Spring naar bijdragen

Download snelheid


Gast NewbieComp

Aanbevolen reactie

Gast NewbieComp

Hoi ik ben nieuw hier. Dankzij jullie kan ik eindelijk downloaden, dus erg bedankt :)

Ik heb echter een paar vragen:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn downloadsnelheid groter wordt? De mijne zit nu rondom 25 kb/sec. Dat lijkt me erg traag...

En hoe kan ik seeden tijdens het downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Zorg ervoor dat je firewall je download programma niet blokkeert. Ook is het verstandig om je poorten te openen als je een router hebt.  Als je aan het downloaden bent, ben je een leecher, je bent pas een seeder als je het complete bestand binnen hebt en dan gaat uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Als je sneller wil downloaden kan je inderdaad doen wat Dusszz zegt. Maar je kan ook eens kijken naar het aantal seeders en leechers dat de torrent heeft. Als dit aantal hoog is zal snelheid ook aanzienlijk stijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Als je aan het downloaden bent, ben je een leecher, je bent pas een seeder als je het complete bestand binnen hebt en dan gaat uploaden.

dat ligt eraan waar je mee download, meestal kun je er ook voor kiezen om als seeder te werken als je zelf ook nog bezig bent met downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k
Gast NewbieComp
Zorg ervoor dat je firewall je download programma niet blokkeert. Ook is het verstandig om je poorten te openen als je een router hebt.  Als je aan het downloaden bent, ben je een leecher, je bent pas een seeder als je het complete bestand binnen hebt en dan gaat uploaden.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn firewall mijn download niet blokeert? En hoe kan ik mijn poorten openen? Ik ben nogal een kluns met computers dus.. :P

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

welke client gebruik je?

Meestal kan je het zien aan de 'kleur' van de download, is ie groen, dan zit je goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

http://www.portforward.com/routers.htm

Pak de router die je hebt, kies utorrent als programma. En volg de instructies maar. 8)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...