Spring naar bijdragen

DukeN ToTo WK Voetbal 2010 Zuid Afrika


Bart'

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-07-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Zoals de titel al zegt, een toto wedstrijd voor de uitslagen van de wedstrijden van het Nederlands elftal.

Wil je mee doen? Post dan hieronder de door jou voorspelde uitslag van de eerst volgende wedstrijd, er is dus per wedstrijd van Oranje een nieuwe ronde.

Spelregels en uitleg:

Voorbeeld: Er wordt een wedstrijd gespeeld tussen land DukeN en land BREIN. Jij voorspelt bijvoorbeeld dat land DukeN met 2 tegen 0 wint. Degene die er het dichst bij zit wint. Degene die na alle wedstrijden de meeste rondes heeft gewonnen krijgt een eretitel: DukeN ToTo 2010!

De wedstrijden waarop gegokt kan worden zijn: (alleen nog maar je voorspelling posten voor de eerstvolgende wedstrijd!!!)

- Nederland - Denemarken          14 juni 13:30

- Nederland - Japan.                  19 juni 13:30

- Kameroen - Nederland              24 juni 20:30

Eventueel:

- Achtste finale

- Kwart finale

- Halve finale

- Finale

Eventuele fraude door het editten van Posts nadat de uitslag bekend is leidt tot diskwalificatie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 20
  • 3,2k
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Nederland 2-1 Denemarken

=> Mijn voorspelling :P Duurt wel nog ff tot we het écht weten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

Normaal wordt er bij elk WK een pool opgezet door duken die online komt te staan, dat werkt iets makkelijker en minder fraude gevoelig :)

Kunnen dus beter even wachten tot de pool opgezet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Denk dat het slim is om dit topic voorlopig nog op slot te doen, onder andere omdat het nog ver weg is en omdat duken zelf altijd een zeer handig scriptje/programma'tje hier voor heeft waar dan ook weer een leuke prijs aan verbonden is mbt het WK.

Wat impy zegt haha :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

:D was alleen vergeten om het op :slot: te gooien.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.938
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Jep, ik probeer weer een WK pool op te zetten met prijs. Het jammere is dat de "oude" tools niet mee gratis zijn... maar daar vinden we wel wat op ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    The_Achouffe

    Geplaatst

    hoi Marcel, misschien is die site waar je de nzb's zoekt niet meer goed, dat had ik destijds ook met nzbserver.com  via https://www.clubnzb.com/ lukte het toen wel, misschien is dat voor jou ook de oplossing.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @Marcel1962, ik heb deze nieuw gestelde vraag met je 1e vraag samengevoegt, want het heeft geen nut om in 2 vragen te proberen dezelfde oplossing te vinden voor jouw probleem.  Het is duidelijk dat je een beginner bent en gebruik maakt van Spotlite, maar je hebt je duidelijk niet goed ingelezen in het hele NZB downloadproces. Onder deze link staat de volledige handleiding van Spotlite (aan de onderzijde van de pagina staat ; Naar het volgende hoofdstuk >) Lees dat nu eerst eens goed door, of maak gebruik van mijn eerder gegeven tips om een programma als SABnzbd of NZBget te installeren op de PC en je NZB downloads te zoeken en aan te klikken op de Webversie (Indexers) van Spotnet of probeer een account te krijgen op een Nederlandse NZB Community als ze de registratie open gooien.

    Monkie

    Geplaatst

    Mooie analyse. $10 per maand (ik gebruik het professional plan) is natuurlijk een flinke prijs, maar dat is het me tot nu zeker waard.  Als dit echt een blijvertje wordt, dan stap ik over op een jaarlijkse betaling. Scheelt weer 10%. We zouden het natuurlijk ook wat breder kunnen trekken dan alleen zoekmachines. Zelf ben ik al een tijdje aan het kijken naar (open-source) privacy-vriendelijke alternatieven. Het begon een paar jaar geleden met e-mail. Outlook > Protonmail Youtube > Piped video (overstap mede door blokkeren van adblockers door Youtube) Safari > Orion browser (macOS, iPadOS & iOS)- Gebasseerd op Safari (WebKit). Zero telemetry. 1st party ads/trackers & 3rd party ads/trackers worden standaard geblokkeerd. Maps (Google / Apple) -  OpenStreetMap & Organic Maps (iOS).
  • Recente prestatie

    • NOFate heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...