Spring naar bijdragen

Share rating te laag


Gast aarondeman

Aanbevolen reactie

Gast aarondeman

Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik download via witchtracker.org en daar moet je share rating minimaal 0.5 zijn anders wordt je van de site geweerd.

Mijn share rating ligt met 0.15 veel te laag. Ik heb hem op unlimited gezet en verder de Upload rate kb/s en Max Uploads helemaal opengezet. Toch blijft mijn share rating laag.

Wat moet ik nou doen?

Groeten Aäron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Het kan zijn dat je torrents download waar weinig leechers voor zijn, het gevolg is dat je de torrents niet 1:1 kan seeden waardoor je een laag ratio krijgt, dus het is verstandig altijd even te kijken naar het aantal leechers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

yup en als je een goede heb gevonden lekker laten sharen tot 2:0 ofsow heb ik ook gedaan ik zit nu op ratio van 2,380

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

yup en als je een goede heb gevonden lekker laten sharen tot 2:0 ofsow heb ik ook gedaan ik zit nu op ratio van 2,380

Moet je wel even mee oppassen, op sommige sites mag je een torrent maar tot een ratio van 1,5:1 uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

ja dat is wel zo is bij de site waar ik zit ook maar is geen egte ramp hoor je moet kijken hoeveel mensen em ook downloaden als dat er veel zijn en weinig uploaders dan mag t wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...