Spring naar bijdragen

Windows 7 Torrent Vraag


Valcorb

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Hallo,

Ik heb een paar vraagjes in verband met Windows 7 downloaden + installeren via een torrent.

1) Kan ik ergens een nederlandse versie van Windows 7 vinden? Ik heb gehoord dat dit een goede OS is zonder fouten

2) Is dit wel veilig? Als ik Windows 7 via een torrentje installeer, gaat mijn computer dan niet naar de knoppen? Omdat dit niet gehost is door Microsoft.

3) Als ik Windows 7 via een torrent installeer, heb ik dan die Touch Screen erbij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k
  • Reacties 23
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

vraag 1) Het Nederlandse taalpakket is op de bekende torrentsites te downloaden, volgens mij kun je die ook installeren na het updaten.

vraag2) Het ligt eraan wat je onder 'veilig' verstaat. Het kan zijn dat windows erachter komt, dan krijg je telkens als je je pc opstart een bericht dat je windows niet legaal is. Je kunt dan geen windows software meer downloaden. Waarschijnlijk kun je dit probleem vervolgens weer oplossen door gebruik te maken van een windows toolkit die uitkomt. Het is gelukkig niet zo dat je al je bestanden kwijtraakt of dat je een boete krijgt.

Vraag3) Ja, dat kan gewoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Ik begrijp uw antwoord op Vraag 2 niet zo goed. Ik heb een Medion MD 96380 of zoiets en er staat een sticker op van 'Windows Vista' maar er staat niets bij van 'Compitable with Windows 7', en moest er een foutje zijnv met die torrent en er zit een fout in de installatie, kan ik mijn PC dan terug recoveren? Ik heb een Recovery Disc voor mijn laptop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ik begrijp uw antwoord op Vraag 2 niet zo goed. Ik heb een Medion MD 96380 of zoiets en er staat een sticker op van 'Windows Vista' maar er staat niets bij van 'Compitable with Windows 7', en moest er een foutje zijnv met die torrent en er zit een fout in de installatie, kan ik mijn PC dan terug recoveren? Ik heb een Recovery Disc voor mijn laptop.

Ja dat kan, Alleen ben je dan wel al je bestanden kwijt.

als je die disc dan gebruikt, wordt je computer zeg maar weer 'nieuw' dat je je naam enzo in moet vullen.

Maar om te kijken of je pc windows 7 aankan, kan je beter Windows 7 upgrade advisor downloaden. dan wordt je pc getest( door een programma van windows) en als er dan een rood kruis staat moet dat verwijderd worden of dan zal dat niet meer werken ;) succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Ok thx ik zal die Windows 7 Upgrade Advisor even gebruiken, ik post wel een reactie terug na het proces

Het probleem is dat men internet supersloom gaat en hij verandert weer op 27 November.

Er staat 42 minuten resterend en ik moet binnen een halfuurtje voetballen dus het kan vanavond of morgen worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ok thx ik zal die Windows 7 Upgrade Advisor even gebruiken, ik post wel een reactie terug na het proces

Het probleem is dat men internet supersloom gaat en hij verandert weer op 27 November.

Er staat 42 minuten resterend en ik moet binnen een halfuurtje voetballen dus het kan vanavond of morgen worden

Okee, Ik wacht af ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Hier is een soort logje, kweet niet of je het kan lezen:

http://rapidshare.com/files/310180192/lol.mht.html

Download :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Dat bestand 'de log' kan niet gedownload worden bij mij :-[

Kan je het uploaden op Mijnbestand.nl En dan de link geven? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ja hoor, je pc kan windows 7 aan ;) 32bits versie! De 64 gaat niet lukken..

Wat je moet doen, Er staat de GenesysLogic USB2.0 PC Camera Das denk je cam? Die moet je er wel uit halen! en heb je toevallig een externe harde schijf? Die moet er ook uit!

je hebt 2 versies:

De unattended versie, dat is de versie zoals je zegmaar je pc nieuw koopt. dat je alles in moet vullen maar dan ben je je bestanden kwijt.

en je hebt de upgrade, Dan behoud je je bestanden. Maakt opzich niks uit, Ik vond de unattended wel makkelijk vooral voor de rotzooi die nog op m'n computer stond.

Ik heb een versie unattended op mijn computer staan, als je wilt kan ik er een Torrent bestand van maken. en dan upload ik die voor je. Stel je wilt de upgrade wil ik best eerst de nzb downloaden. en dan uploaden als torrent voor je hoor ;)

Je moet het maar zeggen

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Oo bedankt je bent echt SUPER, maar ik heb een laptop, en die camera (idd me cam) is ingebouwd, hoe zit het dan? en ik zou het liefst gwn een upgrade willen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Dan moet je naar de site van je pc gaan. Hp had je dacht ik? nou ja gewoon bij google intypen:

Bijv: Hp/acer/etc. Drivers.

of.

''                        ''      Driver updates.

Dan krijg je die site, en dan moet je een driver downloaden. Die instaleren, (als er geen windows 7 staat windows vista pakken;))

en dan doet ie het. Ik Ga even kijke voor de upgrade. Wel zou je het liefste willen?

Professional? ultimate?

Het verschil tussen die 2 is dat ultimate volgens mij 35 talen meer heeft ofzo..

En dat zijn allemaal van die chineese dingen denk ik..

Ik heb professional, ben er zeer tevreden over. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Ik begrijp het niet helemaal, ik heb een Medion laptop, geen HP :P

Wat bedoel je precies met naar de site van je pc gaan?

En heeft Ultimate meer functies dan de professional?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Dit is de site; http://www.medion.com/nl/

Dit even even een plaatje dan kan je het zien;)

Bij ding 3 moet je het modelnummer invoeren. en dan zoeken, daar staan die,

Ultimate Heeft 35 talen waaruit je kan kiezen. en professional is gewoon nederlands, Verschil: je kan windows in andere talen. en ultimate was volgens mij meer geheugen. voor de rest hetzelfde..

Dus 98% hetzelfde eigenlijk :P(weet ik niet maar eigenlijk wel)


Post samenvoeging: 26 november 2009, 20:29:45

Owja, Ik heb geen upgrades kunnen vinden als nzb. Ik kijk nu ook nog even voor torrent, Maar anders kan je het gewoon op bijv. je D: schijf zetten. (de bestanden) en dan je Clean install doen. want ik zou niet elke torrent die er goed uit ziet gebruiken, Heb ik ook al een keer gedaan, en toen deed mijn computertje het niet meer :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Kheb geen externe harde schijf :(

Maar als je echt geen ultimate kan vinden, dan mag je ook professional nemen, bedankt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Heb je een D: schijf?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Jh mar dies mar 30 GB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Jh mar dies mar 30 GB

Kan je daar je bestanden op zetten, of in ieder geval de belangrijkste, De bestanen die je best kunt missen hoef je daar niet op te zetten, maar dan formatteert die heel de C: schijf. Weetje, Waar woon je? Als het niet super ver weg is wil ik je best een keer echt helpen, Dan neem ik mijn externe hdd mee. dan kan je daar alles op zetten En dan zal ik je wel helpen met instaleren ;)

Het is maar een idee hoor.

Maar das makkelijker voor jou, omdat ik het al een paar keer heb gedaan. :)

Als het je niks lijkt is het ook goed hoor, het is jou keuze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Das heel vriendelijk van je, maar ik ben 13 en mijn ouders zullen het gek vinden als er ee n'vreemde' langskomt :)

BTW ik woon in België :D

Ik zou wel mijn belangrijkste programma's hebben zoals Photoshop en mijn Muziek enzo, of ik kan mss een paar dingetjes op een Rewritable DVD zetten, ik heb er een stuk of 10 - 15 dus das ongeveer 47 GB :D

Maar is goed, heb je al een virusvrij torrentje gevonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Nu wel ;) Deze ziet er erg goed uit!

Typ in bij TPB: Windows.7.Dutch.NL.Retail.32bit.64bit.all.versions-[Joske]

LET OP, GEBRUIK NIET DE 64 BIT VERSIES!

Voeg me op msn toe, das misschien wat makkelijker:

Marcvanrossen [a] hotmail [dot] com

daar leg ik het dan wel verder uit ;)

Gr. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27
  • Was actief op:  Android

Ik kan pas morgen (na school: om 16u30 ongeveer) terug op MSN, kan je het me dan uitleggen? Ty :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7
  • 1k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Mijn computer is kapot! Moederbord kromgetrokken waarschijnlijk, ben dus erg weinig online komende tijd. Van het weekend wel weer! Dan ben ik bij m'n pa en kan ik op zijn pc.. Kon nu even snel op andere pc. daarom zeg ik het even ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • erico67 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...