Spring naar bijdragen

game instaleren


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

goedemiddig allemaal.

ik ben een beetje nieuw in de wereld van spellen downloaden en instaleren/branden

zojuist heb ik fallout 3 gedownload en nou heb ik 2 bestanden die ik moet branden bij het type staat dat het image bestanden zijn, en als ik bij eigenschappen kijk .iso

nou heb ik geprobeerd om de .iso te branden. 1tje kan ik wel branden die is 2.2gb, maar de andere is 5,5gb. met dvd's van 4.7gb

iemand enige tips of een uitleg waarin staat hoe ik die iso bestanden wel goed op een dvdtje krijg of goed kan instaleren?

alvast bedankt voor alle hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24
  • Reacties 48
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Welkom in de wereld van Downloaden etc.

Het is niet handig om ze eerst helemaal te branden en dan installeren, want wij zijn pc nerds, dus lui.

Zoals je waarschijnlijk als wist is een iso een soort dvdtje, maar dan op je pc. Nu heb je dus als die iso op je pc staan, maar je pc moet hem nog herkennen als een dvd.

Je kunt beter die iso's mounten, dat houdt in: maken zodat je pc die iso ziet als een dvd, zonder te branden.

Bij het mounten maakt een programmatje een virtuele dvdschijf aan, en stop je softwarematig die iso in die virtuele dvdschijf.

Dan kun je doen met VirtualCloneDrive.

Download / Installeer dat programmatje, en dan krijg je een extra dvd schijf op je pc.

Als je dan dubbel klikt op die iso, wordt de iso gemount op je pc, en ziet jou pc: Hee een dvdtje.

Dan kun die gemakkelijk installeren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

dat is een hele duidelijk uitleg dank je wel alleen nog 1 vraagje.

zoals je zei krijg ik een nieuwe schijf bij op me computer. als ik dan het iso bestandje mount komt die dan ook in die nieuwe schijf te staan of blijft die wel gewoon het dezelfde plaats staan.

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Die blijf op de plek staan waar die nu staat. In je mapje Downloads ofzo.

Eigenlijk maakt hij dus een soort van snelkoppeling naar die virtuele schijf.

Als je programmaatje geïnstalleerd hebt, krijgt die ISO een icoontje van VirtualCloneDrive. Dubbel klik, en installeren maar..

Als die tijdens installatie opgegeven moment vraagt van: plaats dvd 2, dan rechtermuisknop op je virtuele dvdschijf, klik je op UNmount. En daarna mount je dvd 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

snel en goed geholpen mijn dank is groot.

ik ga het gelijk proberen mocht het niet lukken om de 1 of andere reden hoor je het zo :)


Post samenvoeging: maart 04, 2010, 10:45:28

en daar is de 1ste instalatie vraag al (sorry weet NOG niet zo heel veel ervan af :P)

de files .ccd, .dvd, .iso staan aangevinkt

is het makkelijk of verstandig als ik de files .img, .udf, .bin ook aanvink?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Mwha, kan wel. Die extensies komen iets minder voor, maar voor jou op dit moment niet belangrijk.

Je kunt ze wel aanvinken voor het geval je de volgende x een .img bestand hebt :P

Het is niet makkelijk, ook niet verstandig, hooguit handig voor de toekomst:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

volgende probleem

het stuk van 5.5 GB is geinstaleerd mar daarna kan ik niks met het bestand van 2.5gb

het spel start wel op maar zodra ik op play klik sluit het af en krijg ik van windows het venster: programma werkt niet meer

kan het zijn dat ik een verkeerde heb gedownload of denk je dat er iets anders is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Dus je hebt tijdens de installatie die 2.5 gig ISO helemaal niet nodig gehad? Vroeg die nergens om?

Hoe heb je hem gedownload? Wil je even jou torrent, of nzb posten? Welke het is zeg maar.

En wat is je besturingssysteem?

Heb je al een crack geplaatst? Anders werkt ie sowieso niet..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dus je hebt tijdens de installatie die 2.5 gig ISO helemaal niet nodig gehad? Vroeg die nergens om?

Hoe heb je hem gedownload? Wil je even jou torrent, of nzb posten? Welke het is zeg maar.

En wat is je besturingssysteem?

Heb je al een crack geplaatst? Anders werkt ie sowieso niet..

de iso van 2.5 gig heb ik inderdaad niet nodig gehad en tijdens de instalatie is er nergens om gevraagd na de 5.5 gig kan ik de 2.5 gig ook niet openen. ik heb de nzb gedownload met grabit die extract en repairt bij mij automatisch. de nzb file zelf komt van twilightnzb.com/forums

ik werk met windows 7 ultimate maar dat is een soort beta.

crack zat er niet bij. moet ik die handmatig nog downloaden zo ja heb je misschien een site ervoor?

en weet je eventueel ook een goede site voor spellen te downloade met grabit. nzb formaat dus.

thnx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Als je de iso dvd opent in deze computer, staat er bijna altijd een mapje met CRACK of iets anders.

Dat je die 2.5 gig niet hebt nodig gehad is vreemd.

Crack kun je meestal downloaden vanaf www.gamecopyworld.com en anders moet het hier vandaan wel lukken: https://www.binsearch.info/?q=crack+fallout+3&max=25&adv_age=600&server=&min=0

Ik download ook met nieuwsgroepen en doe dat altijd vanaf binsearch.info

Eerder ook veel van bintube.nl maar daar heb je sinds kort een account voor nodig, en die heb ik nog niet aangemaakt. Binsearch is completer, heeft meer resultaten, maar erg onoverzichtelijk. Bintube is mooier en duidelijker.

Grabit is ook een lelijk programma. Zelf gebruik ik Alt.binz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

met de dvd openen in deze computer bedoel je toch hopelijk wel in die nieuwe dvd schijf :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

jup  :D

Je virtuele schijf openen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik ga het even helemaal van voor af aan doen dus ben bezig met een nieuwe nzb binnen halen. ik zag er 1 staan waar de uitbreidingen automatisch bij mee geinstaleerd worden

dus je hoort over een klein uurtje weer van me

dank je alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Kun je even een link geven naar welke NZB je nu aan het downloaden bent..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Dit lijkt me idd een goede.

Maruh 8 gig in een uurtje :o? Vlotte verbinding zeg ik O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja een uur en 7 minuten zoiets stond er :P

ik zit gemiddeld rond de 2000 kb/seconde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Ik moet het doen met 800 KB/sec  >:(

Had eerst 400, maar kon me moeder overtuigen om 8Mb te nemen, zodat ze noooooooiit meer last had van hapert beeld op uitzendinggemist:P

Achteraf bleek de magnetron het internet signaal volledig plat te leggen, waardoor sneller internet ook geen nut heeft dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

oke en ik vind het bij mij al lang duren :(

maar wij zitten ook nog is met 3 pc op internet en op de andere 2 pc staat ook dag en nacht internet aan


Post samenvoeging: maart 04, 2010, 12:38:37

maar als ik zometeen verder kan met instaleren moet ik dan de crack apart instaleren of doet die dat automatisch als die erbij zit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Nope,

En spel heeft altijd een Toepassing (.exe) die het spel opent. Die werkt nu niet meer, omdat je een gedownloade versie hebt. 

Een Crack kun je niet installeren en gaat ook niet automatisch. Een crack is gewoon 1 .exe bestand (Toepassing) die het zelfde doet als de originele .exe Toepassing, maar een Crack zorgt ervoor dat je geen originele dvd nodig hebt, en die Crack moet je plaatsen in het mapje van, in jou geval Fallout 3.

Deze computer, C schijf, Program files, Fallout 3 en daar de Crack plakken.

Dan verwijder je de snelkoppeling naar de Originele .exe Toepassing van Fallout, die op je bureaublad staat, en maak je een snelkoppeling naar die Crack.

Ietsje duidelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nope,

En spel heeft altijd een Toepassing (.exe) die het spel opent. Die werkt nu niet meer, omdat je een gedownloade versie hebt. 

Een Crack kun je niet installeren en gaat ook niet automatisch. Een crack is gewoon 1 .exe bestand (Toepassing) die het zelfde doet als de originele .exe Toepassing, maar een Crack zorgt ervoor dat je geen originele dvd nodig hebt, en die Crack moet je plaatsen in het mapje van, in jou geval Fallout 3.

Deze computer, C schijf, Program files, Fallout 3 en daar de Crack plakken.

Dan verwijder je de snelkoppeling naar de Originele .exe Toepassing van Fallout, die op je bureaublad staat, en maak je een snelkoppeling naar die Crack.

Ietsje duidelijk?

slik nee :P

oke ik begrijp dat de crack het .exe bestandje is, maar die moet toch gewoon in de map waar ik het spel instaleer dus in dit geval die virtuele schijf.. of anders in de map van het downloaden..

ik instaleer nooit een spel op de c schijf :P altijd op de d schijf


Post samenvoeging: maart 04, 2010, 12:59:41

maar nadat ik even snel heb gespiekt snap ik het al want als je het met die virtuele driver opent dan installeerd hij hem daar automatisch :D

we kome der wel :P


Post samenvoeging: maart 04, 2010, 13:20:33

zo hij is met repair and extract bezig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Jij installeert het spel, en die komt dan bij jou op de D schijf te staan ergens bij program files, Fallout 3, of hoe het ook heet bij jou.

In dat mapje van Fallout, plaats je de Crack.

Dubbelklik dan op de Crack en het spel zal moeten starten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

oke ik ga hem nu instaleren en kijken of er een crack bij zit als die erbij zit kan die dan ook in het .iso bestand zitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Die Crack zit in de ISO, en die CRACK kopieer je NA de installatie naar het mapje van Fallout op je D schijf..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  24
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hij is geinstaleerd nu nog die stomme crack zoeke


Post samenvoeging: maart 04, 2010, 13:48:27

ik zie hem niet staan enige tips waar je een crack aan kunt herkennen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 24

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast shehrozpc

    Gast shehrozpc

    Geplaatst

    <a href="https://shehrozpc.com/anydesk-crack-key-2022"> AnyDesk Crack + License Key</a>
    Gast https://cracksloo.com/

    Gast https://cracksloo.com/

    Geplaatst

    Cracksloo.com, established in 2018, is a global hub for tech enthusiasts seeking access to premium software solutions without the financial constraints. With a worldwide presence, Cracksloo.com offers a vast selection of cracked software across diverse categories, catering to the needs of individuals and businesses alike. By providing free access to cracked versions of popular software titles, the company aims to democratize technology, empowering users to harness the power of industry-standard tools without the burden of expensive licenses. Committed to user satisfaction and safety, Cracksloo.com ensures that all cracked software available on its platform undergoes rigorous quality checks to guarantee reliability and integrity. With its intuitive interface and extensive catalog, Cracksloo.com continues to redefine accessibility in the digital landscape, enabling users worldwide to unlock their full potential with cost-effective software solutions.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @Marcel1962, ik heb deze nieuw gestelde vraag met je 1e vraag samengevoegt, want het heeft geen nut om in 2 vragen te proberen dezelfde oplossing te vinden voor jouw probleem.  Het is duidelijk dat je een beginner bent en gebruik maakt van Spotlite, maar je hebt je duidelijk niet goed ingelezen in het hele NZB downloadproces. Onder deze link staat de volledige handleiding van Spotlite (aan de onderzijde van de pagina staat ; Naar het volgende hoofdstuk >) Lees dat nu eerst eens goed door, of maak gebruik van mijn eerder gegeven tips om een programma als SABnzbd of NZBget te installeren op de PC en je NZB downloads te zoeken en aan te klikken op de Webversie (Indexers) van Spotnet of probeer een account te krijgen op een Nederlandse NZB Community als ze de registratie open gooien.
  • Recente prestatie

    • Tierra heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...