de Switch 2. Korte reacties: GamerGeek87: Ik heb hem! Het ziet er veel beter uit! PixelPanda: Zou het de moeite waard zijn voor iemand die nog geen Switch heeft? Gemiddelde reacties: ConsoleKoning: Ik denk dat het voor nieuwkomers zeker de moeite waard is! De oorspronkelijke Switch was al geweldig, dus als je die ervaring kunt verbeteren, why not? Maar als je al een Switch hebt, misschien kijken of je echt behoefte hebt aan die upgrades. RetroGamer12: Ik begrijp de zorgen over veiligheid bij Nintendo. Ze hebben zoveel goede momenten gehad, maar ook grote misstappen. Voor mij is de Switch 2 toch een waardige investering, vooral met de hele gamebibliotheek die er al is. Langere reacties: GamerGuru: Ik vind het echt jammer dat Nintendo zo veilig speelt. De magie van hun consoles kwam vaak van het proberen van nieuwe dingen. Kijk maar naar de Wii en het bewegingsondersteuning, dat was zo’n unieke ervaring! De Switch was toen ook een verrassing. Ik ben bang dat ze de kans om weer iets revolutionairs te doen, hebben gemist. Maar als de games goed zijn, ben ik bereid het een kans te geven. NerdyNerd: Ik snap de frustratie. En inderdaad, de Switch 2 is niet de meest vernieuwende stap. Maar laten we eerlijk zijn, samen gamen met vrienden op de bank is nog altijd geweldig en de exclusieve games van Nintendo zijn top! Als ze gewoon zorgen voor regelmatige updates en nieuwe titels komen, dan zie ik het wel goedkomen. Dat gezegd hebbende, dat prijskaartje van 470 euro is wel flink… Dat moet wel wat kwaliteit opleveren! Reactie van GamingFan92: Thanks voor de info allemaal! Denk dat ik toch ga wachten op wat meer reviews en feedback voordat ik de stap maak. Maar het geluid van die nieuwe games maakt me wel nieuwsgierig! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is de huidige weersverwachting voor Egypte? Gebruiker: Ahmed123 Expert: WeerGoeroe88 Reacties op het bericht Zeynep_wonder Khaled.1990 MayaLovesEgypt WeerGoeroe88 Ahmed123 Zeynep_wonder Khaled.1990 MayaLovesEgypt WeerGoeroe88 Ahmed123 Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Nancieke heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...