Spring naar bijdragen

call of duty 2


anoniemaccount4457

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb net Windows 7 geïnstalleerd op mijn pc. en daarna cod2, nu krijg ik een melding bij het opstarten van de multiplayer: CoD2_s.exe werkt niet meer. als ik hem opstart en dan meteen naar bureaublad ga door middel van ALT+TAB wil ie het wel eens doen maar anders gewoon niet. Hij wil ook wellis deze error geven: direct X encountered an unrecoverable error.

mvg

Rowin


Post samenvoeging: januari 12, 2010, 16:10:37 pm

iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 299
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Je kan hier even kijken:

http://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=15610&p_created=1131394737&p_sid=udleOLci&p_accessibility=0&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTQmcF9wcm9kcz0xLDQ0NSZwX2NhdHM9JnBfcHY9Mi40NDUmcF9jdj0mcF9zZWFyY2hfdHlwZT1hbnN3ZXJzLnNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MSZwX3NlYXJjaF90ZXh0PURpcmVjdHg*&p_li=&p_topview=1

En anders kan je volgens mij ook met rechtermuisknop bij mijn computer op de CoD2 cd klikken en dan op iets van directx klikken dat hij het dan update of installeert. maar zoals je ziet weet ik dat niet meer helemaal zeker. Succes ermee. En als je de meldingen die jij hebt bij google intypt + cod2 erachter vind je ook al veel dingen. Ik heb nu geen tijd om die resultaten door te zoeken.

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357

  • Bijdragen:  299
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  348
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hij doet het nogsteeds niet! En dat is zwaar klote graag wat hulp aub  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 299

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...