Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Pc voor gamen

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Hallo,

Ik wou vragen of het mogelijk is om een pc voor te gamen gebruiken voor een prijs van €500,-

Of iets meer.

Ik heb niet genoeg geld om een duurdere te kopen.

Ik zou graag spellen zoals modern warfare 2, en gta IV, en andere toppers willen/kunnen spelen op deze pc.

Ik zou ook graag een hele goede brander willen hebben, om xbox 360 goed te kunnen branden.

- Wat is uw budget?

Het budget is €500 - €600.

- Welk doel heeft u met uw pc?

Ik wil gaan gamen met de pc, ik doe ook vaak photoshoppen, en ik wil ook goed xbox 360 games, en films kunnen branden, en lang kunnen downloaden, en dat de pc dan nog steeds stil is.

- Heeft u verder specifieke eisen?

Ik zou graag de pc een lekker stille pc willen hebben, wat ik 's nachts kan laten aanstaan, voor bijvoorbeeld downloaden.

De pc komt namelijk op mijn kamer te staan, en dus dan zou ik moeilijk kunnen slapen, als ik zo'n hard geluid hoor.

Ik zou graag een mooie robuuste behuizing willen hebben, met een window.

- Wilt u uw pc laten assembleren of zelf in elkaar zetten?

Ik wil hem graag door de site laten assembleren.

Randapparatuur

Ik zou ook graag randapparatuur willen hebben.(dit bedrag staat los van de pc zelf)

- Toetsenbord, ik zou graag een goed typbaar(is dit een woord?) en niet te duur toetsenbord willen hebben.

- Muis, niet te duur, maar wel goed.

- Geluidsboxen - Ik zou graag een mooie en goede geluidsapparatuur willen hebben, van rond de €40- €50.

- Kaartlezer, ik zou niet weten wat dit is?

- Netwerkapparatuur zoals een router of powerline - nee, we hebben al een modem-router.

Voor de randapparatuur zou ik graag tegen de 200€ willen uitgeven

- Maakt u gebruik van draadloos netwerk? - Ja

- Gaat u overclocken? - Zeer waarschijnlijk niet.

Monitor.

Ook dit hoort bij het bedrag van de randapparatuur.

Ik zou graag ongeveer een 20 inch - 22 inch scherm willen hebben, als dit met het bedrag kan.\

Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 34
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

600 euro is het totale maximum? Of is dat alleen voor de pc en dan nog max 200 euro voor randapparatuur? Goede topicstart trouwens. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dankjewel :)

Max 600€ voor de pc zelf.

En dan nog €200 voor de randapparatuur.

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heej,

Hier een samenstelling:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B198682%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B88545%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B213070%5D=1&product%5B251265%5D=1&product%5B230032%5D=1

Dit systeem is prima om de aangegeven games mee te spelen, vanwege het budget heb ik een am3 systeem gekozen. Als je meer uitleg wilt over het systeem moet je dat hier even melden.

Hier nog de randapparatuur:

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B10922%5D=1&product%5B70197%5D=1&product%5B11518%5D=1

Ik heb gekozen voor een 2.1 betrouwbaar geluidssetje van logitech. De toetsenbord en muis zijn zeer goede geschikt om mee te gamen.

Waarom geen beeldscherm in de samenstelling?

Als je een monitor bij azerty besteld zijn die meestal goedkoper te krijgen, zo had ik de volgende monitor voor je gevonden, maar die is goedkoper te vinden:

http://www.azerty.nl/producten/product_detail/1053/219557/samsung-syncmaster-2033sn-lcd-scherm-tft-breedscherm-1600-x-900-300-cd-m2-1000-1-15000-1-dynamisch-5-ms-vga-.html

Als je meer info nodig hebt over bepaalde componenten meld dit dan even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De monitor zou ik toch veranderen. Een SN is in principe prima, maar wordt voorbij gestreefd door de dunnere varianten van Samsung (ken je wel?) en de 2253V-PF van LG. Die monitoren zijn niet zo veel duurder. Een G11 kan wel, maar toch zou ik kijken naar een goedkopere variant i.v.m. die monitor.

De rest van de samenstelling ziet er perfect uit. Ik heb er, naast wat persoonlijke voorkeuren, niets op aan te merken. Zo zou ik toch de M520 nemen omdat je geen 600W nodig hebt, maar in principe is OCZ ook heel goed en is dat niet per se een mindere keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ok bedankt.

Ik heb een aantal vragen.

Is 4gb RAM geheugen genoeg, of kan er ook 6gb RAM?

En als ik ipv 4gb ram, 6gb ram pak, maakt dat veel verschil, en wat voor verschil?

Het toetsenbord hoeft niet zo duur te zij, ik weet niet of er ook goede zijn rond een prijsklasse van 20- 30 euro.

En qua hdd, zou een goede hdd van 1tb ook kunnen?

De drive, is dit een goede en betrouwbare brander voor films en xbox 360 games?

Behuizing, is er voor deze prijs misschien een mooie robuuste kast, met een windows, want ik wil heel graag een window.

Misschien kan je een beetje sparen op de randappartatuur zodat je dat kan halen?

Voor de rest is hij perfect.

Sorry day ik zo kieskeurig ben.

Alvast heeel erg bedankt.

Martijn1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

6 GB RAM heeft geen verschil en kan niet bij AM3 platform omdat het alleen dual-channel ondersteund. Op dit moment heeft alleen Socket 1366 Triple-Channel en kan je 6GB goed benutten. Niet dat je echt verschil merkt tussen 4GB en 6GB. Het is alleen maar duurder.

Als harde schijf kan je de 1TB versie nemen, dan komt er wel zo'n 25 euro bij.

De brander is prima geschikt voor het branden van de doeleinden die je nu in gedachten hebt, hij is namelijk als beste getest bij HWI (neem aan dat je daar wel bekend bij bent).

En de eisen die je graag bij je behuizing hebt zijn te duur voor het budget wat je nu hebt. De goedkoopste kast die ik heb kunnen vinden is deze of dit model. Maar bij een kast met een window zit bijna 9 van de 10 keer led lichten bij want anders zie je niks. Nu wil je in de avond downloaden, en neem ik aan dat led lichten nog minder fijn zijn dat lawaai. Daarnaast wordt het nog eens 50 euro duurder.

Wat betekent, met die kast en 1TB harde schijf wordt het zo'n 70 tot 80 euro duurder.. Dus besparen op randapparatuur gaat het niet worden.

@Tom: ik had VLX geadviseerd deze te nemen vanwege de 15% korting die je erbij kreeg, waardoor die maar 3 euro duurder werd dan zijn 500 watt versie en goedkoper werd dan de M520. Als die korting vervalt wanneer de TS het systeem gaat bestellen is het inderdaad de beste keuze om de M520 te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ok, dan word hij zo :

http://www.azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[11518]=1&product[70197]=1&product[10922]=1&product[219557]=1&product[230032]=1&product[251265]=1&product[213070]=1&product[224663]=1&product[232977]=1&product[88545]=1&product[7517]=1&product[90497]=1&product[198682]=1

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Je budget voor de randapparatuur was 200 euro.

Zo kun je je af vragen of je de muis en het toetsenbord wel nodig vind, want een monitor komt niet meer in dit budget van 200 euro.

Je kunt het zo doen, dan weet je ook zeker dat het gelijk goed is, maar je kan ook wat goedkoper gaan.

Dit randapparatuur is aangeraden, omdat je eigenlijk beter kunt doorsparen voor een monitor, en die dan in een andere winkel kopen.

Hier even een voorbeeld van een goede monitor, http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGlkapibmJXKaMg/viewproductprices/LG_W2253VPF_W2253VPF/

De LG W2253V-PF kost 150 euro bij 4launch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Kun je alsjeblieft maken hoe het er uit zou zien met die monitor, en wat minder duurdere maar wel goede toetsenbord en muis?

Alvast heeel erg bedankt.

Martijn1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

• Actief:  

Die Trustmuis is niet echt een game-muis. Gewoon die MX518 nemen, voor een tientje bespaar je niet op je muis. De verzendkosten zijn al hoger. De K300 (toetsenbord) is ook niet geweldig, kijk eerder naar de OCZ Alchemy - ook geen topkeuze, maar nog altijd beter geschikt - of de Logitech Wave: goed toetsenbord, maar niet speciaal voor het gamen gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat OCZ toetsenbord wordt op Azerty niet meer aangeboden. Goedkoopste gaming toetsenbord wordt dan de Razer Arctosa Gaming Keyboard of Logitech G11.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

En hoe zou hij dan worden?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

• Actief:  

Ok, ik heb toch voor een 1tb schijf gekozen, zodat ik lekker veel kan downloaden.

Dan wordt het dit :

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[97592]=1&product[217933]=1&product[198682]=1&product[90497]=1&product[7517]=1&product[88545]=1&product[224663]=1&product[213070]=1&product[251265]=1&product[230032]=1&product[11518]=1&product[56453]=1&product[70197]=1

Maar dan mijn vraag, is een koeler niet nodig?

Zoals een scythe mugen 2 ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als je gaat overclocken, is een koeler altijd handig, maar jij hebt aangegeven dat je waarschijnlijk niet gaat overclocken, hierdoor is er geen rekening mee gehouden.

Edit: ik heb je samenstelling iets aangepast:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B217933%5D=1&product%5B198682%5D=1&product%5B90497%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B88545%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B213070%5D=1&product%5B251265%5D=1&product%5B230032%5D=1&product%5B11518%5D=1&product%5B56453%5D=1&product%5B70197%5D=1&product%5B225309%5D=1

Het scheelt 0,54 euro, en ik heb de Western digital tb hd vervangen door een samsung f3 1 tb hd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja heel misschien zou ik hem een beetje omhoog willen doen naar 3.0ghz.

Maar dit zal niet in het voordeel werken van hoelang ik van de pc heb, ik denk dat ik hem dan minder lang kan gebruiken?

En 0,2ghz omhoog zal ook weer niet zoveel verschil maken denk ik?

Of wel?

Is deze pc nu eigenlijk stil?

Zodat ik hem 's nachts kan laten aanstaan voor te downloaden/uploaden?

Alvast heeél erg bedankt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ikzelf ben nog nooit bezig geweest met over clocken, maar als je nog niet zeker bent of je gaat overclocken, kan je altijd voor de zekerheid een scythe mugen 2 erbij doen. Zo weet je zeker dat je kan gaan overclocken als je dat wilt.

Ik denk dat de pc wel stil is, maar dit kan ik je niet met zekerheid zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Met de boxed cooler heb je hoe dan ook flink wat herrie. De kast is ook niet de top van de top, dus wat dat betreft is de huidige samenstelling qua geluid niet optimaal. 200 MHz valt trouwens ook wel met een stock cooler bij te clocken, maar als je ook stilte wilt zou je voor een TX3, OCZ Vanquisher of Mugen 2 (Rev B?) kunnen gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zou hem graag lekker stil willen hebben, als hij lang aanstaat.

Wat zou de samenstelling dan worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

• Actief:  

In dit geval kan je overwegen om je randapparatuur, of in ieder geval de monitor eerst achterwege te laten, en vervolgens door te sparen totdat je de monitor alsnog kan kopen.

Zonder de monitor kom je op zo'n 830 euro uit.

Offtopic:

@Tom,

Zou je even in het onderstaande topic kunnen kijken, ik weet het, hij staat er pas sinds vandaag op, maar ik zou graag binnenkort gaan bestellen, vanwege erg slome pc.

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,34507.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[79017]=1&product[198682]=1&product[90497]=1&product[7517]=1&product[224663]=1&product[213070]=1&product[251265]=1&product[230032]=1&product[11518]=1&product[56453]=1&product[70197]=1&product[225309]=1&product[245679]=1

Zo zou hij dan worden, zonder scherm, ik had altijd een cm 690 willen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

@VXL: ik ga zo even kijken. ;)

Ontopic: De behuizing die ik erin heb gezet is denk ik een betere keuze. Een CM690 + window is eigenlijk een beetje een gemodde kast en ik vind hem persoonlijk veel, maar dan ook veel lelijker dan de Storm Scout. Ik zou daar toch nog even naar kijken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe stel ik een torrentprogramma in zonder technische kennis? Gebruiker1 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en heb een vraagje. Ik wil graag films en series downloaden met een torrentprogramma, maar ik heb echt geen idee hoe ik dat moet instellen. Ik ben niet zo technisch, dus kan iemand me helpen met een eenvoudige uitleg? Dank je wel! Expert90 Hey Gebruiker1! Goeie vraag! Geen zorgen, het is echt niet zo moeilijk als het lijkt. Ik leg het je stap voor stap uit. Kies een torrentprogramma: Een van de populairste is qBittorrent. Het is gratis, makkelijk te gebruiken en heeft geen advertenties. Je kunt het gewoon downloaden van hun officiële website. Installeer het programma: Na het downloaden, open je het bestand om de installatie te beginnen. Je hoeft alleen maar op "Volgende" te klikken en akkoord te gaan met de voorwaarden. Houd het simpel en kies de standaardinstellingen. Zoek naar torrents: Nu je het programma hebt, moet je torrents vinden. Websites zoals ThePirateBay of 1337x zijn goed voor films en series. Zoek gewoon wat je wilt, en kijk naar de ‘leechers’ en ‘seeders’ (hoe meer, hoe beter!). Download de torrent: Zorg ervoor dat je voor een torrent kiest met veel seeders, dat betekent dat het sneller gaat. Klik op de downloadknop of de magnet link en kies ervoor om het te openen met qBittorrent. Start je download: Nadat je de torrent hebt geopend, zie je hem in qBittorrent verschijnen. Het downloaden begint automatisch. Je kunt de voortgang volgen. Zorg voor je veiligheid: Gebruik altijd een VPN als je torrents downloadt, zodat je anoniem blijft. Dit helpt je om je privacy te beschermen. Hopelijk heb je hier iets aan! Laat het me weten als je nog vragen hebt. Succes! Gebruiker2 Dank je Expert90, superduidelijk! Ga gelijk dat programma downloaden. Gebruiker3 Even een vraagje tussendoor, waarom een VPN gebruiken? Is dat echt nodig? Expert90 Hey Gebruiker3, Ja, een VPN is echt belangrijk. Het voorkomt dat je internetprovider kan zien wat je downloadt. Hierdoor blijf je veilig en anoniem. Bovendien kan het je helpen om sneller te downloaden! Zeker doen dus! Gebruiker4 Ik gebruik al tijden uTorrent, maar qBittorrent klinkt goed. Zijn er echt grote verschillen tussen die twee? Expert90 Ja, er zijn wat verschillen! qBittorrent is minder zwaar en heeft geen advertenties, terwijl uTorrent dat wel heeft. Plus, qBittorrent heeft een ingebouwde zoekfunctie voor torrents. Het is dus vaak gebruiksvriendelijker! Gebruiker5 Wellicht een tip voor de beginner: Check altijd de reacties op een torrent. Soms staan er waarschuwingen of dat het bestand niet goed is. Heb dat zelf meegemaakt, haha. Gebruiker6 Goed punt Gebruiker5! Ik kijk ook altijd even de commentaren door. Beter veilig dan sorry! Gebruiker7 Ik had laatst een probleem met de snelheid. Iemand ervaring met instellingen optimaliseren in qBittorrent? Expert90 Yo Gebruiker7! Zeker! Kijk bij instellingen -> Verbinding en zet je poort open. En zorg ervoor dat je UPnP inschakelt, dat helpt met de verbinding. Ook is het handig om torrents te downloaden met veel seeders, dat versnelt het vaak! Gebruiker8 Thanks allemaal! Dit onderwerp heeft me echt geholpen. Ga nu aan de slag met mijn eerste download ! Gebruiker9 Haha, succes Gebruiker8! Laat ons weten hoe het ging. Laten we hopen dat je geen stinktorrent krijgt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Alles over Films, Series, TV en E-books Onderwerp: Wat zijn de leukste kinderfilms die je met je kleintjes kunt kijken? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik heb een zoontje van 5 en ik ben op zoek naar leuke kinderfilms die wij samen kunnen kijken. Iemand tips? Ik wil echt iets wat hij ook echt leuk vindt, niet alleen maar een saaie film voor volwassenen. Thanks! FilmExpert123 Hey SmurfFan88! Geweldig dat je samen met je zoontje films wilt kijken! Hier zijn een paar klassiekers en moderne favorieten die vaak goed in de smaak vallen bij kleintjes: De Leeuwenkoning – Deze film is een echte klassieker! Het verhaal van Simba is spannend, emotioneel en de muziek is fantastisch. Kinderen zijn vaak dol op de kleurrijke dieren en de avonturen die ze beleven. Toy Story – De eerste film over de speelgoedwereld is perfect voor jonge kinderen. Ze zullen zich kunnen identificeren met de speelgoedfiguren en het idee dat hun speelgoed een eigen leven leidt is super leuk! Frozen – Dit is misschien wat moderner, maar wie houdt er niet van Elsa en Anna? De muziek is echt aanstekelijk en de boodschap over liefde en vriendschap is mooi. En ja, je kunt samen lekker meezingen! Mijn Eenvoudige Gids tot een Dinosaurus – Deze animatiefilm is leuk voor kinderen die van dinosaurussen houden! Het vertelt het verhaal van een dino die leert dat vrienden belangrijker zijn dan alles. Zootropolis – Deze film heeft niet alleen geweldige animatie, maar ook een boodschap over diversiteit en vriendschap. De verschillende dieren in de stad zijn super grappig en de actie neemt je mee! Probeer er een paar uit en kijk welke je zoontje leuk vindt! Laat het me weten als je nog meer advies nodig hebt. Veel kijkplezier! BoekBen Leuke tips FilmExpert123! Ik ben zelf ook een grote fan van De Leeuwenkoning! En wat dacht je van een film als Moana? Dat is ook echt een hit bij mijn kids. Ze vinden het leuk dat Moana op avontuur gaat. KinoLover Heey, als je van grappige films houdt, dan moet je Despicable Me echt kijken. Die minions zijn zo leuk en meegaand! Mijn neefjes kunnen er geen genoeg van krijgen. MamaZonderTijd Ik vond Paddington ook heel schattig! Het is leuk en ook een beetje spannend, perfect voor de kleintjes. En het laat ook mooie waarden zien, zoals het helpen van anderen. VliegendePanda Tof dat jullie allemaal zulke leuke films aanhalen! Ik vind het altijd leuk om een thema-avond te organiseren, bijvoorbeeld met een film over dieren en daarna iets te doen dat daarmee te maken heeft, zoals knutselen of een spel spelen. Kletsgieter88 Haha @VliegendePanda, dat klinkt echt leuk! Wij deden dat laatst met een dino-film en hebben dino-figuren geknutseld. De kinderen vonden het geweldig! EbookLezer Ik heb ook gehoord dat Kung Fu Panda super leuk is. Het is niet alleen erg grappig, maar ook inspirerend voor kids! Het verhaal over het volgen van je dromen past perfect. SmurfFan88 Thanks voor alle geweldige tips, iedereen! Ik ga ze zeker uitproberen. En wie weet, misschien organiseren we wel een filmavond met knutselen erbij! FilmExpert123 Klinkt als een plan, SmurfFan88! Have fun en laat ons weten wat jullie ervan vonden! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen DennisRar Hé allemaal! Ik heb een simpele vraag. Hoe kan ik automatisch bestanden uitpakken zonder daar al te veel technische kennis voor te hebben? Ik vind het vaak lastig om al die zip- of rar-bestanden handmatig uit te pakken. Iemand een idee? ExpertJeroen Hey DennisRar! Geen zorgen, het is eigenlijk best makkelijk. Er zijn een aantal programma’s waarmee je bestanden automatisch kunt uitpakken, en ik zal je er een paar voorstellen. WinRAR: Dit is één van de populairste tools en heeft een optie om bestanden automatisch uit te pakken. Je moet het gewoon installeren, en dan kun je instellingen aanpassen zodat het de bestanden uitpakt zodra je ze downloadt. Zoek gewoon naar ‘automatisch uitpakken’ in de instellingen. 7-Zip: Dit is een gratis alternatief. Na de installatie kun je ook hier instellingen aanpassen. Je kunt ervoor kiezen dat 7-Zip altijd een zip of rar bestand uitpakt als je erop dubbelklikt. Superhandig! Automatiseren met script: Nu, als je je een beetje meer wilt verdiepen, kun je met een klein scriptje (in bijvoorbeeld Python) een hele map met bestanden automatisch laten uitpakken. Maar dat is wel wat ingewikkelder. Als je meer uitleg wilt over een van deze opties, laat het me weten! Ik hoop dat dit helpt! Lydia123 Wow, dit is echt handig! Bedankt, ExpertJeroen! Ik had geen idee dat je dat zo kon instellen. Ik ga 7-Zip proberen, dat lijkt me wel iets voor mij. TommyGamer Ik gebruik altijd WinRAR, maar ik wist niet dat je het kon automatiseren. Ga ik vanavond meteen eens kijken. Thanks! AnjaDL Ik heb ook een vraagje! Moet je voor 7-Zip of WinRAR betalen? Want gratis is altijd beter haha. ExpertJeroen Haha, goede vraag, AnjaDL! 7-Zip is helemaal gratis, dus daar hoef je niet voor te betalen. WinRAR komt met een trial, maar na de proefperiode blijft het meestal werken, alleen krijg je elke keer een melding dat je moet betalen. Persoonlijk vind ik 7-Zip ook makkelijker en gebruiksvriendelijker. DennisRar Thanks allemaal voor de tips! Kan iemand me vertellen wat het verschil tussen die twee is? Waarom zou ik voor de een of de ander kiezen? TommyGamer DennisRar, ik denk dat het verschilt per persoon. WinRAR heeft meer opties maar is iets moeilijker te begrijpen. 7-Zip is super eenvoudig en doet wat hij moet doen zonder gedoe. Ik vind dat je gewoon moet uitproberen wat jij fijn vindt. Lydia123 Ik ben stiekem al fan van 7-Zip, maar ik vond WinRAR ook wel mooi. Het ligt denk ik aan de functies die je nodig hebt. AnjaDL Klopt. Ik ga voorlopig voor 7-Zip. Geen gedoe en gratis! ExpertJeroen Wow, tof dat jullie allemaal tips aan elkaar geven! Als iemand meer vragen heeft over instellingen of dergelijke, laat maar weten. Gewoon samen leren, heel leuk! DennisRar Zeker! Bedankt voor de antwoorden! Ga het vanavond allemaal even uitproberen. Jullie zijn de beste! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• joris17 ging een rang omhoog
      Ontdekkingsreiziger
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...