Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Metro 2033 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Jeroen
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hee ik lees serials in de titel maar ik zie ze niet erg jammer, want die heb ik wel nodig... Heeft iemand die alsnog voor mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 58
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

De Razor crack zou er zijn op TPB :D ;D

en SKIDROW ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Serials mogen wij niet posten, maar je mag er wel altijd naar vragen. Eigenlijk heb je tegenwoordig geen serials meer nodig om een game te starten. Sterker nog, een game kun je niet starten met een serial (illegaal dan). Je hebt een crack nodig.

Type Metro 2033 Crack Only-Razor1911 bij Thepiratebay.org. De Razor is uit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.234
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.921
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Serials mogen wij niet posten, maar je mag er wel altijd naar vragen. Eigenlijk heb je tegenwoordig geen serials meer nodig om een game te starten. Sterker nog, een game kun je niet starten met een serial (illegaal dan). Je hebt een crack nodig.

Type Metro 2033 Crack Only-Razor1911 bij Thepiratebay.org. De Razor is uit :)

:proost:

Razor is toch een geweldig team, dat blijkt weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

XBOX 360 Gameplay  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ha, dat level waar in dat hoofd van dat monster gesneden wordt heb ik al gedaan. Ziet er best vet uit :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.261
  • Waardering:   503
  • Prestatiepunten:  466
  • Dagen gewonnen:  10
  • Actief:  

wat betekent: D3D: detected unknown vieocard's vendor, that's unsupported!    ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.041
  • Waardering:   7
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  

Dat je videokaart niet goed genoeg is, welke videokaart heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  12

ik heb hem dus gedownload, maar dit bleek dus een steam install te zijn  :'(

ik zag allemaal .sid files staan, die ik me nog herinnerde van de rzr cod 6 instalatie,

dus ik ging ff naar een torrentje opzoek, en ik was er mooi bij, 6 minuten na de upload had ik een mooie razor installer met de setup.dat, in de install folder geplaatst, en ja, hij ging installen,

eindelijk klaar, nee toch niet. ik moest nog en tien tal aan .dll files downloade en instaleren,

toen nog ff een driver update gedaan wat moest volgens de game, en toen probeerde te starten,

nop : de game crashed zonder enige error code :s

dus nu maar  een gewone install downloade :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik ben gisteren ook een halfuur aan het hannissen geweest met de Razor versie (steam)

Maar het is gelukt. Onder de installatie kan hij vragen naar diversen bestanden. Deze kan je verwijzen naar de inhoud van de iso.

Na de installatie moet je alles uit de crack folder plaatsen in de metro 2033 folder (c:\programfiles\metro2033)

In de metro2033 folder (c:\programfiles\metro2033) bevind zich nog een install folder. Draai alle installaties. Ook onder de folder directx heb je een dxsetup.exe. Ook deze moet je draaien, anders krijg je bij het starten problemen met het missen van DLL's en problemen met de EXE.

Hierna is het genieten geblazen!  :peace:

Ik zit nu in chapter twee, heerlijke game!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  7

hallo jongens,

ik heb ff hulp nodig :-\

ik heb de skidrow versie... en als ik alles heb gedaan en dan probeer het spel te starten gaat die aan en geeft een error, eerst had ik zon .dll file niet, die heb ik op internet gevonden, en nu zecht ie dat ik mijn drivers moet uploade , nou gedaan maar dan zegt die nog steeds het zelfde  :-\ :geheim:

heeft nog iemand dit probleem of kan iemand me helpen ??

mvg, topries

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wat voor videokaart heb je? Heb je ook minstens directx 10 en physics?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, maar hij insatleert ook automatisch da 3d ding van nvidia, miss dat het daar aan ligt ? ik heb het al verwijderd maar lukt nog steeds niet :S, hij start op je ziet alleend dat eerste logo... maar dan valt ie uit

ow ja ik heb een geforce 8800

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik heb ook een 8800 en krijg ook die melding. Maar je moet die direcxtx setup draaien.

In de metro2033 folder (c:\programfiles\metro2033) bevind zich nog een install folder. Draai alle installaties. Ook onder de folder directx heb je een dxsetup.exe. Ook deze moet je draaien, anders krijg je bij het starten problemen met het missen van DLL's en problemen met de EXE.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  12

sorry zelfde error, 2 verschillende instalaties, allebij falen:

System specs,

Core 2 quad ->  zou moete werke..

4 gig ram

GTS 250

win 7

krijg error na dat de eerste intro nog niet eens gefinished is.

iemand enige ideen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Hmm, normaal zou een installatie altijd moet lukken afgezien van je computer specificaties. Pas daarna is de vraag of je ook daadwerkelijk het spel aankan. Of heb je het spel al geïnstalleerd? Als dat zo is, dan ligt het aan je videokaart. De nVidia GTS 250 is niet zo'n krachtige kaart en kan waarschijnlijk niet zulke zware games aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zoiezo drivers updaten en minstens Directx 10 hebben. Deze game draait op een nieuwe engine en dat levert vaker problemen op met niet up-to-date software.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.570
  • Waardering:   784
  • Prestatiepunten:  2.531
  • Dagen gewonnen:  55
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

Meermaal kan men lezen dat ze het ene of het andere niet kunnen draaien of dat de pc bepaalde moeilijkheden heeft om het spel te draaien, als het op de juiste manier geïnstalleerd is.Men twijfelt dan aan de videokaart of zo.Het is eigenlijk een beetje oftopic wat ik nu schrijf,maar ik wil er toch op wijzen dat Metro 2033 bepaalde eisen steld aan de hardware of je zou in de standaart modus moeten gaan spelen.Dan wel zonder al dat moois.Voor diegene die niet juist weten welke eisen het spel steld aan de hardware het volgende:

Minimum System Requirements:

• Dual core CPU (any Core 2 Duo or better will do)

• DirectX 9, Shader Model 3 compliant graphics cards (GeForce 8800, GeForce GT220 and above)

• 1GB RAM

Recommended System Requirements:

• Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU

• DirectX 10 compliant graphics card (GeForce GTX 260 and above)

• 2GB RAM

Optimum System Requirements:

• Core i7 CPU

• NVIDIA DirectX 11 compliant graphics card (GeForce GTX 480 and 470)

• As much RAM as possible (8GB+)

• Fast HDD or SSD

Enabling Nvidia 3D Vision:

Metro 2033 utilizes NVIDIA 3D Vision with compatible cards and hardware. To play in 3D you will require:

• NVIDIA GeForce GTX 275 and above recommended

• A 120Hz (or above) monitor

• NVIDIA 3D Vision kit

• Microsoft Windows Vista or Windows 7

Bron: http://www.pu.nl/headlines/Metro_2033_systeemeisen.aspx?id=4124

De Minimale eisen geven de mogelijkheid om het spel te spelen in standaart modus en zouden de mogelijkheid moeten geven het zelfs te doen met WIN XP

Zelf gebruik ik Intel® Core™ i7 Processor Extreme Edition op het Intel® Desktop Board DP55KG met videokaart GeForce® 9800 GX2 en 4x2 GB intern geheugen (kan ik later nog opkrikken) met WIN 7 Ultimate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Lol een GTX 480 / 470, lijkt wel Crysis in 2008. Maar die 8GB slaat volgens mij echt nergens op, met 4GB en een Core i7 870 icm met een HD 5850 / 5870 / 5970 loopt die meer dan soepel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yesssssssssssssssssssss  :o :o :o

Eindelijk, iedereen die vast zit na het starten  van de exe, en de versie van skidrow heeft, je moet een nieuwe crack downloaden, op googlezoek met metro 2033 crack fix ofzo, ik ben het een beetje vergeten. Daarin is een patch die moet je draaien en de exe moet je in je instalatie map zetten

DAN SPELEN  O0

ik hoop dat ik hiermee iemand heb geholpen, want ik zat echt vast toen ik steeds die error melidng kreeg toen ik de spel starte  :geheim:

ik ga spelen  :zwaai: :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Wat een heerlijke goede game. Ik heb er nu al flink wat tijd in zitten en zit op een gedeelte dat ik buiten tegen de nazi's "vecht".

De sfeer in Metro is zo echt en scary. Jummie! Echt een aanrader!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1

Eindelijk, iedereen die vast zit na het starten  van de exe, en de versie van skidrow heeft, je moet een nieuwe crack downloaden, op googlezoek met metro 2033 crack fix ofzo, ik ben het een beetje vergeten. Daarin is een patch die moet je draaien en de exe moet je in je instalatie map zetten

DAN SPELEN  O0

ik hoop dat ik hiermee iemand heb geholpen, want ik zat echt vast toen ik steeds die error melidng kreeg toen ik de spel starte  :geheim:

Waar kan ik die vinden - ik vind die echt niet op GooGle? - ThnQ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  121
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Ik heb alles geprobeerd maar niks heeft geholpen .De intro kan ik gewoon spelen,maar als ik net klaar ben met het loaden van 'hunter'(de missie na de intro).Dan gaat hij naar het bureaublad en krijg ik een foutmelding:'Metro 2033.exe has stopping worked'.Ik heb alles in de install map geinstalleerd en alles in de crack map gekopierd naar C/programfiles x86/Metro2033.Niks heeft geholpen. :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAN SPELEN  O0

Waar kan ik die vinden - ik vind die echt niet op GooGle? - ThnQ

Nou, ik weet het ook niet meer precies :s :s :s sry hiervoor, best dom.

maar je moet je moet gewoon op ongeveer zoiets zoeken: Metro 2033 SKIDROW+RAZOR update patch+crack Updated

hoop dat het gaat lukken, want na 88 keer mijn drivers te updaten schoot ik ook niks op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Jezus, wat is deze game moeilijk :P Ben nu ook bij die nazi's, ben dat machinegeweer al voorbij maar vervolgens kom ik niet verder. Heb het niveau naar makkelijk moeten zetten om ook maar een stapje dichterbij te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe kan ik mijn Smart TV gemakkelijk met een VPN instellen? Gebruiker: Smartie123 Hey allemaal! Ik heb net een nieuwe Smart TV gekocht en ik heb gehoord dat ik een VPN moet gebruiken om beter toegang te krijgen tot content. Heeft iemand een stap-voor-stap handleiding om mijn Smart TV met een VPN in te stellen? Alvast bedankt! Expert: TechGuru88 Hey Smartie123, goed dat je deze vraag stelt! Een VPN op je Smart TV kan je inderdaad helpen om geo-beperkingen te omzeilen en meer content te bekijken. Hier is een simpele stap-voor-stap gids voor je: Kies een VPN: Zorg ervoor dat je een betrouwbare VPN-provider kiest die compatibel is met Smart TV’s. Populaire opties zijn NordVPN, ExpressVPN en Surfshark. Installeer de VPN: Ga naar de app store op je Smart TV (bijv. Google Play Store of Apple App Store). Zoek naar de app van je gekozen VPN-provider en installeer deze. Meld je aan: Open de VPN-app en log in met je accountgegevens. Als je nog geen account hebt, moet je er een aanmaken op de website van de VPN-provider. Verbind met een server: Zodra je bent ingelogd, kies je een serverlocatie. Dit is bepalend voor welke content je kunt zien. Als je bijvoorbeeld Netflix VS wilt kijken, kies dan een server in de VS. Test je verbinding: Ga naar een streamingdienst en kijk of je toegang hebt tot de content die je wilt. Als het niet werkt, probeer dan een andere serverlocatie. Bonus tip: Als je geen VPN-app op je Smart TV kunt vinden, kun je de VPN ook op je router installeren. Dan hebben al je apparaten in je huis toegang tot de VPN. Dit kan iets gecompliceerder zijn, dus laat het me weten als je hulp nodig hebt! Reacties: Gebruiker: FilmFan123 Super nuttige info, TechGuru88! Heb je toevallig ervaring met ExpressVPN? Ben benieuwd of die werkt met mijn Samsung TV. Expert: TechGuru88 Ja, absoluut! ExpressVPN is een van de beste voor Smart TV’s. Gewoon de stappen volgen en je moet goed gaan. Gebruiker: GamenMetTimo Ik heb het geprobeerd, maar mijn TV zegt dat de app niet kan worden gedownload. Wat nu? Gebruiker: Smartie123 @GamenMetTimo, Dat had ik ook! Ik heb toen de webbrowser op mijn TV gebruikt om in te loggen op de VPN en het werkte. Misschien een optie? Gebruiker: TechieTom Goeie tip, @Smartie123! Maar ik zie hier ook dat mensen hun router willen instellen. Hoe moeilijk is dat echt? Want ik ben niet zo tech-savvy… Expert: TechGuru88 @TechieTom, dat hangt ervan af. Sommige routers hebben een eenvoudige interface, maar als je het nog nooit gedaan hebt, kan het een beetje overweldigend zijn. Maar er zijn veel tutorials online! Je kunt ook je provider vragen voor hulp. Gebruiker: IngeKijkje Heb je ook tips voor gratis VPN’s? Ik weet dat ze niet altijd betrouwbaar zijn, maar ik ben momenteel blut. Gebruiker: FilmFan123 @IngeKijkje, er zijn een paar gratis VPN’s, maar ze hebben vaak limitations zoals een lagere snelheid of minder serverlocaties. Ik zou aanraden om naar goedkopere opties te kijken. Soms heb je al iets voor 3-5 euro per maand! Gebruiker: GamenMetTimo Thanks voor de antwoorden, iedereen! Ik ga het nog eens proberen. Gebruiker: Smartie123 Laat weten hoe het gaat, @GamenMetTimo! Hopelijk krijg je het werkend. Nogmaals bedankt voor de hulp allemaal! Expert: TechGuru88 Jullie zijn welkom! Als je meer vragen hebt, blijf ze vooral stellen. Veel kijkplezier! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom krijg ik een CRC foutmelding en wat kan ik eraan doen? DennisRar: Hey allemaal! Ik krijg steeds een CRC foutmelding als ik een bestand probeer te downloaden. Iemand een idee wat dat is en wat ik ertegen kan doen? Vervelend, want ik wil die bestanden echt graag hebben! TechGuru78: Hee Dennis, CRC (Cyclic Redundancy Check) foutmeldingen zijn eigenlijk een manier waarop je computer controleert of gegevens goed zijn gedownload of overgedragen. Als er een foutmelding verschijnt, betekent het dat er iets mis is gegaan met die gegevens. Dit kan komen door een slechte internetverbinding, beschadigde bestanden of zelfs hardwareproblemen. Hier zijn een paar dingen die je kan proberen: Internetverbinding checken: Zorg dat je verbinding stabiel is. Probeer even opnieuw te verbinden of een andere netwerk te gebruiken. Bestand opnieuw downloaden: Soms gaat het fout bij het downloaden. Gewoon opnieuw proberen kan het oplossen. Controleer je harde schijf: Als je vaak CRC fouten krijgt bij bestanden, kan er iets mis zijn met je harde schijf. Gebruik de tool die bij je systeem hoort om je schijf te controleren op fouten. Antivirus of firewall: Zorg ervoor dat je antivirus of firewall het downloaden niet in de weg zit. Soms kunnen die programma’s per ongeluk bestanden blokkeren. Als je hierna nog steeds problemen hebt, laat het weten! Succes! AnjaDL: Thanks TechGuru78! Goede tips. Ik had ooit hetzelfde probleem en het bleek gewoon de internetverbinding te zijn. Gewoon even modem herstarten hielp. Willem89: Ik heb ook een keer zo’n foutmelding gehad, maar het lag toen aan de USB-stick waar ik het bestand op wilde zetten. Was gewoon kapot! Kijk ook daar eens naar, Dennis. Lisa_V: Volgens mij kan het ook komen door het programma dat je gebruikt om te downloaden. Probeer een andere browser of downloadmanager en kijk of dat helpt. DennisRar: Bedankt voor jullie reacties! Ik ga eerst maar eens m’n internet checken en het bestand opnieuw downloaden. Hopelijk lukt het! MarkT84: Ik heb het ook maar eens opgezocht. Sommige oudere computers hebben gewoon moeite met bepaalde bestandstypen. Misschien even kijken of je systeemupdates kan doen? JorienH: Als je een beschadigd bestand hebt gedownload, kun je ook overwegen om een herstelprogramma te gebruiken. Mijn broer heeft daar goede ervaringen mee gehad. Tessa2000: Soms kun je ook een CRC foutmelding krijgen door virusinfecties. Zorg ervoor dat je een goede scan doet met een antivirusprogramma. Beter veilig dan sorry! DennisRar: Super tips, allemaal! Ik ga het allemaal uitproberen en laat weten wat het geworden is. Dankjewel! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Welke nieuwste e-books zijn echt de moeite waard om te lezen? SmurfFan88: Hey iedereen! Ik ben de laatste tijd echt op zoek naar toffe nieuwe e-books om te lezen. Hebben jullie aanbevelingen? Ik hou van fantasy en een beetje science fiction. Maak het me niet te moeilijk, hè! BoekGuru101: Hoi SmurfFan88! Leuk dat je op zoek bent naar nieuwe e-books. Er zijn de laatste tijd echt wat pareltjes uitgekomen. Als je van fantasy houdt, moet je zeker De Zonen van de Wolf proberen. Het verhaal speelt zich af in een wereld waar magie en mythologie samenkomen, en de personages hebben echt diepgang. Ook de schrijfstijl is zo meeslepend dat je het moeilijk weg kunt leggen! Voor sci-fi raad ik De Laatste Ster aan. Het gaat over een ruimteschip dat op zoek is naar een nieuwe aarde. Het zit vol met spannende wendingen en stelt interessante vragen over de mensheid en technologie. Zeker een aanrader! Een andere optie is De Oversteek, dat een mix van thriller en science fiction is. Je volgt een team dat een mysterieuze gebeurtenis onderzoekt, en geloof me, het houdt je op het puntje van je stoel. Als je meer wilt weten of specifieke vragen hebt, laat het me weten! EbookLezer: Bedankt BoekGuru101! Die titels klinken echt interessant. Ik ben vooral benieuwd naar De Zonen van de Wolf. Heb je toevallig ook iets gehoord over de schrijfstijl? Soms kan dat het hele verhaal maken of breken! BoekGuru101: Ja, zeker! Wat ik echt mooi vind aan De Zonen van de Wolf is dat de auteur zo goed is in het creëren van sfeer. Je voelt echt de emoties van de personages en de wereld om hen heen. Het is niet alleen maar zenden van actie, maar er zijn ook mooie, rustige momenten die je aan het denken zetten. Als je van goed geschreven karakters houdt, dan ga je dit echt waarderen! BoekFanatic: Ik heb De Laatste Ster gelezen en het is echt een rollercoaster! De plotwendingen zijn gewoon WOW. Maar ik vond het soms ook wat ingewikkeld met al die toekomsttechnologie. Ik bedoel, het is niet zo dat ik niet kan volgen, maar je moet echt je aandacht erbij houden. FantasyFreak: @EbookLezer De schrijfstijl in De Zonen van de Wolf is geweldig! Het is alsof je in de wereld zelf bent, en je leert de personages zo goed kennen. Zeker een aanrader als je van die diepgang houdt! Bij BoekFanatic: Klopt, De Laatste Ster had echt een aantal vette plotwendingen! Maar ik vond het ook leuk dat het zo futuristisch was. Ik vind het altijd gaaf om na te denken over wat er nog komt. SophieDeLezer: Ik ben nu helemaal geïntrigeerd! Nog meer aanbevelingen misschien? Ik lees ook graag thrillers met een vleugje supernatural. BoekGuru101: Zeker! Voor een thriller met supernatural elementen is Schaduw in het Duister een aanrader. Het verhaal volgt een rechercheur die een zaak moet oplossen waarbij het lijkt alsof er iets bovennatuurlijks aan de hand is. Het zit vol met suspense! SmurfFan88: Wauw, wat een geweldige tips allemaal! Ik ga zeker een paar van deze boeken bekijken. Dank jullie wel! BoekFanatic: Graag gedaan! En laat ons weten wat je ervan vindt. Altijd leuk om ervaringen te delen! EbookLezer: Ja, dat zou ik ook leuk vinden! Het is altijd tof om te zien hoe anderen reageren op hetzelfde boek. FantasyFreak: En als je eenmaal in de boeken zit, kan je altijd meer vragen stellen! Deze community is geweldig. Happy reading! SmurfFan88: Bedankt, iedereen! Ik kan niet wachten om te beginnen met lezen! Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• banjo heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...