Spring naar bijdragen

Externe HDD omzetten van FAT32 naar NTFS lukt niet


movado

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Ik kom er nu achter dat mijn (nieuwe) harde schijf als FAT32 is geformatteerd en niet als NTFS. Er staan al een heleboel bestanden op (meer dan ik ruimte op mijn computer heb) en ik wil het nu omzetten. Dit lijkt echter niet te lukken.

Het schermpje geeft aan dat er mogelijk inconsistenties zijn en dat het niet omgezet is. Er werd een CHKDSK aanbevolen, dus dat ben ik nu aan het uitvoeren.  UItgevoerd en nog een keer geprobeerd..

Mappen en bestanden worden vervolgens gecontroleerd (een heleboel meldingen komen voorbij dat er verloren ketens kruiselings gekoppeld zijn en dat zwevende ketens afgebroken zijn. Ik krijg vervolgens de vraag of de verloren ketens in bestanden omgezet moeten worden. De eerste keer heb ik hier ja op geantwoord. De tweede keer dat ik dit nu doe, heb ik nee geantwoord.  Resultaat blijft hetzelfde, ik zou CHKDSK weer moeten uitvoeren en er zouden inconsistenties op de schijf zijn...

Wie kan me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

heb je de handleiding van duken al geprobeerd ???

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,21296.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Jazeker, die heb ik erbij gehad. Ik kon deze niet helemaal volgen, omdat ik dat veldje uitvoeren niet kon vinden bij mij. Maar door in het zoekschermpje cmd in te tikken, kwam ik het programma al snel tegen. Overigens is het me inmiddels gelukt met bloed, zweet en tranen (en niet te vergeten wat gevloek  :) ). Ik heb nogmaals CHKDSK uitgevoerd en dit keer het ook meteen laten herstellen ( CHKDSK I: /f). Duurde even, maar daarna het gewoon nog eens geprobeerd te converteren. Dat duurde zo mogelijk nog langer, maar het is gelukt....

Helaas blijkt nu dat van de mediaspeler die ik gekocht had, de HDMI interface het niet doet, dus die is inmiddels weer terug naar de winkel. Ik hoop dat ik snel een nieuwe heb, zodat ik kan genieten van mijn NTFS harde schijf!

Bedankt voor de moeite, maar wat mij betreft kan deze op slot...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...