Spring naar bijdragen

Laptop gecrasht


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  948
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo allemaal ;)

Vanochtend is mijn laptop gecrasht, ik was gewoon een spelletje aan het spelen, zoals gewoonlijk, en ineens 'bevriest' het scherm voor 2 minuten, en daarna valt mijn laptop uit.

Ik start hem opnieuw op, en ik zie allemaal streepjes op m'n scherm en er staat dat ik 2 dingen kan doen met het opstarten, OF een herstel doen OF gewoon starten.

Ik heb allebei meerdere malen geprobeerd, en na een aantal keren startte hij op, maar wel met 6 schermpjes. Het was vanmiddag erg warm, en mijn laptop was ook erg heet, misschien is ie over verhit? Ik heb de onderkant er uit gehaald en even laten afkoelen en met de stofzuiger over de ventilator gegaan om het stof weg te halen.

Dit heeft niet gewerkt, nog steeds krijg ik hetzelfde te zien.

Systeemherstel is niet meer mogelijk, want er zijn geen herstelpunten meer, het lijkt erop dat m'n hele systeem gerestored is maar nog steeds vernakt.

Foto van het 'probleempje':

http://i465.photobucket.com/albums/rr15/Bounco/IMG_0977.jpg

Ik heb geen idee wat ik moet doen, en ik heb geen idee of ik dit hier goed heb geplaatst, maar ik wil iemand zijn/haar mening horen over dit probleem.

Alvast bedankt,

Luc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 948
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Zou heel goed een videokaart probleem kunnen zijn..

Ik had een 8800GT en zodra ik een game speelde, dan liep de pc ook vast, en kreeg ik soortgelijke strepen op me scherm :( Ik kon toen helemaal niets aanklikken, of ctrl, alt, delete, hij reageerde nergens op.

Heb nu andere videokaart, en geen problemen meer. O0

I'm just telling my story.

Zou daar dus aan "kunnen" liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

  • Bijdragen:  948
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Maar ik gebruik dezelfde laptop al een tijdje en heb nog nooit eerder problemen gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 948
Gast angel_creek

Dat moet wel de Videokaart zijn denk. Had ik vroeger altijd als mijn PC een game op een moment niet meer aankon ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Maar ik gebruik dezelfde laptop al een tijdje en heb nog nooit eerder problemen gehad?

is het een nieuwer spel of een spel wat je bijv al een halfjaar zonder problemen hebt kunnen spelen?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...