Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

nieuwe pc kopen

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  345
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

eey, ik mag naa smeken, van me vader max 150 euro an een pc verspillen. wie weet waar ik dan een normale maar pc kan halen. een pc die het sneller doet dan mijn huidige pc die ik heb gekregen van me oma. hij hoeft niet super te zijn maar als hij maar niet te langzaam is. en beter is dan die pc die ik nu heb

mijn pc die ik nu heb:

Veld Waarde

Moederbordeigenschappen

Moederbord ID 62-0819-001131-00101111-040201-VIA_P6$M789CG_RELEASE 08/19/2004

Moederbordnaam PCChips M789CG

Front Side Bus Eigenschappen

Bus Type Intel GTL+

Bus Breedte 64 bit

Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz

Effectieve kloksnelheid 133 Mhz

Bandbreedte 1067 MB/s

Geheugenbus-Eigenschappen

Bus Type DDR SDRAM

Bus Breedte 64 bit

DRAM:FSB verhouding 1:1

Werkelijke kloksnelheid 133 Mhz (DDR)

Effectieve kloksnelheid 267 Mhz

Bandbreedte [ TRIAL VERSION ] MB/s

Chipsetbus-Eigenschappen

Bus Type VIA V-Link

Bus Breedte 8 bit

Werkelijke kloksnelheid 67 Mhz (QDR)

Effectieve kloksnelheid 267 Mhz

Bandbreedte 267 MB/s

Moederbord Technische Informatie

CPU Sockets/Slots 1

Expansie Slots [ TRIAL VERSION ]

RAM Slots 2 DIMM

Geïntegreerde apparaten Audio, Video, LAN, CPU

Formaatfactor(Form Factor) Micro ATX

Moederbordafmeting 190 mm x 230 mm

Moederbord Chipset CLE266

Extra functies [ TRIAL VERSION ]

Veld Waarde

Fysiek geheugen

Totaal [ TRIAL VERSION ]

Gebruikt [ TRIAL VERSION ]

Vrij 71 MB

Percentage [ TRIAL VERSION ]

Wisselbestandgrootte

Totaal 546 MB

Gebruikt 262 MB

Vrij 283 MB

Percentage 48 %

Virtueel Geheugen

Totaal 770 MB

Gebruikt 414 MB

Vrij 355 MB

Percentage 54 %

Wisselbestand

Wisselbestand C:\pagefile.sys

Initiële / Maximale grootte 336 MB / 672 MB

Huidige grootte 336 MB

Huidig / Piek gebruik 82 MB / 82 MB

Percentage 24 %

Physical Address Extension (PAE)

Ondersteund door Besturingssysteem Ja

Ondersteund door Processor Nee

Actief Nee

Problemen en Suggesties

Suggestie Installeer meer intern geheugen om de prestaties te verbeteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 26
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ik zou zeggen: stop de centjes maar terug en spaar maar wat verder want met 150 kab mss een 2dehands kopen maar een echt deftige pc niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Tweedehands eigenlijk ook niet. Je hebt minstens het dubbele nodig om aan de benodigde componenten te komen en dan heb je én het minste van het minste én alleen een pc van 8 onderdelen én je moet hem zelf in elkaar zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus het maximale minimum moet 300 euro zijn :'(  . owke maar kan ik dan een klein deel van het geld verspillen aan dingen om mijn huidige pc sneller te maken? want hij is heel erg traag ik kan geen videos op youtube kijken alleen de geluid komt , maar het beeld blijft vast. en ik kan niet met mijn familieleden uit andere landen praten via cam en mic. zo traag is die.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  

Toevallig geen interesse in mijn PC?

Intel Core 2 DUO E6600

ATI Raedon HD3850

2GB RAM

640 GB intern geheugen

Gigabyte Ultra Durabel moederboard (type zou ik op moeten zoeken..)

Weet niet wat een redelijk prijsje voor deze pc volgens tom is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wel meer dan 150 euro hoor. :P Als het alleen de pc is praat je al over een euro of 350 tot 400 denk ik, maar ik zal op moeten zoeken voor welke prijs dat nu over de tweedehands toonbank gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Sorry maar volgensmij heb je geen idee waar je mee bezig bent :).

Die PC heeft een pentium 4 processor, zwaar verouderd. Daarbij maar 40GB geheugen en 1 GB RAM, een prut ding dus. Je kan dan beter door sparen, dit is gewoon simpel weg geldverspelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

onthou dit goed: beter wat langer wachten en wat beters krijgen, dan onmiddellijk je geld verdoen en een slabak pc hebben waar je nog steeds niet tevreden over zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1gb ram is altijd veel beter dan 222 mb ram. maar van dat verouderd, kan dat een groot probleem zijn?

ik heb gewoon een pc nodig om te internetten en msn en cs1.6. dus 1 gb ma RAM is meer dan genoeg tog? het is niet langzaam en is veel beter dan dese die ik nu heb. en trouwens ik kom er net achter dat ik voor dese pc 100 euro betaald heb. mijn vader heeft helemaal geen verstand van computers. dus breng ik hem terug naar me oma maar eey dus ik heb 100 euro met 50 euro erbij van me pa. maar dat sparen gaat lang duren man en ik wil nu gewoon een pc die niet te sloom is.

(ik heb trouwens nog een pc gevonden voor 80 euro) :6-12. HP Computer P4 3.0 ghz

Een HP Pentium 4 computer 3.0 Ghz HT processor, 512mb, 80GB HD, DVD, USB 2.0, Audio , Netwerk. Fluisterstil en voorzien van een Windows XP Pro licentie. Geleverd met toetsenbord en muis/

Post samenvoeging: december 08, 2009, 21:23:10 pm

nog een pc gevonden: 6-19. Dell Dualcore Pentium

Een Dell computer met een Dualcore processor, 512mb DDR2 geheugen, 250gb HD, Usb 2.0, audio, voorzien van een Vista bussines licentie en compleet met toetsenbord en muis

voor 90 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Blijkbaar wil je niet naar ons luisteren.

Bij deze veel succes met je PC die je via marktplaats gaat kopen, ik stop geen energie en tijd meer in je :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

idd, je doet maar, wij kunnen je enkel raad geven, bevelen gaan we nooit doen maar kom achteraf niet met problemen want sommigen zullen dan niet bereid zijn je te willen helpen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eey jongesn begrijp me niet verkeerd maar ik heb snel een pc nodig en me pa gaat niet meer dan 150 euro uitgeven voor een pc. sparen gaat ook niet want dat duurt te lang (heb gesoliciteerd bij ah mesgien als ik aangenomen wordt ga ik sparen). nog een klein vraagje, als ik een pc haal van peeperkorn veillingen. kunnen er dan ook nadelen zijn behalve dat die dan oud is? bijvoorbeeld dat mensen me kunnen bedriegen ofsow?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Misschien wil ik je dan nog wel helpen. ;) Lees even dit topic door, en beantwoord de vragen die daarin staan, dan in dit topic. ;)

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32701.0 ;)

Voor €150,00 kan je zeker geen goede PC verwachten, normale kant en klare PC's kosten bij de Media Markt en andere winkels al zo gauw 400 a 500 euro.

Voor deze prijs kan je voornamelijk alleen maar ongeveer Pentium 4's krijgen tweedehands. ;)

EDIT: Nog even over de veilingen, vaak wordt er niet bij vermeld als er een onderdeel binnen de PC kapot is, en dan ben je nog steeds meer kwijt ;) Ik heb dit een keer meegemaakt, namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  772
  • Actief:  

Hier een redelijk systeem ik zou niet weten of het betrouwbaar is maar voor jou is hij waarschijnlijk goed genoeg.

http://link.marktplaats.nl/297544641

Verder zal je toch even je vader over moeten halen als je een normaal systeem wil hebben, zeg bijvoorbeeld dat je een pc echt nodig voor school hebt. Anders kunnen wij jou waarschijnlijk niet verder helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

eey jongesn begrijp me niet verkeerd maar ik heb snel een pc nodig en me pa gaat niet meer dan 150 euro uitgeven voor een pc. sparen gaat ook niet want dat duurt te lang (heb gesoliciteerd bij ah mesgien als ik aangenomen wordt ga ik sparen). nog een klein vraagje, als ik een pc haal van peeperkorn veillingen. kunnen er dan ook nadelen zijn behalve dat die dan oud is? bijvoorbeeld dat mensen me kunnen bedriegen ofsow?

Weet ik wel he jongen ;)

Wij geven je enkel raad maar nu zeg je dat je dringend een PC nodig hebt.

Maar je hebt er eentje.

Kijk, als je nu nog zo'n oude rommelbak koopt (niet grof bedoeld he ;), weet geen andere naam) dan kan je er misschien weer zo'n 6 maand tegenaan maar dan kom je tot conclusie dat je nog wat beter wilt.

Je pc zal dan weeral dalen in waarde.

Dan zal je weer een onperfecte pc kopen en zo blijft dit herhalen dus wij geven je enkel raad ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.725
  • Waardering:   21
  • Actief:  

Nog even een ding, wil je er ook nog spellen op spellen straks? Zoals MW2, dat zullen PC's voor 150 euro zeker niet trekken. ;) Denk dan meer aan 500 euro of meer. ;)

En wil je ook nog randapperatuur dan? Binnen die 150 euro? Denk aan speakers, monitor, toetsenbord en muis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Misschien wil ik je dan nog wel helpen. ;) Lees even dit topic door, en beantwoord de vragen die daarin staan, dan in dit topic. ;)

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,32701.0 ;)

Voor €150,00 kan je zeker geen goede PC verwachten, normale kant en klare PC's kosten bij de Media Markt en andere winkels al zo gauw 400 a 500 euro.

Voor deze prijs kan je voornamelijk alleen maar ongeveer Pentium 4's krijgen tweedehands. ;)

EDIT: Nog even over de veilingen, vaak wordt er niet bij vermeld als er een onderdeel binnen de PC kapot is, en dan ben je nog steeds meer kwijt ;) Ik heb dit een keer meegemaakt, namelijk.

nee joh, kon je het terug ruilen of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

nee, bedriegers zijn niet zo dom om hun kopje dan weer te laten zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

los ceuntos ik heb een hele trage computer waar ik helemaal niets aan heb. als ik veel dingen van school ofsow erop wil slaan gaat die pc alleen maar langzamer en steek ik er veel tijd in om een pagina te openen terwijl mijn internet aan staat en bijvoorbeeld mijn antivirus programma update. en bedankt voor je advies.

bedankt vxl effe naar kijken.

ik wil alleen pc zonder monitor muis, en al die anderen randapparaaaturen.

bedankt voor jullie advies, effe morgen een beetje slijmen voor 3a 400 euro voor een nieuw pc jullie horen morgen van me EN NOGMAALS HEEL ERG BEDANKT VOOR JULLIE ADVIES, DIT HEEFT ME NAMELIJK OP ANDERE GEDACHTE GEBRACHT!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

het is sinterklaas, kerstmis en nieuwjaar, nu is het de kans van je leven om te slijmen! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

whuahauhuahauahauahauahauh jah je hebt gelijk ;D. en eey ik heb je trouwens een bericht gestuurd over die veilingen tommigun. beter om die onderwerp niet bij te voegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

http://link.marktplaats.nl/297544641

Ik voeg hem toch even opnieuw toe, hij staat er tenslotte al. Die pc is een prima dingetje als je toch nog iets van 150 euro wilt uitgeven. Dat is 'ie ook echt nog wel waard en je kunt er nog wel een jaar mee overbruggen. Met 300 euro is het nog steeds lastig zelf samenstellen dus moet je alsnog naar tweedehands kijken (neem die van Robin bijvoorbeeld!), met 400 euro kunnen we wel iets beginnen qua samenstellen.

Edit: mocht je toevallig 450 krijgen, is dit een zeer, zeer goede oplossing.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

stel er is iets kapot van die pc,dat ie mij heeft bedrogen ofsow. dan kan ik die eigenaar altijd vinden en erover praten enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  

tja maar daar heb je dan verder niets aan hoor. Denk je nou echt dat die persoon jou dan nog gaat helpen als er iets kapot is?? ik denk t niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe kan ik het beste geld besparen op mijn abonnementen? Gebruiker: Lisa1987 Hey allemaal! Ik heb het idee dat ik veel te veel geld uitgeef aan abonnementen. Van Netflix tot sportschool, ik wil echt weten hoe ik kan besparen! Hebben jullie tips? Expert: BudgetBenny Hoi Lisa! Goed dat je dit aankaart; veel mensen hebben hier last van. Er zijn een aantal handige manieren om op abonnementen te besparen. Hier zijn mijn top tips! Maak een lijst: Schrijf al je abonnementen op, inclusief de kosten. Dit geeft je een duidelijk beeld. Het is verrassend hoe snel die bedragen oplopen! Evalueer je gebruik: Vraag jezelf af hoe vaak je de diensten gebruikt. Kijk je echt elke week naar Netflix? Of ga je drie keer per week naar de sportschool? Als je het niet genoeg gebruikt, kan het beter zijn om te stoppen. Zoek naar goedkopere alternatieven: Er zijn vaak goedkopere of zelfs gratis alternatieven voor de diensten die je gebruikt. Heb je bijvoorbeeld ooit aan een gratis sportapp gedacht? Bundel abonnementen: Veel aanbieders hebben bundels (zoals telefoon + internet + tv) die gunstiger kunnen zijn dan losse abonnementen. Vergelijk dit zeker! Onderhandelen: Soms kun je met je huidige provider bellen en vragen om korting. Ze willen je vaak niet kwijtraken, dus ze doen soms een aanbieding. En last but not least: zet een reminder in je agenda om je abonnementen elke paar maanden te herzien. Zo blijf je niet vastzitten aan iets dat je niet meer gebruikt. Hopelijk helpen deze tips! Succes! Gebruiker: Keesje123 Thanks Benny! Ik ga gelijk maar even die lijst maken. Ik ben zeker benieuwd naar wat ik allemaal uitgeef Gebruiker: AnneMarie Ik vind het ook altijd zo lastig! Ik heb een abonnement op een muziekdienst, maar ik gebruik het amper. Misschien moet ik daar ook maar eens mee stoppen. Gebruiker: DitIsMark @AnneMarie, ik herken dat. Ik heb laatst mijn Spotify stopgezet en heb gewoon een paar weken de radio geluisterd. Niet zoveel minder plezier en ik bespaar geld. Gebruiker: Sanne_vdL En vergeet ook de gratis proefperiodes niet! Ik heb net een maand gratis Netflix kunnen krijgen. Toen heb ik de leukste films gekeken en daarna snel opgeheven. Perfect voor als je eventjes iets wil kijken! Gebruiker: Lars85 Dat van die proefperiodes klinkt goed Sanne! Maar pas op, dat kan je ook per ongeluk laten lopen en voor je het weet ben je weer aan het betalen. Gebruiker: Ineke74 @Lars85, ja dat klopt! Zorg er echt voor dat je dat op tijd stopt als je het niet meer wilt. Ik had dat ook met een fitness-app, ben nu wel wat beter in plannen. Gebruiker: TommyD Ik had laatst een gesprek met mijn vrienden over hun abonnementen. We hebben besloten om samen een streamingdienst te delen. Kan heel wat geld schelen! Gebruiker: KikiB Super slim Tommy! Dat doe ik ook met een vriendin. Scheelt echt een hoop. Maar zorg wel dat je een goede deal maakt en dat je beiden kan inloggen. Gebruiker: Lisa1987 Bedankt voor de tips allemaal! Ik ga zeker aan de slag met die lijst en kijken waar ik kan besparen. Misschien nog een gewoon boek lezen i.p.v. al die boekenabonnementen . Expert: BudgetBenny Graag gedaan, Lisa! Veel succes! En boeken lezen zonder abonnement kan ook veel leuke discovery opleveren in de bibliotheek. Blijf ons op de hoogte houden van je vorderingen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Louis Theroux toont de schokkende verbetenheid van ultrareligieuze Israëlische kolonisten Gebruiker: Janneke89 Vraag: Hee allemaal, ik heb de documentaire van Louis Theroux gezien over die ultrareligieuze kolonisten in Israël en ik begrijp niet echt wat hun drijfveren zijn. Waarom zijn ze zo vastberaden? Heeft iemand daar uitleg over? Expert: Dr. Evert van der Meer Hallo Janneke, leuke vraag! Het is een complex onderwerp, maar ik zal het proberen zo simpel mogelijk te maken. De ultrareligieuze Israëlische kolonisten, vaak de "settlers" genoemd, hebben een aantal sterke overtuigingen die hun gedrag aandrijven. Ten eerste geloven veel van hen dat het land Israël hun door God is beloofd. Dit religieuze geloof geeft hun een enorme motivatie om daar te blijven, vaak tegen de wensen van de internationale gemeenschap en de Palestijnen in. Daarnaast zijn ze vaak heel hecht als gemeenschap. Ze leven in afgesloten gebieden en verschillen daarmee van de reguliere Israëlische maatschappij. Dit versterkt hun onderlinge band en overtuigingen. Denk erbij aan mensen die samenkomen in een kerk: die gezamenlijke ervaring kan hun gevoelens van solidariteit en vastberadenheid versterken. Een ander aspect is de politieke situatie. De meeste kolonisten voelen zich bedreigd door wat zij zien als vijandelijkheden van de Palestijnen. Dit versterkt hun behoefte om zichzelf te verdedigen en hun rechten op dat land op te eisen. Er is dus niet alleen een religieuze component, maar ook een gevoel van wantrouwen jegens anderen. Bijvoorbeeld, in de documentaire zie je hoe ze dagelijks leven in een omgeving waar ze constant in conflict zijn met de Palestijnen. Deze situatie maakt mensen vastberaden, omdat ze hun manier van leven willen beschermen. Ik hoop dat dit een beetje helpt! Het is echt een lastig en emotioneel onderwerp, dus als je nog meer vragen hebt, vraag vooral verder. Reacties: Gebruiker: Maxime_22 Dank voor je uitleg! Maar waarom is de rest van de wereld daar niet blij mee? Gebruiker: Lianne4 Ik denk dat het te maken heeft met het internationale recht. Veel landen zien de nederzettingen als illegaal. Het zorgt voor veel spanning en conflicten met de Palestijnen. Dat is natuurlijk ook heel belangrijk in deze discussie. Gebruiker: Timmy_78 Ja, en dat kan ik me goed voorstellen. Als je in hun schoenen staat, wil je ook niet dat iemand zomaar jouw huis komt “claimen” of zo. Maar aan de andere kant, die kolonisten gaan vaak heel ver in hun opvattingen. Het is niet altijd goed te praten. Gebruiker: Maartje21 Het is zo’n lastige situatie daar. Ik vind het echt moeilijk om er een duidelijke mening over te vormen. Elk verhaal heeft twee kanten, maar dat maakt het niet minder verdrietig. Gebruiker: Roderick_bar En dan die beelden van de documentaire… Ik vond het echt heftig. Het maakte me boos, maar ook verdrietig. Hoe komen ze tot zulke extremen? Gebruiker: Esmeralda_vanJaarsveld Die extremen zijn denk ik een resultaat van jarenlange strijd en trauma. Als je constant in een conflict leeft, kan dat je denken en voelen echt beïnvloeden. Gebruiker: GijsjeKoe Klopt, Esmeralda, de geschiedenis speelt ook een grote rol. Maar ik vind wel dat ze ook open moeten staan voor dialoog. Je kunt niet altijd met geweld en angst verder komen. Er moet iets veranderen. Gebruiker: Maartje21 Precies, Gijsje! Communicatie is echt essentieel. Maar ik zie ook dat met hun geloof, dat ze heel vastberaden zijn. Hoe dan ook, het blijft een heftig onderwerp… Gebruiker: Janneke89 Bedankt allemaal voor jullie reacties! Het is echt veel om over na te denken. Dit helpt me zeker beter begrijpen waarom het zo’n complex probleem is. Einde discussie. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is het verschil tussen Bol.com en Amazon, en welke is beter voor mij? Gebruiker: Kees123 Hey allemaal! Ik zit met een vraagje. Wat is eigenlijk het verschil tussen Bol.com en Amazon? En welke zou ik beter kunnen kiezen voor mijn online aankopen? Bedankt! Expert: ShopSophie Hallo Kees123 en iedereen! Goed dat je deze vraag stelt, want het zijn twee grote spelers in de online winkelwereld, maar ze hebben wel hun eigen kenmerken. Verschil tussen Bol.com en Amazon Aanbod: Bol.com richt zich vooral op de Nederlandse en Belgische markt. Je vindt er een breed scala aan producten, van boeken tot elektronica en huishoudelijke spullen. Amazon is wereldwijd actief en biedt een enorm assortiment, ook met internationale verzending. Dus als je echt iets speciaals zoekt dat moeilijk te vinden is in Nederland, kun je goed terecht bij Amazon. Verzendkosten en levertijd: Bol.com heeft vaak standaard verzendkosten die lager zijn als je een bepaald bedrag bestelt. Als je in Nederland woont, krijg je je spullen vaak snel binnen, soms zelfs de volgende dag! Amazon heeft ook een snellere verzending met hun Prime-abonnement, maar dat is vooral voordelig als je veel bestelt en je het meeste hebt met gratis verzending. Klantenservice: Bol.com staat bekend om zijn goede klantenservice in het Nederlands. Ze hebben vaak snel antwoord en zijn regionaal aangepast. Amazon biedt ook klantenservice, maar je moet soms door verschillende talen en systemen navigeren, wat verwarrend kan zijn. Gebruikservaring: Beide sites zijn gebruiksvriendelijk, maar dat is ook persoonlijke voorkeur. Bol.com is mooi ingericht en makkelijk te browsen. Amazon kan soms overweldigend zijn vanwege het enorme aanbod. Beoordelingen: Beide platforms hebben reviews van gebruikers. Bol.com focust meer op Nederlandse reviewers, terwijl Amazon internationale reizigers en bewoners heeft. Conclusie Als je gewoon in Nederland of België woont en je wil iets snel en gemakkelijk kopen, is Bol.com een uitstekende keuze. Maar als je unieke producten wilt of meer internationale opties zoekt, dan kan Amazon beter zijn voor jou. Kijk ook naar de verzendkosten en levertijd, want dat kan echt uitmaken! Hopelijk helpt dit je om een keuze te maken! Reactie 1: Marieke_vanT Dankje ShopSophie! Dit is heel duidelijk. Ik heb zelf altijd Bol.com gebruikt, maar nu ben ik wel benieuwd naar Amazon. Misschien ga ik het ook eens proberen! Reactie 2: Gijsje Ik vind Bol.com echt top, vooral als ik snel iets nodig heb. M’n boeken komen altijd snel en dat is fijn! Reactie 3: Bob120 Amazon heeft inderdaad een groot aanbod, maar ik vind het soms irritant dat je vaak extra moet betalen voor verzending. Bij Bol.com heb je dat minder. Reactie 4: Anouk88 Klopt Bob120! Bij Bol.com is het vaak duidelijker. Maar ik vind die internationale spullen bij Amazon ook wel leuk. Soms vind ik rare dingen die ik nergens anders zie. Reactie 5: TommieT Een tip van mij: als je een Amazon Prime lidmaatschap hebt, is het echt een aanrader! Je krijgt veel voordelen zoals snelle levering en toegang tot films. Maar dat is dan weer een extra kostenpost… Reactie 6: Kees123 Thanks allemaal! Leuke tips. Ik ga denk ik eerst kijken op Bol.com en als dat niet lukt, probeer ik Amazon wel. Reactie 7: IlonaG Sowieso Bol.com, ik vertrouw die site veel meer. En ze hebben goede deals, net zoals op hun app! Reactie 8: Kees123 IlonaG, dat is een goed punt! Heb je misschien voorbeelden van goede deals? Reactie 9: IlonaG Ja, vooral rond de feestdagen. Ze hebben tonnen korting en het is snel. Waar ik vorig jaar een goeie dealtje vond was met boeken en spelletjes. Reactie 10: ShopSophie Goede tips allemaal! Het ligt ook echt aan wat je zoekt. Test beide en kijk wat voor jou het beste werkt. En vergeet niet om altijd te vergelijken! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Kinto45 heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...