Spring naar bijdragen

Windows XP stopfout; NEED HELP!!


Karel!

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  45
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dag gasten,

Zat eergisteren Combat Arms te spelen,die ging weer supertraag tijdens het louden,dus trok ik gewoon de 'stekker' eruit. Ging toen een filmpje pakken ,Starte de PC op toen zag ik dit;

een zwart scherm met als tekst:

Windows kon niet goed worden gestart. onze excuses voor dit ongemak.Mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van (dan nog een tekt met mogelijk oorzaken maar de mijnze staat er (denk ik) niet tussen) en dan optie's hoe ik m'n pc wil opstart:

-Veilige modus

-Veilige modus met netwerkmogelijkheden

-Veilige modus met opdrachtpromt

-Laatste bekende juiste configuratie<recente instellingen die werkten>

-Windows normaal opstarten

ik heb ze al allemaal geprobeert maar toch blijft (als ik een optie heb gekozen)een blauw scherm terugkomen en er staat op:

Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade to voorkomen.

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet,

moet u de computer opnieuw opstarten (al 20x gedaan).Als dit scherm nogùaams wordt weergegeven,

kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren:(en nu begrijp ik het niet meer)

Maak de installatie van alle antivirussoftware en hulpprogramma's voor schijfdefragmentatie en het maken van back-ups ongedaan of schakel de hulpprogrammas uit. Controleer de configuratie van de vaste schijf en controleer of er bijgewerkte stuurprogramma's zijn.Voer CHKDSK /F uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigd en start vervolgens de computer opnieuw op.

Technische informatie (mogelijk in het Engels):

***STOP: 0x00000024 (0x00190203,0x82DF1670,0XC0000102,0x00000000)

Kan iemand me A.U.B helpen????

Groetjes,

Karel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 45
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.027
  • Waardering:   2
  • Prestatiepunten:  359
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  17-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  38
  • Was actief op:  Windows

Je hebt een fout in het Bestandssysteem.

Dit is waarschijnlijk gebeurt toen jij de stekker uit het stopcontact hebt getrokken.

De snelste oplossing om dit probleem te verhelpen is om je windows opnieuw te instaleren.

maar er zijn andere manieren om het optelossen lees daarvoor deze artikel maar eens.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q228888

In het artikel staat dat die voor win2000 is maar werkt ook voor xp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2
  • 1k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...