Spring naar bijdragen

ftd probleementie


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

goedendag,

ik heb gister op mijn pc en laptop een nieuwe w7 geinstalleerd. nu heb ik ftd dus opnieuw gedownload alleen ik heb een probleem. als ik op update klik krijg ik maar een beperkt aantal spots. ik heb de retentie gewoon op 354 dagen gezet maar ik krijg maar voor 14 dagen. op mijn laptop had ik een filter aangemaakt die ik nu opnieuw heb aangemaakt alleen geeft die nu ook maar heel weinig spots aan hij gaat niet eens verder dan 2-4-10 dus ik snap het allemaal ff niet meer. ik heb het al opnieuw geinstalleerd maar weer het zelfde probleem.

hoop dat iemand mij kan helpen

groet

mrchrisftw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wanneer je database van ftd helemaal leeg is kun je maar tot 14 dagen spots ophalen. Je kunt wel een ftd database downloaden van 365 dagen downloaden, of updaten met "spotnet", die haalt de spots niet van de ftd servers, maar van je USP zelf: FTD#: 1251585

EDIT: verkeerde url :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Bij configuratie kan je het aantal Spots die je uit de Database ziet verschuiven naar 2000 of 2500 dacht ik ;)

had ik ook al geprobeerd maar toch bedankt ;) ik ga dat ander wel ff proberen van tereZz


Post samenvoeging: april 18, 2010, 16:18:57

thx het is gelukt kan een slotje op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...