Spring naar bijdragen

'Kan niet branden'


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Hallo,

ik heb een probleem :( Ik kan films niet branden. Ik download ze gewoon met limewire en speel ze af met VLC media player, gaat allemaal perfect, niks aan de hand. maar... als ik ze dan wil branden word er gezeurt. ik probeer het branden met Windows DVD maker, maar heb ook wel eens met Nero geprobeert. bij 99% zegt ie AL-TIJD 'Kan niet branden'. Een goede kennis brand ze nu voor me, hij gebruikt precies dezelfde programma's en bij hem kan het wel gewoon >:( weet iemand hoe dat kan?? :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

en als je het programma eens opnieuw installeert. misschien helpt dat

let us kwow

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

ehh welk programma? :redface:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

doe maar nero.

met windows dvd maker heb ik nog nooit gewerkt, dus daar kan ik je niet mee helpen

wat voor nero heb je eigenlijk? welke versie. toch niet 9 ofwel. rotversie is dat. heb ik nooit mee kunnen werken. gebruik zelf gewoon nero 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

toch wel 9, en het was ook nog een trial. Rotprogramma, super lang over gedaan om het eraf te gooien >:(

ik zal 6 wel even downloaden dan.

trouwens volgens mij stond er in de 'Kan niet branden' melding dat het bestand mogelijk beschadigd is (weet niet helemaal zeker) als ik m met VLC media player wil afspelen moet ik vaak ook eerst even op repareren klikken en dan speelt ie m af.. misschien dat het daaraan kan liggen? Maar bij VLC media player zit geen opslaan knop ofzo zodat ik de 'reparatie' op kan slaan..

en nog een vraag, als ik een dvd wil branden en hij stopt er bij 99% mee, kan ik die dvd dan nog gewoon voor een volgende keer gebruiken? of issie dan verrot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

als je al begonnen bent met branden dan kun je hem niet meer gebruiken. Tenzij je een dvd rw hebt (rewritable)

ik gebruik nero 6. waarom: logisch, wat doe je met nero. branden, precies. Nero 9 heeft allemaal poespas er om heen, wat je niet eens gebruikt. en t programma is ook nog eens retegroot.

of het aan het bestand ligt weet ik niet (ivm dat repareren). daarmee kan ik je niet helpen

ik zou zeggen: probeer het in nero 6 en kom dan terug om verslag uit te brengen :P

groet sven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

oke nero 6 is geïnstalleerd.

o jee wat een boel instellingen :-\ mijn bestanden zijn .avi maar dat moet wel omgezet worden in een dvd bestand zodat de dvd speler het af kan spelen, doet ie dat automatisch?? en wat is nou weer het verschil tussen DVD-ROM (ISO) en DVD-ROM (Boot)? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

het omzetten doet hij niet automatisch hier voor kun je het beste WinAVI Video Converter gebruiken

(let wel op waar je voor het omzetten de bestanden neer laat zetten zodat je ze straks niet kwijt bent)

kun je downloaden van de originelen site:  http://www.winavi.com/en/download/download.htm

en voor een serial kun je kijken op serials.ws: http://serials.ws/all/?l=w&pn=3

want als je geen serial gebruikt komt er een watermerk in je video te staan

Van Nero gebruik ik altijd Nero Express zit bij nero 5 t/m 9 volgensmij en er zit geen gekke poespas bij

ik kan het altijd vinden bij Start (links onder) --> alle Programma's --> Nero 8 --> Nero Express

als je daar bent ga je naar video/pictures (in de linker balk) en dan DVD-video Files

Dan op ADD klikken de bestande die je om hebt gezet met WnAVI selecteren dat zijn de bestanden uit de Video-ts map die uit de Audio-ts map heb je niet nodig daarna op Next klikken en op Burn

je kun de bestanden ook gelijk branden met WinAVI maar dit doe ik zelf nooit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 119

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

r12dannys gebruikt winavi.

zelf gebruik ik convert x to dvd om te converteren naar dvd bestand. ook kun je hier meteen je subs toevoegen (als je deze hebt)  zie http://www.duken.nl/content/view/429/5/ 

je kunt evt ook branden met convertxtodvd. zelf doe ik dit ook wel eens. dan hoef ik niet telkens achter de pc te zitten om de status v/h converteren in de gaten te houden. Van te voren schijf erin en 1,5 uur wachten en klaar is kees

zie maar welk programma je gebruikt

ps: bij convertxtodvd wel een serial invoeren anders krijg je watermerk (voor serial zie de comments van de handleiding hierboven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Bestand is omgezet, ga m nu proberen te branden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

mooi sow. let us know

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  91
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

:o :o HIJ DOET HET!! :D en hij brande BINNEN 2 minuten :D Wauw! hij doet het ook nog is in de DVD speler! Mijn eerste zelfgebrande DVD, ben trots op mezelf :P Bedankt voor de hulp ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 91

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

hahaha mooi man.

een tip: voor de zekerheid zou ik het wel op een lagere snelheid branden. Als jij een film met een uitgebreid menu hebt dan hapert die vaak.

je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen. straks heb je een dvd die je kunt weggooien omdat die hapert o.i.d.

groet sven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...