Spring naar bijdragen

Computer voor produceren


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo Iedereen,

Ik zou graag een pc willen hebben van een budget van rond de 650 euro die gebruikt kan worden voor het produceren van muziek. Ik heb al een geluidskaart in gedachten (M-AUDIO Fast Track Pro ). En ik heb als randapparatuur alleen nog een toetsenbord nodig. Dus ik wil een zo snel mogelijke computer die geschikt is voor produceren. Dus er hoeft niet een goede videokaart in te zitten o.i.d.

- Ik maak gebruik van draadloos internet.

- Hij moet geassembleerd worden. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen


Post samenvoeging: januari 22, 2010, 16:58:16

Ik heb zelf wat geknutseld. Ik heb de game pc van een topic hieronder erin gezet samen met een veel slechtere grafische kaart.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B12228%5D=1&product%5B238965%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B94822%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B192772%5D=1&product%5B226356%5D=1

Is dit wat?

Het liefst zou ik hem 50 euro goedkoper hebben. Aangezien mijn geluidskaart al 155 euro gaat kosten en ik in totaal ongeveer 800,- kwijt wil zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Lastig. Ik heb slechts een beetje ervaring met geluidsopname en studiowerk, dus het enige wat ik kan zeggen is dat de geluidskaart me een prima ding lijkt. Ik kan niet bevestigen of je aan deze hardware goed doet voor een goede werking met... wat eigenlijk? Instrument(en), dj set? In ieder geval volstaat de geselecteerde hardware wel, al zou je wellicht een tweede (of grotere) HDD willen nemen voor ofwel meer opslag ofwel om hem in RAID 1 te zetten om de kans op verlies van data tot praktisch 0% terug te brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

@Tom

Ik wil hem gebruiken voor programma's als cubase and fruity loops. Dus misschien dat het te vergelijken is met photoshop maar dan voor geluid?

Systeem ziet er goed uit, alleen zijn nog wel een paar verbeter punten ->

- De boxed koeler (standaard koeler) maakt vrij weer herrie, het is misschien verstandig om de Cooler Master TX3 aan te schaffen die is namelijk stiller (kost zo'n 15 euro) + benodigde koelpasta

- Is 500GB niet wat weinig voor produceren?

- Toetsenbord is een slechte keuze, Logitech Wave 500 is een betere keuze.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B193775%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B219321%5D=1&product%5B226356%5D=1&product%5B192772%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B94822%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B238965%5D=1&product%5B7517%5D=1

500gb gaat genoeg zijn en anders koop ik er nog een externe harde schijf bij. Misschien een stomme vraag, maar de koelpasta moet je die dan gebruiken voor die exta koeler? Is dit dan een eenmalige actie of je moet dit vaker verversen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Koelpasta hoeft maar één keer, maar elke keer dat de koeler eraf gehaald wordt moet je het even schoonmaken en dan inderdaad nieuwe pasta erop doen. In een tube zou genoeg moeten zitten voor zo'n 3 tot 5 keer. Met de opmerkingen ben ik het eens, al zou ik zelfs een Logitech Wave hebben genomen in plaats van de aangeraden Logitech. Waar heb je dat citaat trouwens vandaan? Het ziet er een beetje HWI'erig uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Van mij ;)

Maar misschien zijn dit nog handige opties?

- Passieve HD 4670

- Gigabyte H55 moederbord / P55 UD3®

- Team Elite DDR3 PC3-8500 4GB

- Corsair CX400

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B197596%5D=1&product%5B213070%5D=1&product%5B100663%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B192772%5D=1&product%5B226356%5D=1&product%5B219321%5D=1&product%5B2144%5D=1&product%5B193775%5D=1

Ik heb de koeler, de videokaart en het werkgeheugen aangepast. Over de moederborden kan ik niet oordelen. Ik heb even gezocht maar kan niet echt (begrijpelijke) vergelijkingen vinden.

Heb ik zo een goed systeem want dan ga ik het vanavond bestellen :).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Zou het zo doen:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B92829%5D=1&product%5B232943%5D=1&product%5B197596%5D=1&product%5B206835%5D=1&product%5B219321%5D=1&product%5B226356%5D=1&product%5B192772%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B100663%5D=1

Genoeg power aan boord om te produceren denk ik.

Vergeet niet bij het bestellen:

Als je een systeem inclusief assemblage bestelt, kun je gebruikmaken van een speciale Duken-actie waarmee je 10 euro bespaart. Die kortingszin luidt: "Actie duken, korting 10 euro." Als je je bestelling plaatst, kun je bij het kopje Opmerkingen wat tekst invullen. Zet de code daar neer. Betaling gaat als normaal, het geld van de actie wordt later teruggeboekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heey,

Wederom bedankt. De pc is in bestelling. Ben weer helemaal blut  :s.

Jullie doen geweldig werk (en een beetje provisie van Azerty zou wel gepast zijn  ;)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

zet het als opmerking. Maar nu je het zegt, ik vind toch wel dat ze wel wat geld mogen. Ze sturen toch zo ongeveer iedereen die hier voor een nieuwe PC komt door naar azerty.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

En ik heb van niemand hier gehoord dat Azerty slecht geleverd heeft. :) Dat is ook waarom we iedereen massaal daarheen sturen. Ze zijn niet altijd het goedkoopst meer, maar de service is prima. Alleen de RMA gevallen kunnen nog wel eens lastig zijn, zeker als je niet 100% zeker bent dat je product kapot is. Maar ja, dat is overal en bij winkels als Zercom zijn ze nog veel lastiger. Maar goed, jullie mogen altijd geld storten op m'n PayPal, dan zorg ik wel dat het in orde komt met JFK. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb mijn pc vandaag binnen gekregen  O0.

Alleen heb ik wel last van een piepend moederbord om de zoveel tijd. Het is 1 lange toon. Iemand die weet wat ik kan doen?

Ik ga deze vraag ook doorsturen naar Azerty.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat lijkt me inderdaad verstandig. Ik weet niet precies wat het is, daarvoor hebben we meer informatie nodig. Moederbordpieps zijn altijd lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Zo te zien is het de koeler. Aangezien hij alleen al in de bios naar de 72 graden gaat en na een tijdje gebruiken op 88 graden stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Whoa, draait de fan wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

LooL

Er zat nogal wat overtollig beschermingsmateriaal in de processorkast waar ik niet van bewust was  :D.

Ik hoop dat er niks beschadigd is zo maar het lijkt er niet op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Processorkast? Die bestaat niet. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...