Spring naar bijdragen

Help Adobe Dreamweaver Cs4


yourick

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  93
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo , ik heb een vraag over adobe dreamweaver cs4

Hoe maak ik een Navigatie bar , Zoals je hier op duken bevoorbeeld hebt  Nieuw, Dowloaden , Na Dowload, .... ik heb al namen maar als je dan link toe voegt Worden De letters zoo blauw met een lijntje onder en dat stoort mij :)

heb ook nog een Vraag hoe kan ik nu Bijvoorbeeld een Sponsor logo Als Je er op klikt dat het Naar de site ga van de sponsor , Wand het lukt mij aleen binnen de map :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 93
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

je moet je weergave van je hyperlinks veranderen. standaar word dit blauw met een lijntje. je moet dus gewoon alles uitzetten.

zie het eerste plaatje. je gaat op je link staan. en klikt linksonder op page properties. links in het menu'tje ga je naar links en daar kun je alles aanpassen.

zo werkt het ook met het linken van een image. ga op je afbeelding staan en ga wederom naar page  properties. je krijgt het dan zoals in plaatje 2. dan kun je bij links je link invullen (compleet dus met http://www.....)

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  93
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

je moet je weergave van je hyperlinks veranderen. standaar word dit blauw met een lijntje. je moet dus gewoon alles uitzetten.

zie het eerste plaatje. je gaat op je link staan. en klikt linksonder op page properties. links in het menu'tje ga je naar links en daar kun je alles aanpassen.

zo werkt het ook met het linken van een image. ga op je afbeelding staan en ga wederom naar page  properties. je krijgt het dan zoals in plaatje 2. dan kun je bij links je link invullen (compleet dus met http://www.....)

ok bedankt , Ben jij meschien ook bezig me moto site's ?

Maar Nu kan ik de kleur al veranderen Van de link maar hoe maak ik er nu een Echte knop van zoo als je begrijpt wat ik bedoel ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 93

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

dat was een klein ontwerp waar ik een tijd geleden mee bezig was. is zo'n project geworden wat op de grootte stapel verdwijnt. heb er nu weinig tijd voor.

eens even zien: als jij een echte knop wilt (ipv een doorverwijzing dmv tekst) dan zul je in photoshop een button moeten maken, deze slicen --> save for web

dan kun je deze importeren in dreamweaver en via de proberties linken naar de desbetreffende website. Of begrijpen wij elkaar nu verkeerd?

zelf werk ik eigenlijk nauwelijks met dreamweaver. ik schrijf altijd alles zelf (in notepad ++) dus waar de echte opties in DW cs4 zitten weet ik ook niet echt :P

dan moet je mss eens op een html forum kijken

hopelijk lukt het nu en anders hoor ik het wel weer :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  93
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Alvast bedankt , Voor dat ander zal ik wel eens Goed Google ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 93

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...