Spring naar bijdragen

counter-strike


Gast piwi10

Aanbevolen reactie

Gast Mathijss

Duken ik vraag het wel steeds hoor :P

Maar als ik het pass heb van de server kan Dutchd me ff verder helpen :P Alvast bedankt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 149
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

eej wat de cs1.6 server betreft beni k wel ff in geweest mr zijn bijna llemal bagger maps waar die in gaat :P moet je denk ik even de maps veranderen waarin hij steeds veranderd.en aim maps trekt vaak ook heel veel spelers !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

DukeN schreef:

Server is delicated, staat bij mijn thuis maar met de snelheid kunnen er makkelijk 14 man op.

Draait op Win 2k Server.

Maar ik zoek een non-steam patch zodat iedereen die een hacked CS heeft er ook op kan. Dus als iemand die vind ik hoor het graag! :laugh:

he duken, kijk maar op deze site ff http://digitalzone.serverxeon.com/index.php?showtopic=2100&hl=css+patch+v6

je moet ff die patchs downloade patch v7 full 8 en 9 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

dutchd schreef:

eej wat de cs1.6 server betreft beni k wel ff in geweest mr zijn bijna llemal bagger maps waar die in gaat :P moet je denk ik even de maps veranderen waarin hij steeds veranderd.en aim maps trekt vaak ook heel veel spelers !

heb net alle maps eruit gegooit en nieuwe maps erin gezet dus iedereen is welkom op de server van cs 1.6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast darkne0n

ImpY schreef:

dutchd schreef:

eej wat de cs1.6 server betreft beni k wel ff in geweest mr zijn bijna llemal bagger maps waar die in gaat :P moet je denk ik even de maps veranderen waarin hij steeds veranderd.en aim maps trekt vaak ook heel veel spelers !

heb net alle maps eruit gegooit en nieuwe maps erin gezet dus iedereen is welkom op de server van cs 1.6

wats nou het adres van bf2?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

darkne0n schreef:

ImpY schreef:

dutchd schreef:

eej wat de cs1.6 server betreft beni k wel ff in geweest mr zijn bijna llemal bagger maps waar die in gaat :P moet je denk ik even de maps veranderen waarin hij steeds veranderd.en aim maps trekt vaak ook heel veel spelers !

heb net alle maps eruit gegooit en nieuwe maps erin gezet dus iedereen is welkom op de server van cs 1.6

wats nou het adres van bf2?

server van BF2 is te vinden op 62.131.172.115:16567

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast darkne0n

the ip number you entered is invalid..

ik heb meerdere keren geprobeerd.

ik heb geen pass ingevult, moet dat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Helaas helaas... de CS-S server lagt verschikkelijk. De hardware is niet voldoende om een CS-S server goed te draaien. Een CS 1.6 server is wel mogelijk... dus wat willen we doen?

Impy draait straks ook al een 1.6 server zijn er dan wel 2 nodig? Of Zal ik hem draaien impy? Zeg t maar

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Er komt geen CS-S Server van mij. Misschien kan impy die dan draaien.

Maar de CS 1.6 server draait wel bijna!

Misschien kunnen jullie testen of je kan joinen.

ip is 213.73.196.13 op poort 27011 of 27015

En kan je mij ook even vertellen op welke poort jullie joinen. :)

edit: nog O...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

heej

ik ga nou ff joinen kijken of dat kan. mr btw cs1.6 is niet helemaal nodig :$ die heb ik toch ook al mr is wel cool als we twee servers hebben want mijnen mag niet altijd aan dan gaat me broer zeuren dat de computer te langzaam gaat :S mijn probleem toch niet ik speel toch alleen mr cs erop :P

en ik zal even kijken of mijn computer source aan kan. als ik er een acount voor had zal ik het zelfs kunne spelen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

als duken mij t nodige door wil mailen over CSS server dan wil ik kijken of ik em op mijn server kan draaien.

wat voor server bedoel je MAthijss een gewone file server mail server ftp server game server

iets meer info graag zodat wij je vraag kunnen beantwoorden :pinch: :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Impy Hierkan je veel vinden over het opzetten van een CSS.

Dit is de site met alles over CSS servers: http://www.hlds101.com/hlds101/index.htm

Stap voor stap installatie voor je CSS server:

http://www.toxicstudios.net/forums/viewtopic.php?t=15

Setup A Steam Dedicated Server [FOR WINDOWS!]

This guide was made by hlstriker for Computer Void. Computer Void is hlstrikers old forum that no longer exists, so the guide is now dedicated to Toxic Studios. Some of the images for this guide still have the Computer Void mark, but is for Toxic Studios.

This guide is stickied at SteamPowered.com forums!

Remember to Register on the Toxic Studios forums!

This guide is going to go step by step with you while you setup your Steam server! Please comment at the end about what can be changed or improved, or if you don\'t understand something.

[step 1 - Getting the Update Tool]

-Goto this link...

http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow

-Now click on the \"Windows HLDS Update Tool\" link. Save this file to somewhere you can find it easily! (See Image Below)

-Now find the file you just saved, it\'s called \"hldsupdatetool.exe\". Open it up, and hit \"Next\", then read the Agreement and hit \"I agree\". Now you are at a screen that asks for the installation directory. I just keep the default which is \"C:\\Program Files\\Valve\\HLServer\" for me. If you want to change the installation directory hit the \"Browse...\" button and choose that path you want. Once you have the path chosen, hit \"Next\", then \"Next\" again. Your installation should start, after it is finished installing, it will ask you for your Region. Select the region you are in and hit \"Next\", then \"Next\" again. Now UNcheck the \"View ReadMe\" button, and click \"Finish\".

(See image below for installation preview)

[step 2 - Using the Update Tool]

-Now, you will need to open a command prompt. Click your Start Menu, then click Run. Now in the run dialog type \"command\" and push ok. You should now be in a command prompt.

-In the command prompt, type in...

\"cd (directory to your hlserver)\"

Example:

Code:

cd C:\\Progra~1\\Valve\\HLServer

Take note that \"Progra~1\" stands for Program Files, and you have to type that in place of Program Files since it doesn\'t allow spaces (on WinXP spaces are allowed but you have to use \"cmd\" in run, so just do it the way in this guide!)

-Once you are switched to the correct directory in the prompt, type in...

\"HldsUpdateTool.exe -command update -game <game> -dir <installdir>\"

Example:

Code:

HldsUpdateTool.exe -command update -game cstrike -dir .

Note: This will start the main download/installation/update of your server. Go grab a cup of coffee and a doughnut while you wait!

-Once the prompt finishes the download/installation/update, type in \"exit\" to exit the prompt.

[step 3 - Configuring the Server]

-Go to the directory you installed the HLServer to (NOT using the command). Once there, open up the games folder you told it to install. Example: cstrike.

-Find the file called \"mapcycle.txt\". Open that and edit it to your needs. It\'s self explanatory what to do! Save and exit after your done.

-Now, in the same game folder, find the file called \"server.cfg\". Open this file with a text editor. This file is the main config. for your server, it tells your server what settings to use, such as the name of your server. Be sure to set your \"rcon_password\" to a value... see code below...

Code:

rcon_password \"mypassword\" //This will set the password you can control the server with

Edit the rest of this file to how you want it, then save and exit.

(Below code is the default server.cfg explained)

Code:

// Use this file to configure your DEDICATED server.

// This config file is executed on server start.

// disable autoaim

sv_aim 0 //This command turns Auto-Aim off

// disable clients\' ability to pause the server

pausable 0 //This command makes the server Un-Pausable

// default server name. Change to \"Bob\'s Server\", etc.

hostname \"Counter-Strike 1.6 Server\" //This command changes the name of your server

// maximum client movement speed

sv_maxspeed 320 //This command sets the maximum speed a player can move

// 20 minute timelimit

mp_timelimit 20 //This command sets the timelimit to 20 minutes

sv_cheats 0 //This command turns cheats off

// load ban files

exec listip.cfg //This command loads banned IPs located in the listip.cfg file

exec banned.cfg //This command loads banned players located in the banned.cfg file

-Last, in the same game folder, find and open the file \"motd.txt\". This is the file that tells the Message of the Day (the little message you see when you connect to servers). Edit this file you how you want, then save and exit.

[step 4 - Creating a Shortcut]

-Right click on your desktop, and hover over \"New\" > and click \"Shortcut\". A window will pop up asking to browse for the program you want to use. Click on the \"Browse...\" button and locate your HLServer directory (C:\\Program Files\\Valve\\HLServer) and find the application \"hlds.exe\". Click on it and push the \"Ok\" button. Now click \"Next\" and enter a name for your shortcut. I used \"hlds\", then click the \"Finish\" button. A new icon will appear on your desktop.

-Now right click on the new icon and click \"Properties\". Make sure the \"Shortcut\" tab up top is selected.

-You will notice a input box that is labeled \"Target:\", add these lines at the end followed by a space.

Code:

-game <game> -console -autoupdate +maxplayers <player ammount> +map <map name>

So an example for the \"Target:\" would be...

Code:

\"C:\\Program Files\\Valve\\HLServer\\hlds.exe\" -game cstrike -console -autoupdate +maxplayers 18 +map de_dust

-Now when you open that new shortcut up (double click it), your server should start right up if you did it right!

[step 5 - Adding Custom Maaps]

-Find the map you want to add.

-Go to the directory you installed the HLServer to (NOT using the command). Once there, open up the games folder you told it to install. Example: cstrike.

-Place the files in the correct folders inside the game folders. Usually the map comes with a ReadMe file telling where to extract all the files to.

[People can\'t see your server?]

-This could be because of a few resons.

1.) Are you behind a Router? You need to forward the ports.

2.) Are you behind a Firewall? You may need to disable it.

3.) Did you give out the right IP? Goto www.ipchicken.com (on your server computer) for the right IP!

[Other Things To Know!]

HowTo Disable VAC... (ONLY DO IF YOU WANT HACKERS!)

-To disable VAC, goto the step where we created the shortcut. Add to the end of the \"Target:\" line this command...

Code:

-insecure

-Remember, do not set the server to insecure unless you want hackers to play in your server!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

CS 1.6 Server DukeN.NL

213.73.196.13:27015

Wie kan deze testen? Ik zit vandaag in de chat ik hoor het graag in de chat! Thx! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...