Spring naar bijdragen

DVD of Svcd Cam ?


Gast Ken

Aanbevolen reactie

Hey,

Als ik met Bgrabit zoekt naar nieuwe films. Dan zie ik er veel bij staan. Maar ik wil gelijk de film downloaden en niet eerst een vcd of een film uit de bios. Bij die nieuwsgroepen zie je heel veel staan vcd of svcd of cam, maar dat is toch geen kwaliteit? Ik zie nergens duidelijk bij staan dvd. of dat er ook nog een nl subs bij zitten. Weet iemand mischien waar ik beter op moet letten om gelijk hele dvds te downen en het liefst met nl subs erbij ?

Greetz

Ken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast AfgStyle

Ik weet niet hoe het werkt met grabit want k werk daarnie mee.

Maar ik download meestal mijn films met bittorrent. En dan naar een site gaan waar je je moet registreren. Daar zijn ze meestal al met nl subs!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ja oke daar heb je gelijk in. Maar de meeste torrent sites zitten dan al vol weet je. En ook daar moet je weer opletten of je geen avi download. Bittorent heeft altijd goed gewerkt bij mij, maar ik probeer het nu via nieuwsgroepen en dat gaat dus veel sneller vandaar dat ik het zo even wil proberen. Opzich dat ik geen Nl subs heb is geen probleem dat voeg je later er wel bij. maar ik wil wel gelijk een goede kant en klare dvd downen.

Ken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Als je lid word van FTD kan je dit soort info dus erbij vinden. FTD is een gezelschap wat kijkt welke dingen er gepost worden en dit dan in "ftd" zetten. Zodat je weet wat het allemaal is.

FTD kan je hier vinden: http://www.duken.nl/content/view/22/4/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Oke dank je wel, dat is me idd gelukt met FTD. Alleen moet je nu weer kijken of het een NTCS of Pal weet je, voor europese eisen. maar bedankt hier kom ik veel verder mee !

Ken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Oke dank je wel, dat is me idd gelukt met FTD. Alleen moet je nu weer kijken of het een NTCS of Pal weet je, voor europese eisen. maar bedankt hier kom ik veel verder mee !

Ken

Mooi! Veel plezier ermee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  4.321
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  41

Wat is DiVX ?

In het kort

Het bijzondere van Divx is dat het een hoog kwaliteit beeld combineert met een lage bestandsgrootte. Het maakt het daardoor mogelijk dat een complete DVD film, welke al gauw 4 GB is, slechts 700 MB wordt. Het voordeel hiervan is, dat je daardoor een DVD kan kopiëren naar CD, zonder dat de beeldkwaliteit ernstig verloren gaat.

Ik dus meestal  voor DivX/ Xvid bestanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 4,3k

nadeel is wel dat niet alle dvd spelers ze ondersteunen.

en ach ja, of je nou een cd moet kopen of dvd het is allebei goedkoper als de orginele  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...