Spring naar bijdragen

Game pc


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb me een tijd geleden erg verdiepd in het kopen van een nieuwe game pc maar het was er toen niet van gekomen maar nu gaat het er wel van komen alleen ben ik weer ff  niet meer up to date.

Wie kan mij helpen met het samenstellen van een pc?

Mijn budjet is ong 850 euro zonder randapp. alleen mis een goede game muis.

wel wil ik een systeem met een i7 en evt de mogelijkheid tot sli.

Dat hij redelijk stil is vind ik ook wel belangrijk al hoeft hij niet geruisloos te zijn.

Op het moment heb ik een  19" monitor 1280 *1040 maar wil in de toekomst wel naar 22"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173
  • Reacties 36
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Waarom SLI als ik vragen mag? Op dit moment is de beste keuze een DX 11 ATI kaart en geen DX10 nVidia kaart. De Fermi videokaarten worden vast te duur voor een budget van 850 euro en het duurt nog even voordat ze komen (maart 2010). Of bedoel je gewoon de mogelijkheid voor een 2e videokaart?

Maar als je volledige x16 ondersteuning wilt bij CrossFire of SLI, dan moet je een X58 moederbord aanschaffen. De meeste budget X58 moederbord is de Asus P6T, die heeft volledige ondersteuning voor CrossFire (geen SLI, de reden is dat moederbord fabrikanten hierbij een licentie moeten betalen en bij budget moederborden wordt dat weggelaten).

Een Socket 1366 systeem wordt de duur, een socket 1156 kan nog net (link systeem)

Persoonlijk zou ik voor een AM3 systeem gaan.

Een stuk meer prestaties voor je geld. Namelijk een HD 5850 in plaats van een HD 5770 en er zit nog een processor koeler bij zodat je systeem lekker koel en stil blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zoals ik al zei ben ik niet meer up to date, vandaar dat ik sprak over sli , ik wist niet dat nvidia nog geen dx 11 had, ik dacht mis is het handig om de optie te hebben om later nog een kaart erbij te nemen.

Ik zoek een systeem waar ik ng wel wat jaartjes mee vooruit kan op het gebiet van gamen ,kan dat met de voorbeelden wat je geeft? , of moet ik gewoon mijn budjet verhogen en wat beters nemen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

- Ga je overclocken?

- Laten assembleren of zelf in elkaar zetten?

/Edit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B226356%5D=1&product%5B237741%5D=1&product%5B70197%5D=1&product%5B192772%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B94822%5D=1&product%5B224663%5D=1

Hier zou je op dit moment prima uit de voeten mee kunnen. En dan ben ik van de bovenstaande vragen op nee af gegaan. Je kan bij deze samenstelling nog aantal wat luxere componenten kiezen zoals:

- 1TB HDD ipv 500 GB (circa 30 euro duurder)

- Core i7 860 ipc Core i5 750 (circa 60 euro duurder)

- Processor koeler (circa 35 euro duurder)

- Grotere behuizing met meer features (circa 20/30 euro duurder)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

- Core i7 860 ipc Core i5 750 (circa 60 euro duurder)

- Processor koeler (circa 35 euro duurder)

En even als aanvulling: die twee gaan samen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nee ik ga niet overclocken,als het goed is is dit toch ook niet nodig met dit systeem , en ik wil het ook niet zelf gaan monteren.

zelf dacht ik meer aan dit,

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B75580%5D=1&product%5B97107%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B94822%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B237741%5D=1

Dan moet ik mijn budjetwel wat verder omhoog gooien maar ik denk wel dat ik dan op de lange duur beter mee ben.

De grafischekaart die jij uitkoos hoe hoog moet ik die inschatten op dit moment?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Die processor die je hebt gekozen gaat niet in combinatie met het moederbord. Het is namelijk Socket 1366 en het moederbord is Socket 1156. Als je de betere Socket 1156 processor wilt moet je de Core i7 860 nemen. Deze beschikt over hyperthreading (heeft bij games niet zo super veel zin).

Verder kan je met deze videokaart vlekkeloos alle games aan. Zijn op dit moment ontzettend veel reviews over te vinden. Deze videokaart beschikt over de allernieuwste features en bij DirectX 11 wordt die volledig benut. Weet je zeker dat je de Antec Twelf Hunderd wilt? Aangezien je niet gaat overclocken heeft niet heel veel meer features dan alleen meer ruimte, window en led's. Je kan voor minder geld ook zo'n soort kast vinden, bespaar je weer geld.

Bijvoorbeeld deze kast in de volgende samenstelling (hierbij zit dan ook de duurdere Socket 1156 processor en assemblage) ->

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B207294%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B94822%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B70197%5D=1&product%5B237741%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Die tower was eigelijk alleen maar voor de looks idd,maar is een fulltower niet toch beter ivm meer ruimte en dus betere cooling?

Ook vraag ik me af wat het verschil is tussen het geheugen wat jij kiest en b.v geheugen van ocz gold??

Eigenlijk wil ik ook niet overgaan naar vista ik gebruik al jaren xp en heb nooit problemen en dat is op mijn laptop met vista wel anders ,maar dit zal wel niet gaan neem ik aan om max het systeem te gebruiken ofwel?

Heb ik andere coolers nodig op de cpu en g.kaart? nu heb ik da namelijk wel omdat mij al eenkeer de g.kaart is verbrand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Die tower was eigelijk alleen maar voor de looks idd,maar is een fulltower niet toch beter ivm meer ruimte en dus betere cooling?

Een Full-Tower is handig voor ruimte inderdaad, maar de vraag waar heb jij het voor nodig? Een CM Storm Scout heeft genoeg ruimte voor jouw componenten en uitbreiding daarvan. De looks kan ik begrijpen maar het is wel een flink bedrag voor alleen het "uiterlijk". De koeling wordt wel beter, maar dan weer de vraag waar heb je het voor nodig aangezien je niet gaat overclocken. Bij een Mid-Tower kast is de koeling ook meer dan voldoende en imo nogal zonde van je geld aangezien je het niet heel erg nodig hebt.

Ook vraag ik me af wat het verschil is tussen het geheugen wat jij kiest en b.v geheugen van ocz gold??

Eigenlijk wil ik ook niet overgaan naar vista ik gebruik al jaren xp en heb nooit problemen en dat is op mijn laptop met vista wel anders ,maar dit zal wel niet gaan neem ik aan om max het systeem te gebruiken ofwel?

Er zijn meerdere OCZ Gold geheugen modules. Op dit moment heb ik gekozen voor dit geheugen vanwege de prijs en snelheid die er tegenover staat. Met 1066 MHz zit je aan de ruime kant voor gamen en bij hogere snelheden zal je dit niet heel snel merken en heeft je kast ook meer koeling nodig. Daarnaast wordt de prijs ook onnodig hoger voor je eisen. 4GB DDR3 1066 MHz voor 80 euro is een koopje. (schrik niet van de naam, het staat voor Golden Emperor International Ltd.)

Heb ik andere coolers nodig op de cpu en g.kaart? nu heb ik da namelijk wel omdat mij al eenkeer de g.kaart is verbrand!

Een andere stillere processor koeler voor je processor zou je wel ten goede komen voor het totale geluid wat er uit je systeem komt. Een boxed koeler (standaard koeler) is nou niet bepaald stil. Voor je videokaart heb je geen extra koeler nodig als je niet serieus gaat overclocken. De HD 5850 (zie ook reviews) is niet heel luidruchtig en je videokaart verbrand heus niet als je er geen gekke dingen mee doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

en welk besturings systeem raad je aan , ik wek nu al jaren met xp en dat vind ik super maar dat zal wel niet lukken met dit systeem neem ik aan .Kan ik wel gewoon 32 bit draaien  Vista op windows 7? aangezien op 64 bit een heleboel programma;s niet werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik zou gewoon windows 7 doen. Is overal te downloaden, t ziet er 'fris' uit en t werkt perfect. en mocht je het legaal willen. de prijzen vallen over het algemeen nog wel mee (voor home premium)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dus dan denk ik dat het zo gat uitzien:http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B2145%5D=1&product%5B245679%5D=2&product%5B237741%5D=1&product%5B70197%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B94822%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B207294%5D=1&product%5B7517%5D=1

Heeft iemand nog tips of opmerkingen?

En de vraag is nog steeds 32 of 64 bit windows 7?

Zit er standaard wel een windows bij?


Post samenvoeging: januari 14, 2010, 13:00:31 pm

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B207294%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B94822%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B70197%5D=1&product%5B237741%5D=1&product%5B245679%5D=2&product%5B2145%5D=1

Zo dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

nee, d'r zit geen standaard windows bij :). was dat maar waar.

je hebt 4gb geheugen er neer gezet. dan kun je 64bit draaien. als je 32 doet dan wordt maar 3gb werkgeheugen gebruikt (geloof ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

maar ik heb gehoord dat dan een heleboel programma,s niet werken omdat die 34 bit zijn?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tegenwoordig valt dat wel mee, nieuwere programma's zijn er echt 9 van de 10 in een 64 bits versie. Ook games werken tegenwoordig steeds beter op 64 bits en soms ook nog wat sneller. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Vergeet trouwens niet de DukeN Actie code in te vullen bij opmerkingen tijdens het bestellen, je krijgt dan later 10 euro terug geboekt nadat de transactie van jouw kant is overgemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Maak er maar 99 van de 100 van. 32-bits programmatuur werkt trouwens gewoon op 64-bits machines.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nou ik noem wat voorbeelden , daemon tools gaf problemen, nieuw gekocht football manager 2010 werkte niet enz op 64 bit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

dan installeer je toch gewoon eerst 32 bits (als je windows gaat downloaden, niet kopen). bevalt dit gewoon goed, dan verander je niets.

wil je toch iets meer omdat je nu 1gb niet gebruikt kun je dit altijd nog proberen. lukt het niet, dan zet je het toch gewoon weer terug naar 32. nadeel is dan gewoon dat je even opnieuw moet installeren, hier gaat weer even wat tijd inzitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik wil toch gewoon een originele windows kopen om straks ook weer problemen te voorkomen en kan dan dus niet weer terug ,dus als je meer als 3 gb geheugen wil dan heb je met 32 bit al een probleem?

dat is echt balen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

naar mijn weten wel omdat 32 bit systemen maar maximaal gebruikt maakt van die 3.2 gb werkgeheugen.

dat wordt dus gewoon een keuze maken. Het ligt er gewoon aan wat je met je pc doet. Als je echt zware programma's draait zou ik toch voor 64 bit kiezen.

zelf heb ook 4gb werkgeheugen (en een 32 bits systeem) en alle zware programma's (denk aan adobe cs4 en 3d max) draaien gewoon goed)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  173
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

waar het mij om draait is dat alle spellen en programma,s die ik nodig heb voor gedownloaden spellen mee te spelen allemaal werken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 173

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

noem eens wat programma's / spellen die je gebruikt dan.

zelf ervaar met 32 bits nooit problemen dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Als je 4GB in je computer heb en je installeert er een 64bits installatie op dan zou je geen problemen ondervinden, Windows ziet dat er 4GB aanwezig is maar gebruikt er maar 3,2 GB van.

Dat er problemen zijn met spellen op 64 bits is gelukkig verleden tijd, alle programma's draaien ook prima.

Windows XP 64 bits daarin tegen werkt erg slecht omdat daar door software bakkers geen rekening meer mee word gehouden. Kies lekker voor Windows 7 64 bits, problemen zou je haast niet tegen komen en je bent future proof, Windows XP zal over 1 jaar wel stoppen met support dus dan kan je het vergeten met updates.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nou ik noem wat voorbeelden , daemon tools gaf problemen, nieuw gekocht football manager 2010 werkte niet enz op 64 bit.

Tegenwoordig werkt Daemon Tools weer op 64 bits, dat was even bij de RC het programma had het nog niet voor elkaar. Daarnaast is het meestal zo dat bij spellen een patch komt waardoor je alsnog gewoon kan spelen op 64 bits. En zoals Tom al zei, werkt 32 bits ook gewoon op 64 bits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • Wizzard2 heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...