Spring naar bijdragen

Mystic Emporium


movado

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Ik heb als demo een half uurtje mystic emporium kunnen spelen (van Games voor iedereen...). Nu lijkt me dit een leuk spel (ik zat er net lekker in), maar de demo hield op. Kopen via Bol.com lijkt niet te kunnen. Nu zag ik een aantal torrents daarvan, maar de ene (via Piratebay) is met allemaal rar bestanden die ik niet kan uitpakken (vorig volume vereist), de andere (gevonden met Bitche, maar ik weet niet op welke website) heeft een uha bestand. Nu heb ik Winuha al gedownload, maar het programma (mysticemporium.exe) geeft steeds aan niet meer te reageren en als er een oplossing is, word ik daarvan op de hoogte gesteld.... :-)  Heeft iemand een goed werkende versie, of kan iemand me aangeven hoe ik dit goed kan uitpakken zodat ik het wel werkend krijg?

Alvast bedankt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

als goed is moet die 1e het gewoon doen. of die uploader heeft niet alles gepost. staan er geen comments bij?

normaal gesproken klik je op de 1e rar file en dan 'bestanden uitpakken' en dan moet het goed gaan'

is dit: http://games.softpedia.com/progDownload/Mystic-Emporium-Download-40568.  ook een trial? of is dit de goede?

achter de . nog even 'html' typen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ga naar btjunkie en zoek naar Gamehouse Games - Mystic Emporium + Adnan Boy 2008

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Degene op softpedia geprobeerd, dat is weer een trial... Maar, degene die op BT junkie genoemd wordt (en dan ben ik daardoor op demonoid gaan kijken), dat is een goede....

Veel dank....!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

is het niet mogelijk dan om de trail te 'upgraden' naar volledige versie dmv een serial of een crack?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  50

Daar heb ik eerlijk gezegd niet op gezocht. Ik heb geklikt op de link om het op de legale wijze te doen en dat is nogal dubbelzinnig. D.w.z. aan de ene kant staat er dat het een eenmalig bedrag is, maar vervolgens staat er ook bij dat het een abonnementsdienst is van €6.99 per maand. Nu had ik dat als eenmalig gedrag niet erg gevonden, maar ik wil gewoon geen abonnementsdienst waar je dan maar weer vanaf moet zien te komen....

Maar... de versie op demonoid doet het prima. Deze sluit zich alleen na ongeveer een uurtje zichzelf af (op mijn computer tenminste, iets met een runtime error), maar als ik dat in de gaten houdt, gaat het prima....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 314

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...