Spring naar bijdragen

Serieus printer probleem


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Momenteel zit ik al 3 maanden zonder printer omdat ik deze niet opnieuw geinstalleerd krijg. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik heb een HP PSC 1610 All-In-One

psc1610.jpg

Dit is het probleem:

Als ik het cd-tje er in doe en de installatie begin gaat in eerste instantie alles gewoon goed.

Grotendeels wordt de installatie gewoon voltooid alleen als hij op een bepaald stukje is blijft hij hangen en geeft na ongeveer vijftien minuten een error dat de installatie niet kan worden voltooid. Zie screenshot:

2cqmikw.jpg

Hij sluit dan de installatie af en ik ben dus na 20 minuten nog niets opgeschoten...  :-X

Dus ik ging zoeken naar een andere manier om bij de installatie te komen, ik ging naar de printereigenschappen en ging naar de Wizard Besturingssysteem toevoegen. Maar daar stond mijn printer niet bij...    Bij de rode lijn zou eigenlijk de mijne moeten staan denk ik.....

f1awrl.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...