Spring naar bijdragen

Vraagje afspelen films van PC naar TV


Brunt

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb sinds kort een Media Center op mijn televisie aangesloten zodat ik de films die ik download niet meer hoef te branden.

Ik heb de mediacenter via HDMI aangesloten op mijn TV. Het geluid heb ik aangesloten op mijn Home theather systeem via een mini jack (PC) naar tulp (HT). Ik heb namelijk geen Optisch op de Home theather zitten.

Als ik echter nu een HD film download en afspeel met Media center of Mediaplayer hapert het geluid elke keer!! Mij Home Theather systeem ondersteund DTS! Hoe komt dit of hoe kan ik dit oplossen?

En kan ik iso bestanden alleen maar direct afspelen met Daemon?

Ook geeft de film de ene keer wel een mogelijkheid om ondertiteling aan te kunnen klikken en de andere keer geeft hij dat niet (terwijl het wel zo moeten)!

Alvast bedankt voor de antwoorden.


Post samenvoeging: januari 08, 2010, 11:22:05 am

65 keer gelezen en niemand die een reactie of antwoord heeft? :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Je zult vast wel goed gekeken hebben, maar weet je zeker dat je geen optische aansluiting hebt op je mediaplayer? Ik heb namelijk ook een mediaplayer die HD en DTS ondersteund, maar deze gaf via HDMI alleen normaal geluid weer. DTS geluid werd echter pas weergegeven toen ik het voor elkaar kreeg om een optische kabel aan te sluiten.

Maar... .als je geluid het wel doet, maar hapert, dan zou het misschien zo kunnen zijn dat de kabels er toch nog niet goed in zitten (ergens een los contactje misschien?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Je zult vast wel goed gekeken hebben, maar weet je zeker dat je geen optische aansluiting hebt op je mediaplayer? Ik heb namelijk ook een mediaplayer die HD en DTS ondersteund, maar deze gaf via HDMI alleen normaal geluid weer. DTS geluid werd echter pas weergegeven toen ik het voor elkaar kreeg om een optische kabel aan te sluiten.

Maar... .als je geluid het wel doet, maar hapert, dan zou het misschien zo kunnen zijn dat de kabels er toch nog niet goed in zitten (ergens een los contactje misschien?)

Op mijn media center zit een optische uitgang, echter op mijn Home theater systeem niet.

Tevens kwam ik er achter dat het beeld ook hapert. Waar zou dit aan kunnen liggen? Aan de videokaart of aan het werk geheugen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Als het beeld ook hapert dan ligt het volgens mij aan het werkgeheugen. Je mediacenter kan dan het bestand niet goed weergeven.

Het schijnt als je mediaplayer de scene met de vogels uit Planet Earth aankan (ik weet niet welke episode) dat dan alles weergegeven kan worden. Ik heb dat nog niet geprobeerd, maar ik heb ook af en toe het probleem dat het beeld vertraagd of stilstaat, maar dat het geluid doorloopt.

Ik ga dan 1 stap terug in mijn menu en hervat het afspelen (begin dus weer daar waar ik was gebleven).... En dan werkt het weer even. Niet optimaal, maar voor mij is dat voor sommige films  (bijv. de Bluray versie van Startrek) de enige manier om de films in deze kwaliteit te zien.

Jammer, maar helaas....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...