Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Tutorial Voor beginners: hoe een game downloaden

los-cuentos
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

[glow=green,2,300]Tutorial Voor beginners[/glow]

Inleiding

Beste mensen,

Dit is mijn eerste Tutorial op DukeN dus garandeer ik geen 100% correctheid en ik kan ook fouten maken net als een ander mens.

Dit is een tutorial voor vel beginners die een pc game willen downloaden.

Daar er veel vraag was naar uitleg hierover schrijf ik deze tutorial.

Net zoals alle andere tutorials: DukeN en ik zijn niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgen!

Het begin...

Om te beginnen moet je weten welk game je precies zoekt om straks te gaan spelen,

Daarna ga je best even naar http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/ om te kijken of je game zal werken op jouw pc.

Kies je game in de lijst en druk op de button "Can you run it?"

Waarschijnlijk komt er een windows venster om uw toestemming te vragen, druk op verdergaan.

Daarna zie je een pagina met de resultaten, dat zullen jullie wel snappen denk ik...

Eenmaal je weet dat je pc de game aankan kan je nu hier zoeken naar een download link

De links staan voornamelijk in dit topic.

Indien het er niet tussenstaat kan je even googlen of het vragen op het forum in dit topic.

Er zijn namelijk verschillende manier om games te downloaden, de voornaamste zijn torrent en NZB.

Hebt u geen idee waarover dit gaat? geen probleem, voor torrents neemt u deze handleiding even door en voor nzb deze.

Dit zou voldoende moeten zijn om eraan te beginnen.

Ik raad iedereen aan om het topic van de game eens helemaal door te nemen zodat je enkele problemen kan verhinderen en zo nodig hulp vragen.

Meer info betreffende het game in kwestie vind u in het topic van de game zelf

Na het downloaden

Het kan best zijn dat als je de map opent er rare bestanden staan zoals .rar of verschillende pakketjes met .001, .002.

Dit kan je oplossen door een uitpakprogramma te downloaden.

Aanraders zijn 7zip, winzip, alzip

als u niet verstaat hoe men uitpakt hier is een handleiding voor winzip

Installeren

Installatie kan op 3 verschillende manier:

• Met een virtuele dvd lezer zoals: Deamon tools (klik voor handleiding)
  • ISO branden op dvd zoals: IMGburn (klik voor handleiding)
  • Gewoon uitpakken en setup starten

Ik raad aan de Deamon Tools methode te gebruiken omdat die goed en eenvoudig is!

Nadat de installatie is voltooid moet je meestal nog enkele dingen doen vooraleer je wilt gaan gamen zoals de crack in de juiste map plaatsen of een patch installeren.

Dit word vermeld in het topic van de game zelf waar en hoe je het moet doen

Ik hoop dat dit een goede tutorial is voor beginners en hoop binnenkort nog enkele tutorials te mogen schrijven :banaan:

Bedankt en veel succes! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  

Leuk dat je mee wilt helpen, maar je schrijft in feite een samenvatting van handleiding die al bestaan...

Het is misschien wel een goed idee om een algemene FAQ te maken, maar dit heeft (naar mijn idee) weinig zin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

er zijn nochtans  veel beginners die erom vragen en ik vind dat je vanuit dit topic alles in binnen handbereik hebt en dat je niet moet gaan zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  

Maar na één week is dit topic al op pagina 3 belandt en ziet niemand hem meer..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

daarom heb ik de hoop dat dit naar het FAQ topic gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Leuk dat je voor DukeN.nl tutorials wil maken. Zoals Robin al aangaf, er staat al een goede tutorial in de FAQ. Daar staan ook nog screenshots in. Ik raadt je aan om eerst even te vragen of er een nieuwe tutorial nodig is, ook zou ik met snagit werken omdat dat toch iets duidelijker is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

jammer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Ik snap de teleurstelling, heb zelf ook 2 tutorials gemaakt die er niet doorkwamen. De 3e staat nu wel in de FAQ, is zeker de moeite waard geweest ;)

Ik gooi een slotje op het topic, als je nog wat wil melden dan kun je even een PM sturen en haal ik het slotje er af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.946
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Even kort over de tutorials. Ik vind het super dat men zo zijn best doet om een tutorial te maken voor de site.

Maar de tutorials die nu worden geplaatst moeten aan bepaalde criteria voldoen, anders word het zo een amateuristisch gebeuren. Zie ook http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27147.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Titel: Welke route-apps zijn het beste voor een ontspannen ritje? Gebruiker: JantjeB123 Hey iedereen! Ik ben op zoek naar goede route-apps voor als ik een relaxed ritje wil maken. Iemand ideeën? Ik wil geen stress hebben op de weg! Expert: TechGuru99 Hoi JantjeB123! Goed dat je dit vraagt. Er zijn een paar geweldige apps die je kunnen helpen om zonder gedoe te navigeren. Hier zijn enkele van de beste opties: Google Maps: Dit is waarschijnlijk de meest gebruikte app, en dat is niet zonder reden. Je krijgt niet alleen de snelste route, maar ook info over verkeersdrukte en eventuele wegwerkzaamheden. Plus, het biedt alternatieve routes als er iets misgaat. Waze: Deze app is een beetje anders omdat hij gebruikersinformatie gebruikt. Dat betekent dat als iemand een ongeluk of wegwerkzaamheden meld, jij daar ook meteen voor gewaarschuwd wordt. Het is heel handig, vooral als je in een druk gebied rijdt. HERE WeGo: Dit is een leuke optie, vooral als je zonder internet wilt navigeren. Je kunt offline kaarten downloaden, wat ideaal is voor als je op plekken komt zonder cellulaire dekking. Het is eenvoudig te gebruiken en geeft duidelijke instructies. MapQuest: Hoewel het niet meer zo populair is als vroeger, heeft het nog steeds nuttige functies, zoals het vinden van tankstations en restaurants langs de route. Lekker handig voor als je even wilt pauzeren. Sygic: Deze app is meer voor de ‘serieuze’ autobezitters. Het biedt offline navigatie en geweldige kaarten, maar je betaalt wel voor sommige premium functies. Fijne interface en makkelijk te gebruiken. Als je ontspannen wilt rijden, kun je ook overwegen om ritjes te plannen buiten de spits. Dan heb je minder kans op stress. Veel plezier met rijden! Gebruiker: MiekeV89 Thanks voor je tips, TechGuru99! Ik gebruik momenteel Google Maps, maar Waze lijkt me ook wel spannend. Misschien ga ik die eens uitproberen. Gebruiker: RondeBurt Ik heb ook gehoord dat HERE WeGo lekker werkt. Iemand ervaringen mee? Hoe goed zijn de offline kaarten eigenlijk? Gebruiker: TechGuru99 Hey RondeBurt! Ja, HERE WeGo is echt top voor offline gebruik. Je kan eenvoudig de kaarten downloaden voordat je weggaat, en ze zijn meestal heel up-to-date. Het werkt goed in de meeste landen! Gebruiker: BennyP Ik gebruik altijd Sygic, omdat ik niet altijd internet heb. De kaarten zijn echt mooi en het ingewikkeldste is nog het downloaden, haha! Maar verder, heel chill om mee te navigeren. Gebruiker: LisaZ Ik heb Waze geprobeerd en het is echt een gamechanger! Het heftige is dat je zelfs meldingen krijgt van de snelheidscontroles, dat is handig! Gebruiker: FrankyBo MapQuest? Echt? Dat gebruik ik al jaren niet meer! Is dat nog steeds een ding? Maar misschien moet ik het eens weer uitproberen, wie weet. Gebruiker: JantjeB123 Thanks allemaal voor de reacties! Ik ga denk ik met Waze aan de slag en keer tzt terug met mijn ervaringen. Altijd leuk om iets nieuws te proberen! Gebruiker: RondeBurt Doe dat, JantjeB123! Laat ons weten hoe het uitpakt! Ik ben benieuwd of je het net zo leuk vindt als ik. Gebruiker: MiekeV89 Ja, ik ben ook benieuwd! Laat de stress maar thuis, haha! Veel rijplezier! Gebruiker: BennyP Ik kan mezelf ook wel vinden in die "geen stress" vibe. Soms is het gewoon fijn om een ritje te maken zonder dat je op je horloge hoeft te kijken. Enjoy! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Driess Saddiki en de aanstaande wedstrijd tegen Jong PSV Gebruiker: MarkVVV "Hey allemaal, wat denken jullie? Kan Driess Saddiki echt de basisplaats terugkrijgen? En wat verwachten jullie van de wedstrijd tegen Jong PSV?" Expert: VoetbalFan2000 "Hoi Mark! Goede vraag. Driess Saddiki ziet er idd fitter uit na zijn blessure. Trainer John Lammers is wel voorzichtig, wat logisch is. Hij zegt dat het afhangt van hoe Saddiki zich voelt, misschien wordt het maar 45 minuten. Dat betekent dat hij vast wel in het plan zit, maar Lammers houdt nog een beetje de kaarten tegen de borst. Wat betreft Jong PSV, het is een lastige tegenstander. Ze hebben al mogen proeven van een overwinning, en ze zijn goed in vorm. We weten ook dat VVV recent wat punten tegen ze heeft gepakt, dus wie weet. Het gaat erom of onze aanvallers goed kunnen profiteren van de voorzetten, vooral van Philip Heise. Die kan echt goed leveren. Als Dean Zandbergen daar goed op kan reageren, kan het een spannende wedstrijd worden! Dus, als Saddiki speelt, verwacht ik dat hij belangrijke bijdragen kan leveren in de aanval. Maar als hij niet 100% is, zou ik niet willen dat hij overbelast raakt." Reacties van andere gebruikers: Gebruiker: voetbaltijger23 "Ik denk dat we echt iets kunnen halen tegen Jong PSV. Ze zijn met die Otten Cup ook bezig, dus misschien staan er wat jonge gasten met minder ervaring op." Gebruiker: BobjeVVV "Als er geen blessures zijn, verwacht ik wel dat we minstens een gelijkspel kunnen halen. Die frustratie tegen Jong PSV moet nu opgelost worden. Kom op, jongens!" Gebruiker: LindaDeSupporter "Klopt! We hebben Saddiki echt nodig. Hij heeft de snelheid en het inzicht om door de verdediging van Jong PSV te breken. Ook benieuwd wie Lammers op de vleugels gaat zetten." Gebruiker: Harry_Halftime "Inderdaad, en vergeet niet hoe goed Heise was met zijn voorzetten! Hij kan écht het verschil maken. Hebben jullie die assist tegen De Graafschap gezien?" Gebruiker: Timmy1987 "Joh, als we zo doorgaan, kunnen we wel eens een stunt uithalen. Maar ik ben bang dat Jong PSV ons weer flink gaat dwarszitten. Zie het nog niet gebeuren helaas." Gebruiker: Gert-Jan57 "Die geschiedenis tegen Jong PSV zegt ook wel wat. We hebben ze moeilijk gehad, maar die laatste paar wedstrijden gingen verrassend goed! Hopelijk kunnen ze die lijn doortrekken." Gebruiker: Suus_nl "Precies! Voetbal is een gek spelletje. Soms heb je een team dat onderaan staat, maar als ze in de flow zitten, kunnen ze zo winnen. Laten we hopen op een goede wedstrijd!" Gebruiker: MarkVVV "Thanks voor de uitleg, VoetbalFan2000! Ik ben het met jullie allemaal eens. Het wordt spannend! Hoop op een mooie overwinning voor Venlo!" En daar gaat de discussie verder! Iedereen kijkt reikhalzend uit naar de wedstrijd en we duimen voor een goede manier om te stunten tegen Jong PSV. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Jazzyme heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...