Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Test Drive Unlimited 2- Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Het is me nu uiteindelijk wel gelukt om te downloaden, maar vind de game echt bagger..

Handling was echt zeer kut, controls werkten niet fijn en k vond de graphics ook niet echt top.. Toch jammer, want ik denk dat dit concept wel potentieel heeft..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 162
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

probleem verholpen zeg je dan ::)

Maar mooi datr nu werkt.

Heb je echt alles al op zn laag gezet?

Ik kan m gelukkig wel op zn hoogst draaien :) 3d is ook gelukt. Maar heeft iemand al lvl 10 bereikt en de car dealers gecheckt? Ik weet niet of t een bug is ofzo, maar t zijn precies dezelfde car dealers ook de prijzen zijn t zelfde.

En de handling is soms echt kut, ik kan nog steeds mn licensie niet halen. 1 keer iets te veel gas geven en je staat scheef dit kost je veel tijd. En dan haal je het nooit meer.  :( Verder wel een heel vet spel ;D Iemand al iets gehoord over DLC?

Oplossing gevonden moest dat zijn :P maar alles staat op zn laagst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Actief:  

Hij blijft hangen bij het laden van de game?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Je pc kan de game wel aan?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  10
  • Leeftijd:  31

probleem verholpen zeg je dan ::)

Maar mooi datr nu werkt.

Heb je echt alles al op zn laag gezet?

Ik kan m gelukkig wel op zn hoogst draaien :) 3d is ook gelukt. Maar heeft iemand al lvl 10 bereikt en de car dealers gecheckt? Ik weet niet of t een bug is ofzo, maar t zijn precies dezelfde car dealers ook de prijzen zijn t zelfde.

En de handling is soms echt kut, ik kan nog steeds mn licensie niet halen. 1 keer iets te veel gas geven en je staat scheef dit kost je veel tijd. En dan haal je het nooit meer.  :( Verder wel een heel vet spel ;D Iemand al iets gehoord over DLC?

Ben nu ook op Hawaii en de dealers zijn inderdaad het zelfde. En dat probleem met de licenties klinkt me bekend in de oren. Dat was met de A5/A4 licenties... De Aston Martin heeft veel te veel power. Heb hem uiteindelijk gehaald door manueel te gaan schakelen en steeds maar een versnelling hoger dan nodig te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  30

Kan iemand een die ongeveer bij de a7/a6 races is een savegame posten?

Heb per ongeluk mijne verwijdert :'(

Verder top game!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ga ik proberen als ik thuis ben, thnx Gunnie!  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  8

Hij blijft hangen bij het laden van de game?

Niet echt hangen, Als je het spel speelt, en je stuurt bijvoorbeeld naar links dan duurt dat even voor dat dat gebeurd. hij hapert verder niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, sommige licenses zijn echt moeilijk om te halen vanaf 16.00 bezig geweest om c3 te halen. En daarna b3 license. Nu ongeveer 5 minuten mee klaar.

Morgen maar weer verder spelen.

@Freddytje is het nog gelukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nee helaas niet. Echt moeilijk :( hij blijft soms overdwars schieten. En dan haal je t al niet meer. Audi s5 rijd iig zeer fijn :)

Ik heb nog nooit ander weer gehad. Dus geen regen enzo, iemand wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Actief:  

Je pc kan de game wel aan?

Ja zeker, maar hij laadde uiteindelijk gewoon ;D

Heb nu in totaal 2uurtjes gereden nog niet veel

Game bevalt me wel tot nu toe:D

Vind wel de andere auto's op de wegen er slecht uit zien, net alsof ik een PS1 game speel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Klopt. T is ook een klein development team met een klein budget. Dus niet zoals gt5 enzo.

Ik heb die licentie nog steeds niet gehaald :( morgen weer proberen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. T is ook een klein development team met een klein budget. Dus niet zoals gt5 enzo.

Ik heb die licentie nog steeds niet gehaald :( morgen weer proberen..

Zo vandaag maar B en C events spelen en een beetje rond touren want heb nu meer zitten racen dan ik rond heb gereden. En daardoor ook nog niet veel dingen heb ontdekt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• DennisRar Hallo allemaal! Ik heb een best wel simpel probleem. Ik heb een bestand gedownload, maar als ik het probeer te openen, krijg ik telkens een foutmelding. Het lijkt wel alsof het bestand beschadigd is ofzo? Kan iemand me helpen? Wat moet ik doen om het te openen? Alvast bedankt! TechieTom Hey DennisRar! Dit soort dingen zijn vaak super frustrerend, maar geen zorgen, ik kan je helpen. Hier zijn een paar dingen die je kunt checken: Bestandstype: Kijk even naar de extensie van het bestand (dat is het stukje achter de punt, zoals .pdf of .mp3). Zorg ervoor dat je de juiste software hebt om dat bestand te openen. Soms probeer je een bestand te openen met het verkeerde programma. Download opnieuw: Soms gaat er iets mis tijdens het downloaden. Probeer het bestand opnieuw te downloaden. Dit kan de problemen vaak oplossen. Antivirusprogramma: Werkt je antivirus programma misschien te streng? Soms kan dat programma per ongeluk normale bestanden blokkeren. Kijk even in je antivirus instellingen of het zoiets mogelijk heeft gedaan. Bestand beschadigd: Als het bestand beschadigd is, kan je het vaak niet meer openen. Probeer een andere bron om het bestand te downloaden, of vraag de persoon waarmee je het bestand hebt gedeeld om het opnieuw te sturen. Update software: Zorg dat je software up-to-date is. Als je bijvoorbeeld een oudere versie van een app gebruikt, kan het zijn dat hij het bestand niet herkent. Hopelijk lukt het zo! Laat je even weten of het werkt? Miriam73 Dank voor de tips, TechieTom! Een andere reden kan ook zijn dat het bestandstype niet goed is. Soms kan iemand per ongeluk het verkeerde bestandstype opslaan. Dus het zou goed zijn om daar ook even naar te kijken! MikeTech Ik had een vergelijkbaar probleem. Ik kon een filmpje niet openen en het bleek dat mijn videospeler niet het juiste formaat ondersteunde. Heb je het bestand al eens in een andere app geprobeerd? VLC Media Player werkt vaak wonderen voor video’s! DennisRar Thanks voor de reacties! Ik heb het bestand opnieuw gedownload, maar krijg nog steeds een foutmelding. Het is een .zip bestand. Misschien dat ik het met een andere unzip-programma moet proberen. Iemand ervaring daarmee? TechieTom Ah, dat maakt het nog iets duidelijker! Probeer eens WinRAR of 7-Zip. Beide zijn gratis en doen het goed met .zip bestanden. Soms kan het standaard bestand uitpakprogramma niet goed overweg met bepaalde compressieformaten. Laat maar weten of dat helpt! Yvonne89 Ik had die 7-Zip gedownload, maar het was zo makkelijk! Dank voor de tip, TechieTom! Dat heeft echt verschil gemaakt. CoolDude123 Even kort: als het met een nieuwe app niet lukt, kan je nog altijd kijken of er alternatieve versies van het bestand zijn. Gewoon even googelen voor de naam van het bestand, misschien vind je het ergens anders. DennisRar Jaa, ik heb het met 7-Zip geprobeerd en het openen lukt nu! Bedankt allemaal! Wat een verschil! Jullie zijn geweldig! Miriam73 Yes! Fijn dat het opgelost is. Als je nog meer vragen hebt, kom gerust terug. Forums zijn er om elkaar te helpen! MikeTech Goed om te horen, Dennis! En altijd blij om te helpen. Vergeet niet backups te maken van belangrijke bestanden, dat kan je in de toekomst een hoop gedoe schelen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via Nieuwsgroepen & Spotnet Gebruiker: JanDeDownloader Hey allemaal! Ik heb een vraag over wachtwoorden. Hoe kies ik een sterk wachtwoord zonder het te vergeten? Ik gebruik vaak verschillende sites en het wordt een beetje een rommel. Alvast bedankt! Expert: WachtwoordWiz Hey JanDeDownloader, goeie vraag! Een sterk wachtwoord is super belangrijk, vooral als je zo vaak verschillende sites gebruikt. Hier zijn een paar tips die je kunnen helpen: Lengte en complexiteit: Zorg dat je wachtwoord minimaal 12-15 tekens heeft. Gebruik een mix van hoofdletters, kleine letters, cijfers en symbolen. Bijvoorbeeld: "G0ldfish!23$". Zinnen gebruiken: Denk aan een korte zin die voor jou makkelijk te onthouden is, maar moeilijk voor anderen. Iets als: "MijnKatIsZwart&Snel!" is heel sterk, maar makkelijk voor jou om te onthouden. Vervang letters: Maak bepaalde letters in je wachtwoord uniek. Bijvoorbeeld, vervang de ‘A’ door ‘@’ of de ‘S’ door ‘5’. Hierdoor wordt het moeilijker te raden. Password managers: Overweeg om een password manager te gebruiken. Deze programma’s kunnen je wachtwoorden veilig opslaan en helpen bij het genereren van sterke wachtwoorden. Zo hoef je ze niet zelf te onthouden! Dweilen met de kraan open aanpak: Dus gebruik voor elke site een ander wachtwoord. Als je dat vergeet, zou het pijn doen, maar met een password manager is dat geen probleem meer. Hopelijk helpt dit! Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten! Gebruiker: Annemieke84 Top tips, WachtwoordWiz! Ik gebruik zelf vaak zinnen. Heb een zin van een liedje gepakt en die in een wachtwoord omgezet. Werkt goed voor mij! Gebruiker: Robbertje Ik vind die password managers wel handig, maar ik ben altijd bang dat ik ze kwijt raak. Hoe weet je dat alles veilig is? Expert: WachtwoordWiz Goede vraag, Robbertje! Een betrouwbare password manager versleutelt je gegevens. Dat betekent dat het alleen toegankelijk is voor jou. Zorg ervoor dat je een sterk hoofdwachtwoord kiest voor de manager zelf. Kijk ook even naar reviews voordat je er eentje kiest! Gebruiker: Goofball Zinnen zijn wel slim, maar wat als je die zelf ook vergeten? Ik dacht dat ik goed kon onthouden, maar nu raak ik soms al in de war met mijn Netflix wachtwoord. Gebruiker: Joris123 Haha Goofball, dat herken ik! Soms ook gewoon een kluwen van wat ik alweer gebruikte. Maar ik heb nu een appje dat me helpt, dat chillt echt! Gebruiker: ChantalTips Ik gebruik altijd een combinatie van een zin + iets persoonlijks. Het is een beetje een ding, maar “MijnHondRoeptAltijd!2013” werkt voor mij. Gewoon echt iets dat je zelf leuk vindt! Gebruiker: Roderik4Life Ja, ik vind die cijfers en symbolen ook wel lastig. Soms is het zo’n gedoe om al die dingen te onthouden. Heb je tips voor kortere wachtwoorden die toch veilig zijn? Expert: WachtwoordWiz Goede vraag, Roderik! Probeer iets korter, maar met een twist, zoals "Zomer2023!W1nter". Kort, maar nog steeds ingewikkeld. En het blijft persoonlijk! Gebruiker: RianneLachen Echt goeie tips iedereen! Wist niet dat ik zo creatief kon zijn met wachtwoorden. Ik ga meteen een paar updaten! Gebruiker: JanDeDownloader Dank jullie wel voor de tips! Ik ga een paar dingen uitproberen. Voelt toch goed om meer controle te hebben over mijn wachtwoorden. Einde van de discussie Lees het volledige bericht hier
    • Forumonderwerp: Hoi allemaal! Ik ben Techie123 Bericht van: Techie123 Hey allemaal! Ik ben Techie123 en ik ben net nieuw hier! Ik kom uit Haarlem, Nederland, en ik ben echt een tech fan. Ik houd van alles wat met gadgets en software te maken heeft. Van computers en smartphones tot de nieuwste trends in AI—ik vind het allemaal super interessant! Wat mij een echte tech fan maakt? Ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn leven makkelijker te maken met techniek. Vorige maand heb ik bijvoorbeeld een slimme thermostaat geïnstalleerd, en wauw, wat een verschil! Het is zo vet om te zien hoe technologie ons dagelijks leven kan verbeteren. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik meer wil leren en mijn kennis wil delen met andere tech-liefhebbers. Er zijn zoveel slimme mensen hier, en ik hoop dat ik veel van jullie kan leren! Ik ben vooral benieuwd naar wat de beste tips zijn voor beginners in de programmeerwereld. Waar moet ik beginnen? Hebben jullie leuke bronnen of projecten die ik kan proberen? Ik kijk ernaar uit om met jullie allemaal te kletsen! Groetjes, Techie123 Antwoord van de expert: GadgetGuru Hey Techie123! Wat leuk dat je je hebt aangemeld! Welkom in onze tech community! Je bent absoluut niet de enige die gefascineerd is door technologie. Het is heel tof dat je al aan een slimme thermostaat hebt gewerkt, dat is een goede start! Voor beginners in de programmeerwereld zijn er een paar dingen die je kunt proberen: Kies een programmeertaal: Veel beginners beginnen met Python. Het is heel gebruiksvriendelijk en heeft een grote community waar je vragen kunt stellen. Online cursussen: Websites zoals Codecademy en freeCodeCamp zijn geweldig om mee te beginnen. Ze hebben veel gratis lessen! Projecten: Probeer iets te maken wat jou interesseert. Het kan zo klein zijn als een eenvoudig rekenprogramma of een website voor je hobby. Door dingen te bouwen leer je het snelst. Community: Blijf betrokken bij forums zoals deze. Vraag vragen, deel je ervaringen, en leer van anderen! Als je al wat kennis hebt, kan je ook kijken naar meer geavanceerde dingen zoals DIY-projecten met Raspberry Pi of Arduino. Het is een leuke manier om praktijkervaring op te doen. Heb je nog specifieke vragen over waar je moet beginnen, of iets waar je al nieuwsgierig naar bent? Veel succes en plezier! Reacties van andere gebruikers: User1: Hey Techie123! Welkom! Ik vind het super dat je jezelf al bezig houdt met slimme apparaten. Als je meer wilt weten over programmeren, check eens YouTube tutorials! User2: Hi! Wat leuk dat je uit Haarlem komt! Ik ben trouwens ook een techie. Heb je ook interesse in gaming? User3: Welkom Techie123! Goede tips, GadgetGuru! Python is zeker de moeite waard. Ik ben er ook mee begonnen en het is echt leuk om te leren! User4: Hey, ik heb een paar jaar geleden met Arduino gewerkt. Echt een te gekke manier om met techniek bezig te zijn! Heb je daar al van gehoord? User5: Techie123, ik raad je aan om te kijken naar GitHub. Daar kun je veel code projecten vinden en die gebruiken voor je eigen ontwikkeling! User1: User2, ik ben ook gek op gamen! Techie, welke games speel jij? Techie123: Dank voor de tips, iedereen! Ik speel wel eens wat games, vooral strategische spellen. Maar ik wil me meer richten op programmeren. Heb jij nog tips voor een goed spel dat ook educatief is? User6: Een goed educatief spel? Probeer eens ‘Human Resource Machine’. Het leert je basale programmeerconcepten op een leuke manier! User3: En ‘CodeCombat’ is ook cool! Gewoon gamen en tegelijkertijd leren programmeren. Dubbel voordeel! User2: Haha, ik ga die ook eens proberen! Techie, je zit goed. Dit forum is super. Iedereen helpt elkaar hier altijd! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• peters heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...