Spring naar bijdragen

Homebrew mislukt.


Huismus

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  29

Hoi  ;D

Ik loop steeds vast bij 1 ding mijn wii heeft versie 4.2E

De Homebrew die ik gebruik (wil gebruiken) is ook voor deze versie gemaakt en ik hoef geen zelda te gebruiken.

Mijn probleem:

Op een gegeven moment kom je bij WAD Manager, dat gaat allemaal goed want ik moet daar voor IOS36 kiezen dat lukt dus. Dan komt het volgende scherm en daar moet ik voor Wii SD slot kiezen. Dat lukt ook. Maar nu komt het, dan staat er dat ik IOS249.WAD moet uninstall. Dat wil ik doen, dan gaat dat laden en dan zegt hij: Deleting tickets ERROR Deleting title contents ERROR Deleting title ERROR

Met het nummer: (ret = -1017 achter elke error.

Doe ik iets fout?

Alvast bedankt  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, :)

Zit met hetzelfde probleem en weet helaas niet hoe ik het kan oplossen. De sd kaart heb ik al meerdere keren geformateerd en ook dat helpt niet. Wie weet raad? O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • 1 maand later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb ook dit probleem, als ik niet ois36 neem maar ios 249 of ios250 loopt hij vast, dus dan maar ios36 maar daarna de zelfde errors als hierboven.


Post samenvoeging: december 05, 2009, 23:38:55 pm

ik heb de oplossing gevonden, nouja die iig voor mij werkt,

ga naar deze site, download de mappen daar en volg de beschrijving die daar staat!!

http://www.wiihacks.com/recommended-faqs-guides-tutorials-only/24630-full-hacking-guide-4-2-system-menus.html

ik hoor graag hier of het gelukt is, succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

helaas ook mij lukt het niet om homebrew channel goed te installeren. Volgens het systeem heb ik Versie 4.2E. Van de site http://wiispelletjesdownloaden.nl/index.php/wii-softmodden/13-wii-softmodden-voor-firmware-42e.html heb ik de instructies gevolg maar loop vervolgens vast bij uninstall was en dat is dan de wad filename ios249. Ik krijg steeds de error ret = -1017.

Weet iemand hier al de oplossing voor?

Alvast bedankt.


Post samenvoeging: december 06, 2009, 23:30:14 pm

Hallo, kun jij mij misschien aangeven welke mappen je precies bedoeld, hoe ze heten want met deze link kom ik niet bij bestanden die ik kan downloaden of iets.

Alvast bedankt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hee.

ik heb de link even veranderd naar de eerste panina van die site, daar staat de tutorial en de mappen die je moet downloaden, je moet wel even registreren anders kan je de mappen/links niet zien geloof ik. het lukte mij niet met de mappen van de site die jij net vertelde (wiispelletjesdownloaden.nl) maar wel met deze, dus gewoon de mappen van die site halen( staan tussen de uitleg daar) en je aan de uitleg houden zoals hij daar staat (bijna zelfde als van wiispelletjesdownloaden.nl) de mappen heten iets van a1,b1, c1, ongeveer.

succes, verder nog vragen dan zeg je het maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hee, super bedankt! De software staat nu goed op mn wii.

Nu geeft mn wii alleen continue aan dat ik mn harde schijf (via usb) moet formatteren. Dit had ik al gedaan en ik had er een spel opgezet, die leest ie niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

mooi dat dit je gelukt is:)

naar welk formaat heb je je schijf geformateerd? en heb je daarna met wbfs manager het spel er op gezet?

je moet de hdd ook in de buitenste usb poort van je wii doen (las ik vandaag).

hoop dat je mijn bovenste 2 vragen beantwoord dan kan ik je hopelijk verder helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi, ja na wat google speurwerk en ook duken.nl heeft me geholpen. Ik kwam erachter dat ik wbfs manager moest downloaden en zo alleen de .iso bestanden kon kopieren naar de externe harddisk. Dit lukte, bij het starten kreeg ik helaas nog de foutmelding #002 (geloof ik) en heb toen nog iets in de game load instelling gewijzigd, iest van #002 fix. Alles werkt, met dank aan de juiste link van jou voor het downloaden van de softmod gegevens. Groetjen en thanks very much.  O0 O0 O0 O0 O0 O0 O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

graag gedaan, ben blij dat het gelukt is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...