Spring naar bijdragen

Probleem met windows: alles opent zich in een nieuw venster.


Zombymario

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb net IE 8 geinstaleerd en hij vroeg of ik nieuwe windows updates wou instaleren. Dat heb ik gedaan en dat ging goed. Alleen na de update opent windows alles wat ik aanklik in een nieuw venster. Bijvoorbeeld: Ik ga naar mijn computer, dan klik ik op schijf C en dan opent hij schijf C in een nieuw venster. En dan ga ik bijvoorbeeld van schijf C naar Program Files en dan opent hij Program Files weer in een nieuw venster. Maar wat ik wil is dat als ik bijvoorbeeld van schijf C naar Program Files ga dat die gewoon in hetzelfde venster blijft en Program Files niet in een nieuw venster opent.

Raar, als ik in mapoties (ik heb vista) aanklik dat ik de mappen in hetzelfde venster wil openen, opent hij nog steeds de mappen in een apart venster  (als ik er op dubbelklik). Maar het raare is dat als ik het rechtermuisknop en dan verkennen klik dat die de mappen wel in hetzelfde venster opent.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  658
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Heb ik ook wel eens, bij mij werkt t als ik mn pc opnieuw opstart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 658

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...