Jump to content
Sign in to follow this  
Guest hanssm

door het torrentbos de xp boom niet kunnen vinden

Recommended Posts

Guest taipau1

Heej er zijn zoveel torrents mbt windows.

Ik vroeg me af welke de meest recente/beste/meeste updates heeft (niet dat ik geen legale serial heb zodat ik dingen niet niet kan downloaden)

Windows xp met de meeste ondersteuningen en minste problemen.

voor mijn lieve 1000ghz pc :)

Guest ImpY

tja ik zou windows xp slipstreamed met SP 2 pakken

ben je gelijk in 1 keer klaar

of was dat niet de vraag is beetje vage vraag snap de bedoeling niet helemaal

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Latest news

• Nu op het forum

• Hallo @Drifter, Bedankt voor je support in deze topic. Ik kan niet anders zeggen dan dat onze meningen niet veel verschillen en ik heb ook mijn conclusie getroffen. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd een positieve bijdrage te leveren bij het zoeken naar een oplossing wanneer iemand ergens een probleem mee had, maar ik kan nu niet anders dan concluderen dat er veel leden op Duken.nl zijn die de fatsoen normen overschrijden door wel vragen te stellen, maar vervolgens niet meer reageren of in het geval van deze topic mijn antwoord wordt bestempeld als volgt; Het keihard roepen, zet je xxxx in de whitelist is per definitie zo ontzettend fout. daarmee zeg je dat antivirus /antimalware gewoon niet deugen. Deze reactie van @Bachus slaat helemaal nergens op en ik heb nu ook besloten zeer terughoudend te gaan worden met het aanbieden van hulp.
    • Beste @Duken, Om maar even op jouw eigen woorden terug te vallen, is mijn opmerking "op een degelijke manier modereren" in mijn gedachte niet per definitie het verwijderen van reacties of een topic, maar ook het eventueel toevoegen van een regeltje met het verzoek de toon/karakter van de geplaatste antwoorden/reacties wat aan te passen. Naar mijn mening heeft @Guardian netjes gereageerd op de vraag waar deze topic mee gestart is; Hoi! Als ik via mijn computer naar Duken ga. Dan krijg ik een melding van Malwarebytes over Riskware. Dit heb ik niet alleen, een maat van mij heeft exact hetzelfde. Dat de daarna geplaatste reacties van @xipher en @Bachus de gegeven reactie van @Guardian volledig de grond in boren valt bij mij helemaal verkeerd. @xipher had zijn vermoedelijke probleem een beetje beter kunnen verwoorden (of direct in een pm aan Duken moeten richten) waaruit eerder had gebleken dat er in dit geval alleen een antwoord van de Beheerder/Duken nodig was om dit probleem op te lossen, omdat die wordt geacht tot in de puntjes te weten wat er allemaal speelt in het script van deze website. Het is mij uit jouw gegeven antwoord duidelijk waar jij staat in je gedachte wanneer en op welke manier het volgens jou gepast is om als Moderator in te grijpen. Daar verschillen wij heel duidelijk van mening.
    • Naar mijn mening gaan we van een Mug geen olifant maken. Een verschil van mening of het lezen van de context binnen een reactie kan gebeuren. Dat is wat hier gebeurt, misschien een wat scherpe reactie? Maar als iemand hier (los van drifter) ook problemen mee heeft, hoor ik het graag. Dan zie ik het verkeerd en zal ik in het vervolg dit soort reacties (laten) verwijderen. Maar wat mag dan nog wel?  Heb je een probleem met een lid? Pm hem/ of mij. Maar ik wil liever geen autoriteit forum gaan creëeren.  Ik zeg niet dat ik alles goed doe, na 15 jaar ben ik ook nog steeds lerend als beheerder van de community. Misschien ben ik te los? Vertel het me maar.  fouten maken mag 👍
  • ThreadStarter: Movies: Recently Created

1917

• Oorlog
    • Drama

April, May en June

• Drama

Star Wars: The Rise of Skywalker

• Actie
    • Avontuur

6 Underground

• Actie
    • Thriller